Skip to content

"ימים של עבודה הצטמצמו לשעה" – מקאנו הציגה השבוע פתרון משלים לחשבי שכר

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

את רוב הפיתוחים החדשניים ביותר, חברת Meckano מביאה כפתרונות לבעיות העולות בשיחות עם לקוחות, למען שיפור וייעול העבודה השוטפת שלהם. גם הממשק החדש והיוצא דופן שהשיקה החברה בשבוע שעבר, פותח למען פתרון בעיה והפעם לא רק ללקוחות קיימים, אלא לרואי חשבון וחשבי שכר מכל רחבי הארץ.

בכנס מיוחד שהתקיים בשבוע שעבר, חברת Meckano השיקה בפני רואי חשבון מכל רחבי הארץ, פיתוח חדשני ומיוחד שיצרה במיוחד עבורם. ממשק שכל מהותו היא לייעל את עבודתם ואת זמני העבודה וליצור שגרת עבודה נוחה וקלה הרבה יותר. הממשק מקצר  משמעותית את העבודה עבורם, אם בעבר לקח יום שלם על מנת לחשב שכר של 50 עובדים בחברה, היום זה בממוצע לוקח שעתיים.

לפני השקת המוצר, טיפול בכל לקוח וחישוב שכר העובדים דרש מרואי החשבון המון עבודה קשה שבשביל העידן הטכנולוגי והמתקדם של היום, אנחנו לא יודעים איך לא חשבנו על הפתרון היעיל הזה כבר לפני כן.

צילום: אתר מקאנו

רואי החשבון נדרשו בכל חודש לרדוף אחר הלקוחות, על מנת לוודא כי בידם יהיו את כל הדוחות המדוייקים. עבודה מול טפסים ומסמכים מודפסים וחישוב ידני של השעות, מה שיכול היה לגרום גם לטעויות לא מכוונות. בעקבות כך, זמן הטיפול בכל לקוח היה ארוך ולא אפקטיבי לאף צד.

פיתוח פתרונות טכנולוגיים למען ייעול העסק

חברת Meckano מאמינה בפיתוח טכנולוגי למען קהל הלקוחות, על מנת להביא לשיפור משמעותי בעבודה היומיומית. כל הרעיונות והפיתוחים שהחברה מבצעת מדי חודש, מגיעים בעקבות שיחות עם לקוחות שונים אשר מעלים בעיות בניהול משאבי האנוש של החברה או העסק שלהם.

כל עובד בחברה יכול לעלות הצעה לפתרון עבור בעיה הקיימת אצל לקוח. לאחר שהפתרון אכן מאושר על ידי מנכ"ל החברה כיעיל וישים, הרעיון עובר לאפיון ומשם למחלקת הפיתוח של Meckano.

גם הממשק החדש התחיל את דרכו כרעיון לפתרון, מתוך שיחה של עובדת החברה עם רואה חשבון. הוא הסביר כי ההתנהלות שלו כיום מול לקוחותיו מהווה עבורו קשיים רבים, אם זה בהוצאת דוחות מסודרים וחישוב מדויק של השכר הצורך ממנו זמן רב.

איך הממשק החדשני עובד?

כל רואה חשבון מקבל משתמש שבאמצעותו הוא יכול בקלות להיכנס לאתר של Meckano ולהתחבר למערכת הניהול מכל מקום ובכל זמן. המערכת מספקת עבור רואה החשבון מגוון אפשרויות רחב, אם זה בהפקת דוחות במהירות, קליטת נתונים אוטומטית, תיעוד וניהול דיגיטלי ושיקוף כל לקוחותיו בצורה מלאה ומסודרת עד הפרטים הקטנים.

זאת אומרת, דרך המערכת אפשר לראות את המסמכים והנתונים השייכים לכל עובד בחברה, אם זה טופס 101, חוזי עבודה, שעות עבודה, ימי מחלה, ימי חופשה ועוד. כך רואה החשבון יכול להיות בבקרה מלאה על כל הדוחות המדויקים ועל המידע המלא בנוגע לכל לקוח וכל עובד של אותו לקוח.

בכל סוף תקופת חודש עבודה, הלקוחות של רואה החשבון מקבלים הודעה בה הם צריכים לאשר כי אכן כל הפרטים ושעות העבודה של העובדים נכונים, ובכך לנעול את הדוחות. נעילת הדוחות מסמלת עבור רואה החשבון, כי כלל הדוחות מאושרים וכעת אפשר לייצא את הדוחות לחישוב שכר המתבצע ביעילות על ידי המערכת.

התגובות לממשק החדשני לא איחרו לבוא ובזכות אותו פיתוח יוצא דופן, המון רואי חשבון כבר החלו להתחבר למערכת הניהול ולייעל את עבודתם. חברת Meckano  שמה לעצמה כמטרה, להוביל שינוי משמעותי בקרב חברות ועסקים לייעול העבודה. העובדים ממשיכים בחיפוש פתרונות לשיפור תחום משאבי האנוש וכבר בימים אלו החברה עובדת על פיתוחים מפתיעים נוספים.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן