Skip to content

אישום מזעזע: אם ומאהבה התעללו מינית בבתה

בכתב אישום מחריד נפרשו בפני בית המשפט לענייני משפחה בחיפה, מקרי התעללות מינית קשה שביצע גבר שניצל את היעדרות אב המשפחה לזמן רב, לפתח רומן עם האם ולפגוע מינית בבתה בת ה-10 בנוכחות ובידיעת האם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

כשני מיליון שקלים נפסקו הבוקר (שני) כפיצוי לאישה שבצעירותה עברה התעללות מינית קשה מצד אמה ומאהבה. שופטת בית המשפט בחיפה הילה גורביץ עובדיה צטטה בפתח פסק דינה כי "שום כסף שבעולם אינו מפצה על ייסורי גוף ונפש, על הפחתת הסיכויים להקמת קן משפחתי, או על אובדן הנאות חיים נורמליים. ברם כיוון שמה שנלקח-נלקח ומה שאבד-אבד". בנוסף לכך יאלצו המאהב ואמה של התובעת לשלם שכ"ט עורכי הדין ואגרת בית משפט.
מדובר בצעירה בת 35 שסבלה קשות המתעללות מינית החל מעת שהייתה בת 10 ועד להיותה בת 16. התעללות קשה בעשרות מקרעים בידי מאהבה של אמה כשהאחרונה יודעת אודות כך וגם צופה במעשים המגונים הקשים שנעשים בבתה לעיתים בעת ששתיהן מצויה במיטה אחת.
בכתב התביעה נטען כי מדובר במשפחה קשת יום שהעתיקה את מגוריה בתל אביב לעיר אחרת ובה בן דודו של האב, נהג מונית במקצועו, פתח עסק משותף עם אבי המשפחה שנעדר עקב כך למרבית שעות היום.  עם פתיחת העסק – מסעדה, בשל היעדרות אבי התובעת מהבית פקד הנתבע את בית התובעת ומשפחתה ושימש לה מעין דמות אב, וגם ניצל היעדרות אבי התובעת לשם רומן עם אימה. האישה טענה כי במקביל נוצלה על-ידי בן הדוד ועברה "עשרות מעשי אונס והתעללות מינית…בידיעתה המלאה של האם, ולעתים גם בהשתתפותה הפעילה". עוד נטען כי תיאור כל אירועי האינוס וההתעללות שחוותה התובעת לאורך השנים אינו אפשרי, ולכן לצרכי תביעתה, מפרטת התובעת 7 אירועים נקודתיים שאירעו, לטענתה, מגיל 10 ועד גיל 16, לערך, של התובעת. התובעת סיפרה שכשניסתה כילדה להתנגד למעשי בן הדוד, ענה לה: "אל תדאגי, אימא שלך יודעת, את עוד תאהבי את זה".

צילום אילוסטרציה: FREEPIK תחת רישיון שימוש חופשי

אמה של הבת  – התובעת, לא הגישה כתב הגנה לתביעה האזרחית והודתה במיוחס לה בכתב האישום הקשה. מאהבה שלם האם, בן דודו של האב שלל את המיוחס לו מכל וכל וטען כי הכל פרי דמיון התובעת.   "אציין כבר כעת כי אל מול עדותו החמקמקה של הנתבע מצאתי עדות התובעת מקובלת עלי בהיותה מהימנה, קוהרנטית ורציפה. עדותה של התובעת, יחד עם עדות בעלה, בן זוגה לשעבר ואמהּ הנתבעת, מתגבשים לכדי מסכת שיטתית, עִקבית ומהימנה של עדויות המציירות תמונה קשה של פגיעות מיניות ומעשי אינוס שנהג בתובעת, אִם לבד ואִם יחד עם הנתבעת. אף שהמדובר באירועים שהאחרון שבהם התרחש לפני כשני עשורים, תמכו העדויות השונות זו בזו", כתבה השופטת בפסק דינה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן