Skip to content

שדרות: אנדרי קמינסקי חשוד כי רצח את אמו – טטיאנה

הבוקר הוזעקה המשטרה לבניין בשדרות. המשטרה נאלצה לפרוץ לדירה ושם נמצאה האם ללא רוח חיים ובנה שככל הנראה מעורער בנפשו יושב באחד החדרים עם סכין מגואלת בדם ונראה שהמתין למעצרו. הוא נעצר ובית המשפט הורה על שליחתו להערכה פסיכיאטרית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעיר בן 29 נעצר הבוקר (חמישי) בשדרות בחשד כי רצח את אמו בת ה-53 בדקירות סכין.  הוא נעצר ונסיבות המקרה נחקרות. הבוקר, בסמוך לשעה 7:30, הוזעקו השוטרים לרחוב אבן גבירול על ידי שכנה ששמעה קריאות מצוקה מאחת הדירות בבניין המגורים. השוטרים שהגיעו לבניין תוך זמן קצר, נאלצו לפרוץ את הדירה שהייתה נעולה בסיוע כוחות כבוי האש, בהיכנסם לדירה הבחינו במנוחה ועל גופה על סימני אלימות קשים. בסריקות שערכו השוטרים בדירה, איתרו את החשוד באחד החדרים כשבאמתחתו סכין, ועצרו אותו. צוותי הרפואה שביצעו במנוחה פעולות החייאה, נאלצו לבסוף לקבוע את מותה.

אנדרי (מימין) וטטיאנה קמינסקי צילומים מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
אזור הרצח (צילום: מד"א מבצעי)
צילום: משטרת ישראל

מאוחר יותר הותר לפרסם כי האם, טטיאנה קמינסקי היא האישה שעל פי החשד נרצחה הבוקר בידי בנה, אנדריי בביתם בשדרות. מעצרו של הבן הוארך בצהריים עד יום חמישי הבא – ובית המשפט הורה לשלוח אותו להערכה פסיכיאטרית בהסכמת המשטרה והסנגוריה.
ממד"א נמסר כי בשעה 07:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פצועה מחוסרת הכרה עם סימני אלימות בבית בשדרות. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותה של אישה בת 53.
פרמדיק מד"א מיכאל קנטר סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי והמשטרה שפרצו את הדירה. האישה שהייתה מחוסרת הכרה וסבלה מפציעות קשות בגופה שכבה בדירה. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וקיבועים וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות אבל הפציעה שלה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".


מפקד תחנת שדרות – רפ"ק אלי מלול

בתחילת השבוע הוכרז קמינסקי הוכרז כנעדר וכעבור מספר ימים אותר על-ידי המשטרה. מחקירת הרצח עלה כי קמינסקי תקף את אמו בדירה שבה הם מתגוררים יחד. שכנים ששמעו צעקות וקריאות לעזרה הזעיקו את המשטר. מפקד תחנת שדרות, רפ"ק אלי אלול סיפר כי הם מצאו את הבן יושב בחדרו עם הסכין המגואלת ברם וחיכה למעצרו. "הוא נעצר ללא התנגדות", אמר " נראה כאילו הוא חיכה למעצרו". עו"ד ליאור רונן שמייצג את הבן מטעם הסניגוריה הציבורית את הבן אמר: "הבן נמצא במצב נפשי קשה. לאור מצבו הנפשי המורכב הוסכם על ידי המשטרה והסניגוריה לשלוח אותו כבר בשלב זה לבדיקה פסיכיאטרית לבדוק את אחריותיו וכשירותו לעמוד לדין". בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו בשבעה ימים והורה לשלוח אותו להערכה פסיכיאטרית בהסכמת המשטרה והסנגוריה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן