Skip to content

מדליית זהב ללינוי אשרם

המתעמלת בהתעמלות אמנותית גברה על יריבותיה ועמדה על הפודיום כשהמנון ישראל הושמע ומדליית הזהב הוענקה לה. חברתה לנבחרת ניקול זליקמן הגיעה למקום השביעי. ראש הממשלה שוחח עם הזוכה, בירך וביקש לרתום אותה להשפעה על הצעירים שילכו להתחסן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צילום מסך ערוץ 5 (הספורט) לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מדליית זהב ללינוי אשרם. אשרם עלתה היום (שבת) למקום הראשון בהתעמלות אמנותית באולימפיאדת טוקיו 21.  המתעמלת המוכשרת שמרה על הפסגה  כבר בתרגיל הפתיחה עם החישוק, ושמרה עליה עד לסיום. כשההמנון הושמע באולם ההתעמלות בטוקיו, לא הצליחה לעצור את הדמעות. היא גברה על דינה אברינה הרוסייה ב-15 מאיות הנקודה בלבד. אלינה הרנסקו מבלארוס זכתה בארד, וארינה אברינה, האחות התאומה של דינה, נותרה מחוץ לפודיום. הפתעת ענק, אולי ההפתעה הגדולה ביותר, בתחרות באריאקה. זוהי מדליית הזהב השנייה לישראל מתוך שלוש. ניקול זליקמן המתעמלת הישראלית סיימה במקום השביעי. "עשינו היסטוריה, מתעמלת ישראלית על הפודיום ושתי מתעמלות ישראליות בגמר", אמרה זליקמן בהתרגשות תקשורת: "כיוונתי לטופ 8 וסיימתי שביעית. אני רוצה להודות לכל מי שהיה חלק מזה. החלומות נועדו כדי להגשים אותם. אחרי התרגיל האחרון לא הבנתי איפה אני נמצאת, הדמעות החלו לזלוג".


בנט מברך את אשרם ומקש: השפיעי על הדור הצעיר ללכת ולהתחסן

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח הערב (עם זוכת מדליית הזהב באולימפיאדת טוקיו, לינוי אשרם וברך אותה על זכייתה והודה לה על הגאווה הגדולה שהסבה למדינת ישראל.
בנט אמר לזוכה: "לינוי, את מקסימה. שימחת את כל העם. קיבלנו את הבשורה במוצאי השבת וחגגנו כאן בבית. אני יודע שכל המדינה גאה בך. אני יודע גם איזו דרך עברת, כמה עליות ומורדות. הרבה ילדים בארץ מסתכלים עלייך ורואים בך וונדר וומן אמתית, דוגמא למאמץ ועבודה קשה. אנחנו מאוד אוהבים אותך, והרבה בהצלחה להמשך. תודה לך, וונדר וומן". אשרם השיבה על כך: "יש הרבה עליות וגם מורדות בדרך, אבל הדברים הטובים מתגברים על זה. אני ממש שמחה לתת את הדוגמא הזו לילדים ולנוער בארץ."
בנט לא פספס את ההזדמנות לקדם את חיסוני הקורונה ושאל את הזוכה האולימפית אם התחסנה ואשרם סיפרה כי קיבלה את שני החיסונים. ראש הממשלה ביקש ממנה כי תשתמש בכוחה ובמעמדה כדי לרתום את הצעירים בישראל למאמץ ההתחסנות הלאומי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן