Skip to content

א.מ.ש אלומיניום מסבירים: כך תבחרו ויטרינות ותריסים לבית פרטי

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בחירה של ויטרינות ותריסים עשויה לשפר לכם את חווית המגורים והאירוח בבית שלכם. למעשה, בבתים פרטיים מדובר בעניין קריטי משום שהם מהווים חציצה של ממש מהגינה או המרפסת ומאפשרים לכם לקבוע את סוג האווירה בכל רגע. אז איך בוחרים בצורה חכמה? המומחים של א.מ.ש עם כמה המלצות שיעשו לכם את החיים קלים.

שימו לב לגודל של הויטרינה ולעובי של כל תריס

באלומיניום, החיתוך האיכותי והבחירה במידות הנוחות- מהוות חצי מהעבודה. לכן, מומלץ לבדוק באופן מקצועי את המידות שאתן זקוקים להן עבור כל ויטרינה ולא להתפשר על תריסים בעובי דק. הסיבה לכך פשוטה: תריסים דקים עלולים למנוע באופן חלקי בלבד את הכניסה של האור (והחום) אל הבית שלכם ולמנוע ממכם את החציצה המושלמת בין הפנים – לחוץ.

סוג, גודל וצבע הפרופיל

הפרופיל מהווה את הלב של כל ויטרינה ומוודא שהיא תחזיק למשך שנים ארוכות. לכן, חשוב לבחור את סוג הפרופיל בהתאם לסגנון הדקורטיבי של הבית ולצבוע אותו על פי פלטת הצבעים השולטת במרחב. שימו לב שאתם בוחרים גם את הגודל המתאים לצרכים שלכם ותוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה. כיום ישנם פרופילים במגוון של צורות הנדסיות – אשר עומדים בעומסים שונים.

אחריות. אחריות. אחריות

למרות שברוב המקרים אתם לא תצטרכו אותה – חשוב שתהיה לכם אותה. אחריות ארוכת טווח היא בגדר חובה והחברות הטובות בשוק לא יהססו להעניק לכם 5 שנות אחריות. מקומות אשר מפחדים להעניק אחריות בכתב או אשר מעדיפים להעניק אחריות קצרה יותר, פשוט אינם מאמינים במוצר שהם מוכרים ולכן יותר ממומלץ להתרחק באלגנטיות מהם.

צילום: דודי אלומיניום

בחרו באלומיניום איכותי

אלומיניום איכותי נחשב למוצר נפלא משום שהוא קל לניקוי ומתמודד בצורה נפלאה עם מגוון של סוגי אקלים. לכן הוא מתאים לשורה של ויטרינות בבתים פרטיים ומעניק פתרון מושלם גם באספקט הדקורטיבי. לדברי המומחים של א.מ.ש אלומיניום, מדובר בבחירה הראשונה של מיטב אנשי המקצוע בכל רחבי העולם, משום שהאלומיניום מתכתב גם עם חומרי גלם רבים וניתן לייצור בקלות יחסית על פי מידות מדויקות.

אל תשכחו את העלות

בסופו של דבר, כולנו רוצים לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלנו ולכן חשוב לעשות סקר שוק ולבחור במקום אשר יעניק את המקסימום. מסיבה זו, יותר ממומלץ לעשות סקר שוק ולהתעניין כמה בדיוק יעלה התענוג. למרות שיש חברות רבות אשר מעניקות שירות זה, לחברת א.מ.ש אלומיניום מחירים נוחים במיוחד וזו גם הסיבה שלקוחות רבים בוחרים במומחים שלה לביצוע השירות שוב ושוב.

שורה תחתונה: בכדי שתוכלו לבחור ויטרינות ותריסים איכותיים, כדאי להקפיד על האיכות, העלות וההתאמה שלהם לקונספט העיצובי הקיים בבית שלכם. בהצלחה.

1 Comment

  1. שלומי
    22 ביולי 2021 @ 17:33

    תודה רבה על הטיפים המועילים. כיף לקרוא כתבות שנותנות ערך.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן