Skip to content

חשד: רופא ניסה לרצוח בעזרת מזרק עם חומר הרדמה ושוקר חשמלי

רופא מתמחה בהרדמה התקשה לקבל כי בת זוגו לשעבר, גם היא רופאה נתקה עמו קשר, פרץ לדירתה וניסה לרצוח את בן זוגה בעת שזה שישן במיטתה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

משטרת ישראל הגישה הבוקר (ראשון) הצהרת תובע לבית משפט השלום ברחובות, כנגד רופא מתמחה בהרדמה בן 37, תושב קריית אונו, לפיה תגיש המשטרה כנגד הרופא כתב אישום חמור בגין ניסיון לרצח בן זוגה של רופאה איתה החשוד היה בקשר רומנטי.
בשבת 10.7.21 לפנות בוקר, התקשר תושב רחובות למוקד המשטרה ודיווח כי גבר פרץ לדירתו ותקף אותו בעודו ישן באמצעות שוקר חשמלי ונמלט. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בסריקות אחר החשוד ובמקביל באיסוף ממצאים מזירת האירוע. כעבור זמן קצר, בפעילות מודיעינית וסריקות, הצלחה המשט רה לאתר את החשוד כשהוא נוהג ברכבו בדרכו לירושלים בסמוך למחלף הראל. בחיפוש שנערך ברכבו נמצאו סרבל שחור, כובע, מסיכת סקי וציוד רפואי לרבות בקבוקונים עם חומר נוזלי.

החשוד ממתין למעלית בבית הרופאה (צילום מצלמות אבטחה – משטרת ישראל)
המחט נעוצה בשמיכה (צילום: משטרת ישראל)
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל

מחקירה משטרת רחובות עלה כי החשוד שהינו רופא מתמחה בהרדמה בבית חולים במרכז הארץ, הכיר במהלך תקופת התמחותו בבית החולים רופאה ובין השניים התפתח קשר. בהמשך, לאכזבתו החליטה הרופאה לנתק אתו הקשר הרומנטי אך הוא התקשה לקבל את ההחלטה וככל הנראה החליט לכאורה לפגוע בבן זוגה של הרופאה.
בליל האירוע, ליל שבת, הגיע החשוד לדירתה של הרופאה ששהתה באותה עת בעבודתה בבית החולים, כאשר בדירה נמצא בן זוגה לבדו. הרופא שחש ככל הנראה נבגד, הביא עמו סרבל, מסיכת סקי, כפפות וכובע ונשא בידו שוקר חשמלי, סכין מנתחים ומזרק שלאחר בדיקת מעבדות הזיהוי הפלילי, התברר כי הוא מכיל חומר הרדמה חזק שבמינון מסוים יכול לגרום למוות.


צילום ממצלמות האבטחה (עריכה: משטרת ישראל)

הוא נכנס לבניין, עלה לקומת הדירה והמתין בחדר המדרגות מספר שעות. בהמשך, פתח את דלת הדירה במפתח שהיה ברשותו, נכנס לחדר השינה שם ישן הקורבן, והחל לתקוף אותו עם שוקר חשמלי, תוך שהוא מנסה לנעוץ את המזרק בגופו כדי להזריק את חומר ההרדמה. בן הזוג שהתעורר ממכת החשמל, החל להיאבק בחשוד עד שהצליח להבריחו מהבית. הקורבן עצמו נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.
כאמור הרופא החשוד אותר ונעצר לחקירה בליל האירוע ומעצרו הוארך בבית המשפט מעת לעת. בסיומה של חקירה אינטנסיבית הצליחו חוקרי תחנת רחובות לגבש תשתית ראייתית רחבה שהובילה הבוקר להגשת הצהרת תובע לבית המשפט, בה הודיעה המשטרה על כוונת הפרקליטות להגיש כנגד החשוד כתב אישום חמור בימים הקרובים וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים כנגדו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן