Skip to content

הכירו את אייבורי – חנות המחשבים הטובה בארץ

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כולנו חובבים גיימינג, מחשבים, וכמובן גאדג'טים. וגם אם לא, חלקנו בוודאי בעלי קרבה לתחום המחשבים. ללא ספק, הטכנולוגיה מספקת חדשנות והיא הכרחית ורלוונטית למאה ה- 21. הכירו את רשת המחשבים המוכרת והאהובה ביותר בישראל – אייבורי מחשבים בע"מ. במאמר זה, נדבר על חנות המחשבים אייבורי, מהם יתרונותיה, וכמובן כיצד להשיג את המבצעים וההטבות הטובים ביותר. קדימה, מתחילים.

מה ניתן למצוא ברשת אייבורי מחשבים?

בעבר, בשנת 2010, רשתות המחשבים סיפקו מוצרי מחשבים, ציוד נלווה, ומוצרים משלימים ומשרדיים. כיום, במאה ה־21, בשנת 2021, המצב קצת השתנה. רשתות המחשבים הבינו שהם יכולים להרוויח הרבה יותר כסף. לכן ובעקבות זאת, רשתות המחשבים בישראל מספקות הרבה יותר מרק מחשבים, לדוגמא: טלפונים חכמים, מוצרים למשרד ולבית, לוחות גרפיים לעיצוב וכתיבה, קונסולות ואביזרי משחק, טלוויזיות חכמות, ועוד הרבה. את כלל המוצרים תוכלו למצוא ברשת אייבורי מחשבים, יחד עם מחירים מצוינים לצרכן ועם אחריות מקיפה.

ושאלה הטוב מכולן: מה ניתן למצוא ברשת אייבורי מחשבים? הנה כמה דברים: מחשבים משרדיים, גיימינג, ואישיים, בתים חכמים ואביזרים משלימים, טלוויזיות ומקרנים חכמים, מוצרי אבטחה ומצלמות, מוצרי ספורט. בנוסף, תוכלו למצוא ברשת אייבורי מחשבים גם מוצרי טיפוח, בשמים, ומוצרי פארם. ניתן למצוא מוצרים נוספים ומעניינים, לפרטים נוספים בקרו באתר אייבורי מחשבים.

צילום: pixabay

היתרונות של חנות המחשבים אייבורי

אייבורי מחשבים בע"מ היא אחת מרשתות המחשבים הוותיקה ביותר בישראל ומספקת מגוון של מוצרים. החברה הוקמה במטרה לשווק מוצרים מתחום המחשבים עם היצרניות הטובות והמוכרות ביותר בעולם, ביניהם: Intel, AMD, Sony, Razer, Tp Link, Logitech, Asus, Acer, DEll, LG, Samsung, ועוד רבים. ללא ספק, מדובר באחת מהרשתות הגדולות ביותר בישראל. בנוסף, חברת אייבורי מספקת, משווקת, ומייבאת חלק מהמוצרים בצורה עצמית, יבוא עצמי עם אחריות. וכעת, מהם בעצם היתרונות של אייבורי? הנה כמה:

  1. אחריות על כלל המוצרים – חברת אייבורי מחשבים מספקת אחריות לכלל המוצרים באתר. מדובר בחברה שמייבאת חלק מהמוצרים בעצמה, מספקת אותם לצרכן במחירים הטובים ביותר. אחריות עם אמא ואבא, שירות לקוחות מוערך, וצוות מקצועי ומיומן.
  2. תמיכה מלאה בעברית – לעומת אתרי מסחר בינלאומיים, לאתר אייבורי יש יתרון – הוא בעברית. בזכות השפה העברית חווית הקנייה יוצאת דופן, מובנית הרבה יותר, ומאפשרת נוחות למשתמש. בנוסף, האתר של אייבורי מחשבים מוצפן בתעודת SSL, מאובטח מקצה לקצה, והרכישות מבוצעות באמצעות תקן ה- PCI.
  3. מחירים ללא תחרות – חברת KSP וחברת אייבורי הם שני החברות המובילות ביותר בישראל. שני החברות מספקות מחירים מצוינים ללא תחרות עבור הצרכן, שירות לקוחות מנצח ע"פ דרישה, וכמובן אחריות על כל רכישה של שירותים או מוצרים.

אם אתם מחפשים רשת מחשבים עם המחירים הטובים ביותר בישראל, חברת אייבורי היא בחירה מצוינת. חברת אייבורי תספק לכם דילים ומבצעים שבועיים וחודשיים, תספק לכם שירות לקוחות ואחריות, וכמובן מחירים זולים בהתאם לשוק הישראלי. מחפשים מוצר מועדף? בדקו באתר אייבורי.

מחירים טובים יותר באייבורי – הכירו את iCoupons

באתר אייבורי מחשבים תוכלו למצוא קטגוריה שלמה שמתרכזת במבצעים ודילים שווים במיוחד. לקטגוריה המועדפת קוראים בשם הנפוץ: "מבצעים" וניתן לגשת אליה בלחיצה כאן. בנוסף למחירים השווים ולמבצעים שאייבורי מעניקה ללקוחותיה, תוכלו להוריד את המחיר בצורה משמעותית יותר. הכירו את אתר iCoupons הפלטפורמה הייעודית שחוסכת לצרכנים הרבה יותר כסף.

באמצעות אתר iCoupons תוכלו להוריד את תג המחיר בצורה משמעותית וזאת באמצעות הקופונים באתר. לדוגמא: אם מוצר מועדף עולה באייבורי כ־100 ₪ באמצעות הקופונים של iCoupons תוכלו להוריד את המחיר ל־ 80 ₪. ללא ספק, ברמה החודשית מדובר בחיסכון עצום של כסף שיכול להגיע גם עד למאות שקלים בודדים. לפרטים נוספים ולקבלת מידע בקרו באתר iCoupons

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן