Skip to content

חברות ישראליות שמשקיעות בגרמניה

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החיפוש המתמיד אחר חברות שניתן וכדאי להשקיע בהן הוא חיפוש רבים מאתנו מכירים. מצד אחד, זה נכון שאנחנו עובדים למחייתנו בצורה אינטנסיבית, יום אחרי יום, אך מצד שני, ברור לרבים מאתנו שלא משם תגיע בדרך כלל היציבות הכלכלית שאליה אנחנו שואפים. לכן, אם גם אתם תוהים באיזה חברות כדאי להשקיע, איזה מניה יכולה להניב יותר ואיפה נמצאת אותה יציבות כלכלית שעליה אתם חולמים, ברור מדוע אתם צריכים להכיר אנשי עסקים כמו אמיר דיין או סאמיט. בנוסף, איי.די.או מקבוצת שיכון ובינוי, הראל ומגדל, מנורה זו עוד חברה שכדאי לעקוב ולראות מה היא עושה, כי כך למעשה תבינו פעם נוספת שגבולות ההשקעה בתוך הארץ שלנו נפרצו כבר מזמן. במילים אחרות: אם יש הרבה חברות ישראליות שמשקיעות בגרמניה ואתם יכולים להשקיע בהן כדי להרוויח יותר, למה שלא תעשו זאת?

צילום: PEXELS

באיזה תחומים משקיעים בגרמניה?

אם ניקח לדוגמא את חברת סאמיט אחזקות נדל"ן בע"מ וננסה לראות באיזה תחומים היא משקיעה, אנחנו נראה שמדובר על תחומים שונים ומגוונים. למשל, בתוך גבולות ישראל החברה משקיעה באחזקה, ניהול, רכישה ומכירה של נכסים מניבים. בישראל הנכסים של סאמיט כוללים כמעט תמיד מבני מסחר, משרדים ועוד, ואילו בגרמניה הנכסים כוללים משרדים, מבנים לוגיסטיים וכדומה. לכן ברור מדוע, אם גם אתם חושבים ברצינות על האפשרות של השקעה בחברות מהסוג הזה, תגלו יש מגוון רחב של אפשרויות שעומדות לפניכם. לכן, בין אם אתם בוחרים באפשרות כמו אמיר דיין, איי.די.או מקבוצת שיכון ובינוי, הראל ומגדל, מנורה או אופציות אחרות, כדאי יהיה לראות איך בדיוק אתם עושים זאת ובמה אתם משקיעים.

למה כדאי להשקיע בחברות ישראליות שמשקיעות בגרמניה?

האמת היא, שיש סיבות שונות ומגוונות לכך. ראשית, אתם לא באמת צריכים להגביל את ההשקעות שלכם לגבולות ישראל, שכן גם מחוצה לה אתם יכולים ליהנות מאינספור השקעות מעניינות. שנית, כדאי מאוד לקחת בחשבון את האפשרות של השקעות בגרמניה שכן מדובר על מדינה עם כלכלה יציבה. זה אומר שאפילו אם לא תראו את השינוי ועל העלייה המידית במניה שבה אתם משקיעים אלא תחושו בכך לאורך הזמן, זה ישתלם לכם מאוד. אנשי עסקים לדוגמת אמיר דיין ואחרים לא במקרה בוחרים להשקיע מחוץ לישראל, שכן אחרי שהם בדקו את כל מה שניתן לבדוק מראש, האם גילו בצורה חד משמעית: זה משתלם להם. לכן, מבחינתכם, המשקיעים בחברות השונות, כדאי לעשות זאת ולהצטרף לחגיגה. גרמניה זו מדינה שמשתלם להשקיע בה מבחינות רבות ולכן, אם כל מה שאתם מחפשים עכשיו זו יציבות כלכלית, כדאי יהיה לראות איזה השקעות מחכות לכם בכיוון הזה. נסו זאת עוד היום ותראו שגם אתם, כמו ישראלים רבים אחרים, לא תצטערו על כך בעתיד.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן