Skip to content

ניסה להבריח סמים מוסלקים במסגרות תמונות

תושב ירוחם הזמין מדרום אפריקה מסגרות עץ לתמונות עבור משתלה במרכז. הגיע עם ייפוי כוח מזויף לנמל התעופה וביקש לשחרר את המסגרות, כשנכח שבודק המכס, חשד בעת בדיקת התכולה כי מדובר בניסיון הברחה, נטש את המקום וברח. הוא נלכד בדירה בתל אביב ונעצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום בגין יבוא סם מסוכן ללא היתר הוגש היום (חמישי) לבית משפט מחוזי בלוד כנגד צעיר תושב ירוחם שנעצר לפני כשבועיים לאחר שניסה להבריח ארצה סמים בתוך מסגרות לתמונות שהוטסו ארצה. הצעיר א.ב בן ה-26 נעצר, מעצרו הוארך והיום מבקשת המשטרה את מעצרו עד תתום הליכים.
מכתב האישום עולה כי בסוף חודש יוני האחרון התקבל בנתב"ג משלוח מדרום אפריקה של ארגז עץ שהכיל מסגרות לתמונות והיה ממוען לכתובת משתלה בראשון לציון.  הנאשם, א.ב הגיע על מנת לאסוף את המשלוח ותושאל על ידי נציג לשכת המסחר בנמל התעופה, חשש כנראה וסיפר כי הוא ממהר מאוד ועזב את המקום.

ארגז משלוח המסגרות (צילום: משטרת ישראל)
מסגרות העץ שבתוכן הוסלק הסם (צילום: משטרת ישראל)

למרות שכל הנראה התעורר בקרבו חשש, למחרת היום הוא חזר לנמל התעופה, הציג הפני נציג לשכת המסחר ייפוי כוח מזויף מטעם המשתלה ובקש לשחרר לידיו את המטען. אלא שאז נאמר לו כי בודק מטעם המכס חייב לבדוק פיזית את המטען ולכן הצעיר עזב את שדה התעופה וחזר שוב למחרת היום. בשלב זה הוא התבקש להמתין עד לבדיקת המשלוח ע"י עובדי המכס. לאחר פתיחת הארגז ובדיקת תכולתו עלה החשד אצל הבודק כי המשלוח מכיל חומר החשוד כסם. הנאשם שהבין כי משהו אינו כשורה, יצא מאולם הבדיקה ונמלט בריצה מנתב"ג.

בבדיקות מעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה נמצא כי בתוך מסגרות התמונות הוסלק סם פסיכואקטיבי סינתטי ממריץ וממכר מאוד מסוג מֶתָאמְפֶטָמִין (Methamphetamine) במשקל כולל של כ-3 ק"ג.
חקירה מאומצת של יח' הפשעים בתחנת ראשל"צ, הובילה לאיתורו ומעצרו של החשוד בעת שזה שהה בדירה בת"א.
כאמור, מעצרו הוארך ע"י בימ"ש עד להגשת כתב האישום כנגדו בעבירת יבוא סם מסוכן וכן בקשה המשטרה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן