Skip to content

טיפ: כיצד תאמצי את הטרנדים של אביב-קיץ 2012 – חלק ב'

הטרנדים המובילים לאביב 2012, מוסברים בפשטות ומוכנים ללבישה, בוידאו קצרצר של גורואית הסטייל ביוטיוב אן לי מאת גילי גולנדר האביב הגיע, וקולקציות האביב כבר נחתו בחנויות, אך המבחר מסחרר וקשה להחליט במה להתחדש. בכתבה קודמת הסטייליסטית וונדי נגויאן נתנה לנו טיפים כיצד לשלבם במלתחה הנוכחית שלנו, והפעם אנו מציגים את המלצותיה של אן לי, גורואית […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מגפון אביביהטרנדים המובילים לאביב 2012, מוסברים בפשטות ומוכנים ללבישה, בוידאו קצרצר של גורואית הסטייל ביוטיוב אן לי

מאת גילי גולנדר

האביב הגיע, וקולקציות האביב כבר נחתו בחנויות, אך המבחר מסחרר וקשה להחליט במה להתחדש. בכתבה קודמת הסטייליסטית וונדי נגויאן נתנה לנו טיפים כיצד לשלבם במלתחה הנוכחית שלנו, והפעם אנו מציגים את המלצותיה של אן לי, גורואית סטייל ביו-טיוב המתחזקת את הוידאו-בלוג Ascension Style, עליה הלשנו כבר השבוע.

לאן לי יש ידי זהב וחוש סטיילינג משובח, ובנוסף למדריכי האיפור, ה"עשה זאת בעצמך", ודיווחי הקניות היא גם נוהגת להעלות לרשת מדי עונה הצעות שימושיות ופשוטות לשילוב הטרנדים של העונה בלבוש היום-יומי.

האביב הזה, את חייבת ז'קט ג'ינס
האביב הזה, את חייבת ז'קט ג'ינס

בווידאו הבא, אן מגלה לנו שהעונה כדאי מאד להצטייד בג'קט ג'ינס, בזוג מכנסי ג'ינס פסטליים, בפריטי לבוש בעלי הדפסים בצבעוניות אביבית, במכנסונים וחולצות מבדים עדינים בצבעים ניטרליים, ובאביזר או שניים עם טאץ' ניאוני בוהק. איך כל זה משתלב ביחד? כדאי מאד לצפות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן