Skip to content

אור קופרלי (ראיון אישי): על חדשנות ופיתוח עסקי, הוספת ערך והנאה מעסקים

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הוא מאמין שעסק מצליח הוא עסק שמספק חוויית שירות מעולה. כמי שגדל באימפריה עסקית, אור קופרלי, המשנה למנכ"ל קבוצת חצי חינם, יודע שייחוד וחדשנות הם המפתח להצלחה עסקית, ולצד היכולת להוסיף ערך אישי והנאה מהעבודה, מקבלים את הנוסחה שבונה אימפריות.

– מה מייחד את ההתנהלות העסקית של חצי חינם?

"מה שמייחד את הקבוצה שלנו הוא ההקפדה על התנהלות באופן שהוא קצת אחר. כך, למשל, אנחנו היינו הראשונים בתחום רשתות המרכולים, שהבאנו באופן מלא את שירות האריזה לקופות. בנינו קופות בטכנולוגיה חדשנית, העיצוב של סניפי הרשת מוקפד וייחודי, וכל המודל העסקי שלנו שונה ונבדל מעסקים אחרים בתחום.

חברות הנדל"ן ועסקי הקמעונאות השונים של הקבוצה מאפשרים לנו לייצר חנויות וסופרים שנותנים חוויה שאי אפשר למצוא במקומות אחרים, וגם מבחינת כמות העובדים שמועסקים אצלנו, אנחנו מסוגלים לספק רמת שירות גבוהה"

– איך היית מתאר את המאפיינים הייחודיים בחברות הקבוצה?

"המאפיין הייחודי שלנו הוא שאנחנו מחזיקים בעצמנו את האופרציות שמספקות שירותים, כמו למשל שירותי ניקיון ואבטחה, ומנהלים את העסקים שלנו בגישה שונה לחלוטין מהתחום שאנחנו פעילים בו.

אין ספק שהסופרים שלנו מספקים ללקוחות את החוויה הכי טובה, מבחינת שירות מעולה, כמות גדולה של עובדים איכותיים, הפעלת מעדניות משובחות, שירותי אריזה שאנחנו התחלנו בענף והיום הרבה מחקים אותנו.

בתחום הנדל"ן, המאפיין הבולט שלנו הוא הקמת מתחם שרונים, עם מועדון כושר מתקדם ופארק מים ייחודי מסוגו. המאפיינים האלה, ומאפיינים רבים אחרים, הם שמייחדים אותנו, וזו הגישה העסקית שאני מעוניין לטפח ולשמר גם לעתיד".

צילום: FREEPIK

– מה לגבי פעילות צדקה?

"צדקה היא תחום שאנחנו לא אוהבים לדבר עליו. ברור שאנחנו תורמים, והמון, אבל אין לנו תקציב ברור, כי תרומה היא עניין של צורך. בשנת הקורונה, למשל, היה צורך משמעותי יותר לעזור, והיינו שם, בהחלט.

כך שבוודאות אי אפשר להגדיר תקציב לתרומה כי המציאות מגיעה וטורפת את הקלפים. הנקודה היא שאנחנו נמצאים איפה שצריך, גם אם לא יודעים על זה, וגם אם מי שקיבל לא יודע בהכרח שאנחנו נתנו".

– מה בעסקים גורם לך להנאה מיוחדת?

"אני נמשך למקצועות ההומניים, למשאבי אנוש של הקבוצה, אבל האמת היא שכל תחום שבו אני יכול להוסיף את הערך שלי ולשנות אותו לטובה, מבחינת חדשנות ופיתוח, גורם לי להנאה".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן