Skip to content

קטינה מבאר שבע נחטפה, הוכתה ונדקרה על רקע כבוד המשפחה

לדעת אחיה ואמה, פגעה הקטינה בכבוד משפחתם. הם פתו את הקטינה לפגוש באחותה, יצאו מהרכב, הכו, דקרו אותה וחטפו אותה לבית אחד האחים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חמישה בני משפחה אחת נעצרו השבוע לאחר שהואשמו בחטיפת בת המשפחה, קטינה שפגעה לכאורה בכבוד המשפחה. בין החשודים אחיה, אחותה ואמה של הקטינה. כך עולה מדיוני הארכת מעצרם של בני המשפחה מבאר שבע שנערכו היום (שני) בבית משפט השלום בבאר שבע.
מדיוני הארכות המעצר עולה כי הקטינה בת 17.5 שהתה במעון בבאר שבע בניגוד לדעת בני המשפחה,  משם ברחה ולנה במקומות שונים. בני המשפחה שלא אהבו את חייה מחוץ לביתם הצליחו לתקשר איתה בשבוע שעבר, קבעו איתה פגישה וחטפו אותה לרכב בו נהגה האחות. הקטינה הוכתה ונדקרה בבטנה, לאחר מכך הועבר לבית אחד האחים ומשם פונתה לבית החולים סורוקה שבעיר  במצב בינוני.
האם טענה להגנתה כי רק סייעה לשני בניה, קטין ובגיר, להכניס בכוח את הבת הקטינה לאחר שהותקפה ונדקרה לרכב ומשם לנסוע אתה לבית האח, משם פונתה לביה"ח.

צילם אילוסטרציה (בית משפט השלום – גוגל מפות לשימוש חופשי, משטרת ישראל)

"מהתיק עולה תמונה כואבת ומטרידה של בני משפחה אשר עשו יד אחת לפגוע באחותם, קטינה שטרם מלאו לה שמונה-עשרה, על רקע "כבוד המשפחה". המדובר בכל אחיה הבוגרים של המתלוננת ובאימה, אשר על-פי הראיות המונחות לפניי קשרו קשר מתוכנן היטב ופיתו אותה להגיע למקום שבו תכננו לחטוף אותה או לפגוע בה. בסופו של דבר נדקרה הקטינה בבטנה, נפצעה בפניה והותקפה בין היתר במכות ובחניקות, ובעודה נלקחת לבית-החולים הוזהרה לבל תספר את האמת, והתבקשה למסור גרסא אחרת באשר לחבלות שבגופה", הכריעה השופט שרה חביב והאריכה את מעצר כל העצורים עד ליום ראשון הבא, ה- 25/721 .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן