Skip to content

פסטיבל הבירה בירושלים חוגג שש עשרה

חוויה שתפגיש אתכם עם כ- 150 טעמי בירה מהארץ והעולם, בפסטיבל הבירה הגדול בישראל. לראשונה טעימת בירה מודרכת. בירות חדשות ומרעננות, בירות עם נגיעות פרי הדר, עם דובדבנים ועוד מגוון גדול של בירות בוטיק ישראליות לצד מותגים בינלאומיים מוכרים. הופעות חיות של טונה, יסמין מועלם, רביד פלוטניק (נצ'י נצ'), סימה נון ו-The Paz Band ושל […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פסטיבל הבירה בירושלים, הוותיק והמגוון בישראל, יציין השנה את שנתו השש עשרה, עם 150 טעמים שונים של בירות ממגוון רחב של מותגים מוכרים בינלאומיים לצד מבשלות בוטיק מקומיות. לראשונה השנה תתקיים בפסטיבל טעימת בירה מודרכת שתועבר על ידי ג'רמי וולפלד , הברומסטר של בירה ג'מס – אשר תציג מגוון בירות בפסטיבל וביניהן בירה עם נגיעות ציפורן ובננה ובירה עם פירות יער.

פסטיבל הבירה בירושלים (צילום פלאש,עידו ניתאי)
פסטיבל הבירה בירושלים (צילום פלאש,עידו ניתאי)

הפסטיבל ממשיך לחדש, ולהביא לעיר הבירה את  מותגי הבירה המסקרנים ביותר, מהארץ והעולם. לראשונה בפסטיבל יגיעו להתארח מבשלת שקמה, מבשלת קראפט ישראלית, אשר תציג בירות קראפט חדשות שמיוצרות בשלושה סגנונות בישול שונים, מבשלת רייזל, מבשלת בוטיק שמייצרת את הבירה בגליל ותציג בירה חדשה בסגנון בלגי, מבשלת שריגים, הנמצאת בהרי ירושלים, תייצר במיוחד עבור הפסטיבל, בירה טריפל בלגית 11% – בירה בסגנון מנזרים חזקה, בירבזאר ישיקו בפסטיבל בירה חדשה ומפתיעה ולראשונה יציעו גם סיידר במגוון טעמים כמו תפוח, תפוח רימון ולימונענע וגם המתססה שתיקח חלק בפסטיבל תציע מגוון סיידרים אלכוהוליים תוססים בטעמים פירותיים ומיוחדים של תפוח ואגס.

עוד ישתתפו בפסטיבל מבשלת אלכסנדר, מבשלת בוטיק ישראלית, עם בירות שונות ומיוחדות כמו בירה סייזון, בירה קיצית, בעלת ריחות פרועים של פירות ותבלינים, בירה האטצ' הירושלמית תציע חמישה סוגי בירה במגוון סגנונות אקזוטיים, מבשלת שפירא ומבשלת הרצל, שהחלו את דרכן בירושלים, יציגו גם הן בירות עם ארומות מיוחדות כמו אספרסו ושוקולד מריר ועוד.

כמדי שנה, ייקחו חלק בפסטיבל גם עשרות מותגים מרחבי העולם.  בירה לופולוס, שמיובאת מבלגיה, יציגו בירה חדשה עם דובדבנים ובירה עם נגיעות קפה והדרים, מבשלת אשוף מבלגיה, עם בירה לה שוף אשר עשירה בניחוחות הדריים, קלילה ומפתיעה. עוד יקחו חלק בירות ממבשלת לף הבלגית,  מבשלת קירין היפנית הגדולה והידועה בעולם, מצרפת, תגיע blanc – בירת חיטה הדרית, מתאילנד יהיה ניתן לטעום את הבירות של מבשלת צ'אנג  ועוד.

לצד הבירה הופעות רבות (צילום פלאש,עידו ניתאי)
לצד הבירה הופעות רבות (צילום פלאש,עידו ניתאי)

לצד הבירות האיכותיות,  יעמדו לצד המבקרים בפסטיבל דוכני אוכל עם מגוון מנות כמו נקניקיות בעבודת יד, בשרים מעושנים, תפוח אדמה, טורטיות, המבורגר של שגב הירושלמי  עם אופציה לטבעוני ועוד.

מלבד הבירות יתקיימו גם הופעות של האמנים המובילים בישראל: ביום רביעי יופיעו יסמין מועלם, רביד פלוטניק (נצ'י נצ') יארח את סימה נון ו-DJ Ben Ben  אשר יגיע במיוחד היישר ממנהטן. וביום חמישי יופיעו The Paz Band, טונה וDJ TERRA (בר לוי), אמן בינלאומי, אשר מככב בפסטיבלים ברחבי העולם.

באי הפסטיבל יזכו להנחות במגוון מלונות בעיר. ולמי שירצה להמשיך את הלילה גם אחרי הפסטיבל, הנחות גם בעשרות ברים ברחבי ירושלים יינתנו למציגי כרטיס לפסטיבל. פרטים באתר הרשמי של הפסטיבל.

מחיר כניסה: החל מ75 ₪  כניסה, הגשה או מכירה באירוע מעל מגיל 18.  להזמנת כרטיסים ומידע נוסף: באתר  או בעמוד הפייסבוק: פסטיבל הבירה בירושלים – Jerusalem Beer Festival

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן