Skip to content

אשדוד: חשד לרצח – בן 60 נהרג בקטטה בפארק ציבורי

הגבר נרצח ככל הנראה במהלך קטטה בין מספר גברים שפרצה בפארק. 3 חשודים נעצרו במעורבות בקטטה. מד"א: הגענו וניסינו להעניק לו טיפול רפואי, אך ללא הועיל. חקירת הרצח הוטלה על ימ"ר לכיש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר כבן 60 תושב אשדוד נמצא הבוקר (חמישי) מוטל במצב קשה מאוד בפארק ציבורי ברחוב שגב בעיר. הוא אותר עם סימני אלימות על גופו ומותו נקבע בתום פעולות החייאה שנכשלו.
הראשונה להגיע לזירה הייתה שוטרת, שהוזעקה למקום לאחר שהתקבל דיווח על אירוע אלימות במקום. כשהגיעה מצאה את הקורבן כשהוא סובל מחבלות, ופתחה בפעולות החייאה. הדיווח במוקד מד"א התקבל התקבל בשעה 08:57. חובשים ופרמדיקים של מד"א החליפו את השוטרת בניסיון להציל את חייו של הגבר, אך נאלצו לקבוע את מותו לאחר שפעולות ההחייאה כשלו. שוטרים נוספים שהגיעו לזירה, איתרו ועצרו לחקירה 3 חשודים (שנות ה 30-50, אשדוד) במעורבות ברצח. מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה ברק מרדכי שהגיע לזירה, ביצע הערכת מצב שבסיומה החליט להטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש.

זירת הרצח – מפקד מרחב לכיש ומפקד תחנת אשדוד בהערכת המצב (צילום: משטרת ישראל)
זירת הרצח (צילום: מד"א מבצעי)


מפקד תחנת אשדוד – סנ"צ אילן שושן מעדכן אודות הרצח (צילום: משטרת ישראל)

חובש בכיר במד"א יהודה שושנה שהגיע לזירה סיפר: "כשהגענו אל הפארק ראינו את הגבר שוכב מחוסר הכרה בסמוך לספסלים עם סימני אלימות קשים בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן