Skip to content

באישון לילה עזבה משפחת נתניהו את מעון ראש המשלה

הזוג נתניהו חיכה כנראה לעת שאור הזרקורים לא יופנה אליהם ובשקט התפנתה השיירה הקטנה מהמתחם בו היא שידרה במשך שנים עמדות של כוח, שררה, כבוד ונהנתנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

באישון לילה, בחשאי, עזב הלילה (ראשון) משפחת נתניהו את מעון ראש הממשלה הרשמי ברחוב בלפור שבירושלים. השיירה הקטנה בת 5 מכוניות ובהן ניידת משטרה מוביל עזבה את המתחם בדרכה לקיסריה. אחרי 12 שנות שלטון בהן המשפחה התגוררה במעון שזכה לכינוי 'בלפור' עזבו אותו בני המשפחה סופית. נתניהו ככל הנראה קיווה עד הדקה האחרונה שמשהו יצוץ, שמשהו יקרה והוא יוותר במעון שסימן עבורו כוח, שררה, כבוד ונהנתנות. לא עוד.  אמש בסמוך ל 23:30 ניכר היה שסמלי הסטטוס, הכוח והשלטון, התמוססו לקראת חצות. מחסומי הלחץ וכמות אנשי האבטחה והמשטרה התפוגגו  ונראה היה כי המעבר מתקרב והמשפחה מחכה לשעת כושר להתחמק מבלי שעין הזקורים יופנה אליה.
אריזות תכולת חפצי משפ' נתניהו וההובלות החלו עוד בשבוע שעבר, אבל בני הזוג נתניהו ששהו במקום במהלך סוף השבוע עזבו אותו בסופו של דבר באישון הלילה, כעשר דקות אחרי חצות, הבוקר הושלם הפינוי באופן סופי והוא יועבר לידיו של ראש הממשלה בנט, כאמור, בהתאם לסיכומים בין הלשכות.

הבוקר (ראשון) שהה מחוץ לבית נתניהו בקיסרה, רכב המאבטחים (צילום: חנה קופרמן)
מעט אחרי חצות – צילום: עמיר פרנקל
צילום: עמיר פרנקל
צילום: עמיר פרנקל

המתחם יועבר לידי ראש הממשלה נפתלי בנט בהתאם לסיכום עם לשכות יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה. בנט כבר הודיע כי איננו חפץ לעבור לגור במעון ראש הממשלה, אלא ישהה בו מספר ימים במהלך השבוע לצרכי עבודתו. מגוריו ברעננה ימשיכו להות את מעונו.

כשעה לפני הפינוי הסופי – השער (בסמולנסקי) פתוח ונראה כמעט נטוש (צילום: ציפי מנשה)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן