Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

נסטלה וגולדה: במבה במילוי קרם בייגלה מלוח גולדה שיתוף הפעולה בין החברה לבין רשת הגלידריות הביאה למחוזותינו שני מוצרים חדשים. נסטלה השיקה במבה במילוי קרם בייגלה מלוח (עם מיתוג המזכיר את המיתוג של גולדה), ובמקביל השיקה גולדה גלידת בייגלה מלוח עם במבה. הבמבה עם קרם בייגלה מלוח היא הפתעה משמחת, שילוב טעמים שמתעלה על עצמו […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נסטלה וגולדה: במבה במילוי קרם בייגלה מלוח גולדה

שיתוף הפעולה בין החברה לבין רשת הגלידריות הביאה למחוזותינו שני מוצרים חדשים. נסטלה השיקה במבה במילוי קרם בייגלה מלוח (עם מיתוג המזכיר את המיתוג של גולדה), ובמקביל השיקה גולדה גלידת בייגלה מלוח עם במבה. הבמבה עם קרם בייגלה מלוח היא הפתעה משמחת, שילוב טעמים שמתעלה על עצמו בסגנון "השלם גדול מסכום חלקיו". טעם הבייגלה ברור והוא משתלב עם הטעם המתקתק של הבמבה – וכדאי לפעול לפי ההנחיות ולאכול את הבמבה הזו קפואה. הגלידה משלבת גלידה שמנת עם תוספת של בייגלה ובמבה, שילוב לא מתוק מדי עם טוויסט מלוח מתבקש, מהסוג שגם הצעירים וגם המבוגרים יאהבו. אנו מצטערים שהגלידה נמכרת רק כחלק ממארז, המשלב ק"ג גלידה יחד עם תיק ים, צנצנת 300 גרם של קרם בייגלה מלוח, במבה במילוי בייגלה מלוח גולדה, כוסות גביעים, כפיות ומפיות.

עד 11.9 שקלים ל-60/150 גרם במבה, 130 שקלים למארז בסניפים או 139 שקלים למארז במשלוח.

קרדיט: my social

 

Shiny: שקיות אוכל לכריכים

לקראת החזרה לשנת הלימודים, בתקווה שזו תהיה במוסדות החינוך ולא בזום, השיקה החברה ליין חדש של שקיות אוכל. השקיות החדשות עשויות מנייר, שמבטיח להיות "עמיד יותר לנוזלים ושומנים". בדקנו את העמידות של השקיות באחרונה, והן איששו את ההבטחה. השקיות היו עמידות גם כאשר הכריך הכיל שומנים כמו מיונז או טונה, ולא נדבקו לכריך עצמו. האפשרות לכתוב על השקית כמה מילים היא תוספת חביבה.

5.9/9.9 שקלים ל-10/100 שקיות. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

 

אלונה שכטר: דיאודורנט רול און ללא אלומיניום

הדיאודורנט החדש של המותג מיועד לנשים ולגברים גם יחד. במבחן המציאות הוא יתאים יותר לנשים – הוא התגלה כפחות עמיד בפני זיעה גברית, בעוד שהוא התמודד בהצלחה עם הביטוי הנשי של התופעה הפיזית הלא-נעימה הזו. הדיאודורנט, שמשלב בתוכו תמציות צמחים ומינרלים מים המלח, אינו מכיל חומרים משמרים, אלכוהול ואלומיניום, והוא הותיר את העור בבית השחי עים לאורך היום. גם הריח העדין שלו היה חביב.

40 שקלים ל-90 מ"ל. להשיג ב-www.Alonashechter.co.il.

צילום: אורי גרון

 

דומינו'ס פיצה: כריך קרניבור ו-Meat Rolls

החברה ממשיכה להשיק מוצרים שאינם פיצה, לטובת הלקוחות שרוצים לגוון את הארוחה שלהם. אחד מהם הוא ה-Meat Rolls, שמונה יחידות של מאפה ובתוכו חמאת שום, חתיכה של חזה בקר, קונפי שום, מעט פרמז'ן ומוצרלה. כדאי להזמין את המוצר הזה לבדו – הוא מגיע חם, הריח שלו מגרה במיוחד והוא טעים באותה המידה. כריך הקרניבור, המוצר החדש השני, משלב בתוך ג'בטה איולי שום ורוטב צ'ילי אריזונה, סרוולד, חזה בקר, פפרוני, רצועות בצל סגול, עגבניות ופטריות טריות. אנחנו קיבלנו כריך ללא עגבניות ופטריות, וחבל, כי הכריך הזה צריך את הקונטרה של ירקות. הכריך מגיע חם, הוא קראנצ'י מבחוץ ורך מבפנים, והשילוב של הרטבים והנקניקים השונים מוצלח.

27.9 שקלים למיט רולס, 45 שקלים לכריך. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

צילום: דן פרץ

 

כדאי לדעת

 

סדרת המקררים החדשים של Beko, ששמה הוא HarvestFresh, משלבת טכנולוגיית תאורה תפקידה לשמור על הטריות ועל תכולת הוויטמינים של הפירות והירקות שבמגירות. הטכנולוגיה עושה שימוש בתאורה בשלושה צבעים (ירוק, כחול ואדום), המדמים את מחזור האור בטבע. הסדרה כוללת מקררים עם מקפיא עליון, מקפיא תחתון ובהמשך גם מקרר 4 דלתות.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן