Skip to content

הותר לפרסום: אדיר חבני הוא א.ח מפרשת תאיר ראדה

שופטת השלום בנצרת התירה לפרסם את זהות החבר שטען כי זוגתו לשעבר התוודתה על רצח תאיר. פרקליטיה בירכו החלטת בית המשפט: "להתיר את פרסום שמו של מי שפגע במשך עשור באולה, נקט נגדה באלימות פיסית ומינית קשה לתיאור, והחליט להעליל עליה עלילת דם שפלה ואכזרית, רק בשל החלטתה האמיצה לעזוב אותו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית משפט השלום בנצרת, התיר היום (חמישי) לפרסום כי אדיר חבני הוא בן זוגה לשעבר של אולה קרבצ'נקו מפרשת תאיר ראדה, שנודע עד כה כא"ח – תוך כך התיר ביהמ"ש לפרסם רק את החלטת הפתקית מהיום בנוגע לפרסום שמו של א"ח. התיק עצמו עדיין מוגדר כחסוי לציבור.

חבני, המתגורר כיום במרכז הארץ והתגורר בזמנו בקצרין, היה בן זוגה של אולה קרבצ'נקו במשך תשע שנים וטען בפני המשטרה כי היא זו רצחה את ראדה. לטענתו  היא התוודתה באוזניו על מעשיה.  לאחרונה הודיעה הפרקליטות כי היא סוגרה את תיק החקירה בעילה של חוסר אשמה נגד קרבצ'נקו.

השופטת רות שפילברג כהן החליטה לאפשר את פרסום שמו לבקשת חדשות 12. על פי תלונות שקרבצ'נקו הגישה במשטרה, היא עברה מסכת התעללויות ואיומים מצידו לאחר שנפרדה ממנו ובמהלך השנים טענה כי הוא אנס אותה.  בין השאר היא גם התלוננה כי הוא גם הפיץ תמונות עירום שלה.

בתוכנית התחקיר "צל של אמת" (ערוץ 8), שעסקה בחקירת הרצח. אמר חבני כי קרבצ'נקו רמזה לו על כוונותיה ביום הרצח, ובהמשך התוודתה באוזניו, ולכאורה גם באוזני אחרים, כי רצחה את תאיר ראשה ז"ל. בעקבות עדותו התחולל מחול שדים סביבה, היא אף עזבה את הארץ לשקם את עצמה ואף חזרה שוב ושוב בפני מצלמות ערוצי החדשות כי היו לה בעיות נפשיות, אך מעולם לא התוודתה על שום רצח.

אולה קרבצ'נקו (צילום מסרטון "צל של אמת" – ערוץ 11)

בחודש שעבר דרש עורך דינו של רומן זדורוב לקרוא לה לעדות מוקדמת במשפט החוזר, והוא טען בכל ערוץ שרואיין בו כי היא הרוצחת. מנגד הודיעה הפרקליטות כי תיק החקירה בעניינה של קרבצ'נקו נסגר, וכי היא אינה חשודה בדבר.
פרקליטיה של קרבצ'נקו, עורכי הדין תומר שוורץ ודניאל חקלאי, בירכו על החלטת בית המשפט "להתיר את פרסום שמו של מי שפגע במשך עשור באולה, נקט נגדה באלימות פיסית ומינית קשה לתיאור, והחליט להעליל עליה עלילת דם שפלה ואכזרית, רק בשל החלטתה האמיצה לעזוב אותו. אנו ממשיכים במאמצינו לשכנע את הפרקליטות להגיש כתב אישום חמור נגד אדיר חבני על מנת שייעשה סוף סוף צדק עם אולה ויביא לה ריפוי לאחר שנות סבל רבות. רבות מדי."
תומר שוורץ ודניאל חקלאי, עורכי דינה של אולה קרבצ'נקו בירכו על החלטת בית המשפט "להתיר את פרסום שמו של מי שפגע במשך עשור באולה, נקט נגדה באלימות פיסית ומינית קשה לתיאור, והחליט להעליל עליה עלילת דם שפלה ואכזרית, רק בשל החלטתה האמיצה לעזוב אותו. אנו ממשיכים במאמצינו לשכנע את הפרקליטות להגיש כתב אישום חמור נגד אדיר חבני על מנת שייעשה סוף סוף צדק עם אולה ויביא לה ריפוי לאחר שנות סבל רבות. רבות מדי."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן