Skip to content

קבוצת E.V. Motors שחקן חדש בשוק הרכב חשמלי

קבוצת E.V. Motors – יבואן רכב חשמלי מיצרניות מובילות בעולם בתחום הרכבים הפרטים, מסחריים, ותחבורה הציבורית. הקבוצה תשווק בישראל רכבים חשמליים של מותגי הרכב JAC , ANKAI ,LEVC. כמו כן מייבאת הקבוצה מערכות טעינה מבית SSE ונותנת מעטפת מלאה ללקוח ברכישת הרכב כולל עמדות טעינה ופתרונות טעינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סגמנט הרכבים החשמליים הולך ותופס תאוצה בעולם ובישראל, כבר היום נע נתח השוק של רכבים חשמליים סביב ה 5% וזה רק ילך ויגדל ככל שיותר יצרנים ותיקים יציעו רכבים חשמליים וככל שתשתיות הטעינה יתרחבו. לשוק זה מצטרפת עתה שחקנית חדשה שמתכוונת להתמקד ברכבים חשמליים בלבד – EV MOTORS. מנהלי החברה טוענים כי בארסנל מותגי החברה יש פתרון לכל סגמנט בתחבורה הפרטית והציבורית בישראל תוך התחשבות במתן פתרונות כוללים גם לטעינת הרכב

חברת EV מוטורס מציעה החל מאוטובוס וכלה ברכבים פרטיים על טהרת החשמל (צילום דן בר דוב)
חברת EV מוטורס מציעה החל מאוטובוס וכלה ברכבים פרטיים על טהרת החשמל (צילום דן בר דוב)

בסגמנט כלי התחבורה ציבורית  משווקת החברה אוטובוסים מתוצרת ANKAI הכוללים אוטובוסים עירוניים, תיירותיים, ואף אוטובוס דו קומתי חשמלי היחיד מסוגו בישראל. ANKAI  הינה חברת ייצור האוטובוסים ורכבי תחבורה ציבורית מהמובילות בסין, הוקמה בתחילת שנות ה-60 ובמשך שנים ייצרה בסין אוטובוסים של המותג הגרמני SETRA. החברה מייצרת כ 30,000 אוטובוסים בשנה לשוק הסיני והבינלאומי. בתחום התחבורה הציבורית, נבחרה חב' אגד לשמש כנותנת השירות לכלים אלו בארץ. לאגד מערך השירות והמוסכים הגדול והמקצועי בישראל.

הדגם הראשון לשיווק בארץ, המחיר החל מ 133 אלף שח
הדגם הראשון לשיווק בארץ, המחיר החל מ 133 אלף שח (צילום דן בר דוב)
עדיין בתהליך ניסוי,יעלה על הכביש עוד כמה חודשים (צילום דן בר דוב)
עדיין בתהליך ניסוי,יעלה על הכביש עוד כמה חודשים (צילום דן בר דוב)

בנוסף, תשווק החברה רכבים פרטיים מתוצרת JAC, אשר בשנה האחרונה מגדילה משמעותית את היצע הרכבים החשמליים שלה בסגנון עיצובי צעיר וחדשני, ושיתוף פעולה עם VW העולמית בטכנולוגיה אשר מגולמת ברכבים שהחברה מייבאת לישראל. JAC – הוקמה באמצע שנות ה-60 והונפקה בבורסה בשנחאי בשנת 2001, החברה הינה מעשרת יצרניות הרכב המובילות בסין בעלת כושר ייצור של למעלה מ- 1,000,000 מכוניות בשנה. הדגם הראשון שישווק בישראל הוא  – ES2, רכב פנאי חשמלי. קטן שמחירו יחל ב 133 אלף שח.

צילום דן בר דוב
צילום דן בר דוב

בתחום הרכב הפרטי, לנותנת השירות נבחרה חב' LEDICO BOSCH , אשר לה רשת מוסכים ונקודות שירות בפריסה ארצית ואשר צברה ניסיון רב בכל הטכנולוגיות החדשניות במנועי ובמכלולי הרכבים החשמליים

עוד בין מותגי החברה, ניתן למצוא את היצרנית LEVC, שרק לאחרונה הגיעה לארץ וכעת תשווק ע"י EV MOTORS.

LONDON EV COMPANY LIMITED – החברה הלונדונית אשר משנת 1908 מתכננת ובונה את המוניות הלונדוניות האייקוניות ואשר חרטה על דגלה להוביל את מהפכת הרכב החשמלי. הרכבים שמגיעים לישראל עם טכנולוגיית הנעה חדשנית בדמות מנועים חשמליים בטכנולוגיית EREV EXTENDED RANGE ELECTRIC VEHICLE  אשר מגדילים את טווח הנסיעה של הרכב החשמלי לטווחים מעל 500 ק"מ יחד עם טכנולוגיית טעינה מהירה. דגם ההמונית הלונדונית שישווק לראשונה בארץ הוא בעל הנעה חשמלית-היברידית (מצויד בגנרטור פנימי שתפקידו למלא את הסוללה) ומקום ל-6 נוסעים. הוא ישווק בארץ במספר רמות גימור במחיר החל מ 270 אלף שח ומתן אחריות של 8 שנים לסוללה.

מונית לונדונית חשמלית לחלוטין (צילום דן בר דוב)
מונית לונדונית חשמלית לחלוטין (צילום דן בר דוב)

לדברי היבואן הדגמים שמגיעים לישראל כבר מעוררים עניין רב בקרב ציי רכב וחברות ליסינג

כחלק מהכוונה לתת מענה מלא ללקוח,  EV MOTORS משמשת כנציגה הרשמית בישראל של יצרנית מערכות הטעינה המתקדמות SSE. מאז שנות ה-90 של המאה הקודמת מחויבת SSE לתכנון וייצור של מערכות אנרגיה אקולוגיות, חכמות, מבוססות מקורות רבים, מערכות אופטימיזציה לאיכות, אחסון אנרגיה ופתרונות היברידיים.

EV MOTORS שמה לעצמה יעד של הפעלת מודל תחנות הטעינה העתידיות בישראל, המבוססות על אנרגיה חליפית, ממקורות שאינם תלויים ברשת החשמל ולהיות מובילת השוק בתחום אגירת אנרגיה.

אולם התצוגה המרכזי של הקבוצה ממוקם באזור התעשייה בנתניה, ובו מוצגים רכבי החברה שכולם כאמור מונעים בחשמל.

צילום דן בר דוב
צילום דן בר דוב

EV MOTORS מתכוונת לתת מעטפת שירות מלאה ללקוחות. החל משירותי ביטוח רכבים, שיתופי פעולה עם חברות ליסינג, שיתופי פעולה עם חברות ביטוח ,אבזור רכבים ועוד. בהקמת החברה ובניית תשתיות התפעול השיווק והמכירות, השקיעה הקבוצה עשרות מיליוני שקלים לפיתוח והאצת מעבר שוק הרכב בישראל לאנרגיה חשמלית ירוקה, לשמירה על איכות הסביבה, וחסכון כלכלי משמעותי ללקוח.

במהלך שנת 2022, הקבוצה עתידה לפתוח אולמות ונקודות מכירה נוספות ברחבי הארץ. לדברי מנהלי החברה צפי המכירות לשנת 2022 עומד על אלפי כלי רכב חשמליים תוך שיתוף פעולה עם גופים אסטרטגיים בשוק הרכב הישראלי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן