Skip to content

הפר צו הרחקה, חדר לבית גרושתו והיכה שכנה שהזעיקה עזרה

תושב בית שמש נעצר עד תום הליכים לאחר שהפר צו הרחקה מגרושתו וילדיו, חדר לביתם, ניתק את הטלפון הקווי, והכה שכנה שבקשה להזעיק עזרה תוך שהוא פוגע בטלפון הסלולרי שלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר בן 30, תושב בית שמש נעצר השבוע לאחר שהפר חזור ונשנה צו הרחקה מגרושתו וילדיו. היום (רביעי) הוגש נגדו כתב אישום לפי הוא מואשם בעבירות של הפרת צו בימ"ש שנועד להגן על אדם, הסגת גבול פלילית, הפרת הוראה חוקית ועבירות תקיפה. כתב האישום הוגש לצד בקשה למעצרו עד תום ההליכים ובתום דיון שהתקיים, נעתר בית משפט השלום בירושלים והותיר את החשודנותר מאחורי סורג ובריח עד החלטה אחרת.
חטיבת התביעות במשטרת ישראל הגישה בימים האחרונים כתב אישום ובקשה למעצר תום הליכים כנגד תושב בית שמש המואשם בהפרה חוזרת ונשנית של צו הגנה שניתן בבית משפט. מכתב האישום המפורט אשר מבוסס על פי חומרי החקירה המשטרתית שנפתחה מעת לעת, עולה כי החל מחודש ספטמבר אשתקד, החל הנאשם להפר חזור ושנה את החלטת בימ"ש בעניינו לעניין צו הגנה שהוצא נגדו. במספר אירועים אף נקט הנאשם אלימות כלפי שכניה של המתלוננת בעת שסייעו וגוננו עליה ועל ילדיה מפניו ומעשיו של הנאשם.

צילום אילוסטרציה: FLICKR CC

כך באחד המקרים, במהלך חודש דצמבר בשעת אחר הצהריים, הגיע הגבר אל בית גרושתו וילדיהם תוך שניצל את כניסת אחת מבני המשפחה אל תוך הבית אז נכנס אף הוא, ניגש אל הטלפון הנייח וניתקו מהחשמל, נטל את הטלפונים הניידים שהיו מונחים בסלון הבית והחל מסתובב באין מפריע בבית וזאת בניגוד לצו ההגנה הקיים. לאחר שבקשותיה של גרושתו שיעזוב את הבית לא נענו, ניגשה האישה אל בית שכנתה שהזעיקה את המשטרה ככל הנראה למורת רוחו של הנאשם שהיכה את השכנה בידה וגרם נזק לטלפון הסלולרי שבידה. כאמור, הגבר נעצר הואשם ובית המשפט הותירו במעצר עד תום ההליכים נגדו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן