Skip to content

נתניהו ערך הבוקר ביקורי ניחומים אצל משפחות הקרבנות ברצח בטולוז

בפגישתו עם אווה סנדלר, ששכלה את בעלה ושניים מילדיה, אמר נתניהו כי "כל שטח שיהודים דורכים עליו, הרוצחים האלה מתייחסים אליו כאל שטח כבוש. מדינת ישראל קמה כדי להיות מגן לעם היהודי". הוא הבטיח לאלמנה כי המדינה תסייע לה ככל יכולתה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בפגישתו עם אווה סנדלר, ששכלה את בעלה ושניים מילדיה, אמר נתניהו כי "כל שטח שיהודים דורכים עליו, הרוצחים האלה מתייחסים אליו כאל שטח כבוש. מדינת ישראל קמה כדי להיות מגן לעם היהודי". הוא הבטיח לאלמנה כי המדינה תסייע לה ככל יכולתה

 מאת ניצן קידר

ראש הממשלה אצל משפחת סנדלר בירושלים. (צילום: עמוס בן גרשום לע"מ)
ראש הממשלה אצל משפחת סנדלר בירושלים. (צילום: עמוס בן גרשום לע"מ)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ערך הבוקר ביקור ניחומים במשפחות הקורבנות של הטבח בטולוז. אל ראש הממשלה התלווה שגריר צרפת בישראל, כריסטוף ביגו.

במפגש עם הוריה ואחיה של מרים מונסונגו, אמר להם נתניהו: "אם לרוצחים האלה הייתה יכולת, הם היו רוצחים את כל היהודים. "לחשוב על מרים הקטנה שנרצחת בצורה כה אכזרית – זה נורא. שכול זה כמו נכות, זה כואב ומייסר. כאילו גדעו חלק מגופך. כולנו מתפללים שתמצאו את הכוחות להתמודד עם כאבכם". נתניהו אף הציע לאביה של מרים, המנהל את בית הספר שבשעריו בוצע הפיגוע, לקרוא לו על שמם של הקורבנות.

בפגישתו עם אווה סנדלר, ששכלה את בעלה ושניים מילדיה, אמר נתניהו כי "כל שטח שיהודים דורכים עליו, הרוצחים האלה מתייחסים אליו כאל שטח כבוש. מדינת ישראל קמה כדי להיות מגן לעם היהודי". הוא הבטיח לאלמנה כי מדינת ישראל תסייע לה ככל יכולתה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן