Skip to content

אולמרט הגיש כתב הגנה כנגד תביעת נתניהו ודורש כי יגלו מסמכים ויעברו בדיקה פסיכיאטרית

ראש הממשלה לשעבר הגיש כתב הגנה כנגד תביעת בנימין, שרה ויאיר נתניהו בגין לשון הרע על שכינה אותם חולי נפש בראיונות שונים. במסגרת ההגנה דורש אולמרט כי התובעים יגלו כל המסמכים המצויים בחזקתם הנוגעים לבריאותם ומצבם הנפשי, לתרופות שנטלו או נוטלים בהקשר לבריאות הנפש וגם "לאשפוזיו בקשר עם בעיות נפשיות, בישראל ולרבות באוסטריה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט הגיש היום (ראשון) כתב הגנה כנגד תביעת לשון הרע שהגישו נגדו ראש הממשלה לשעבר, ח"כ בנימין נתניהו, רעייתו ובנו עקב העובדה שאמר בשני ראיונות שונים כי התובעים הם "חולי נפש" הזקוקים לטיפול פסיכיאטרי. משפחת נתניהו דרשה מאולמרט לשלם פיצוי בסך 837 אלף ₪ בכתב תביעה שהוגש בחודש מאי האחרון. בכתב ההגנה, שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עורכי הדין אמיר טיטונוביץ ואפרת עקל אזולאי, ביקש אולמרט לחייב את בני משפחת נתניהו לעבור בדיקה פסיכיאטרית. בכתב ההגנה נכתב כי מבחינת אולמרט, "ובוודאי בהקשר הנדון, צמד המילים 'חולה נפש' אינו בבחינת כינוי גנאי כלל וכלל", וכי הוא "לא היה מעלה בדעתו להוציא מפיו את צמד המילים הזה, על-מנת לחרף, לבזות ולגדף". אולמרט תובע שהתובעים יסכימו להסיר מעליהם חיסיון רפואי ולגלות לבית המשפט במסגרת ההליך "את כל המידע ואת כל המסמכים המצויים בחזקתו ו/או בשליטתו הנוגעים באופן כזה או אחר לבריאותו הנפשית, למצבו הנפשי, לטיפולי הנפש, שהוא עבר ו/או עובר, לתרופות שהוא נטל ו/או נוטל בקשר לענייני הנפש, לאשפוזיו בקשר עם בעיות נפשיות, בישראל ולרבות באוסטריה, ולרבות כאלה שדווחו בציבור באופן מטעה". אולמרט תובע כמו כן כי במסגרת ההליך המשפטי יעמיד את עצמו כל אחד מהתובעים לבדיקה בפני רופא מומחה בתחום הפסיכיאטריה ו/או בריאות הנפש, מומחה אשר ייבחר על ידי הנתבע".

צילום ארכיון: אבי אוחיון – לע"מ

כזכור התביעה הוגשה בעקבות שני פרסומים: הראשון היה ריאיון של אולמרט בחודש שעבר לגדי סוקניק בערוץ תקשורת אינטרנטי, ושם אמר: "מה שלא בר שיקום זה מחלת הנפש של ראש הממשלה ושל אשתו ושל בנו. זה לא בר שיקום". כעבור שבוע התראיין אולמרט לתוכנית "אופירה וברקוביץ'" בקשת 12, ושם נתנו לו המנחים הזדמנות "לתקן את דבריו", אך הוא סירב. כשנשאל "למה לקרוא להם חולי נפש? בכל זאת היית ראש ממשלה והוא ראש ממשלה, איפה הכבוד?" ענה אולמרט: "אבד הכבוד. אנו חיים באווירה של טירוף". את נתניהו כינה "מי שהנהיג את הטירוף, את ניבול הפה, את ההשמצות ואת הסכסכנות ואת הפלגנות ואת הנקמנות בצורה שלא היתה כמוה בתולדות מדינת ישראל". בעקבות כך הגישה משפחת נתניהו על ידי עורך הדין יוסי כהן, תביעת לשון הרע כנגד אולמרט.

4_5985507646801709152
היכנסו לקריאת כתב

1 Comment

  1. Michael Cohen
    7 ביולי 2021 @ 14:06

    אולמרט הקינאה מעבירה אותו על דעתו . העיסוק האובססיבי בנתניהו , שורפת אותו מבפנים והיא הקנאה אשר עוד תוריד אותו שאולה . ניכמר הלב כמה אנרגיה רעילה יש באיש הזה …

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן