Skip to content

ראש הממשלה: הורדנו את גיל ההתחסנות לגיל 40 ומעלה. בהמשך נפתח את זה לכולם

נפתלי בנט קיבל היום את החיסון השלישי וקרא לציבור להזדרז ולהתחסן. "תתחסנו ותמנעו סגר רביעי", אמר ראש הממשלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט קיבל הבוקר (שישי) את החיסון השלישי וביקש מהציבור: צאו להתחסן על מנת למנוע סגר רביעי. "אני אומר בצורה ברורה: אם תצאו להתחסן בחיסון השלישי, נוכל להימנע מסגר רביעי", אמר ראש הממשלה, "אנחנו בשיא המערכה כרגע. ביחד אנחנו יכולים לנצח. זה בהישג יד, אבל אנחנו עוד לא שם.

מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם שמעמידה לרשות אזרחיה את החיסון השלישי המשלים, ועכשיו העולם כולו בא בעקבותינו. ארה"ב ואחרים כבר הודיעו שבמשך חודש ספטמבר הם יעמידו את החיסונים לרשות הציבור שלהם. כאן בישראל אתם יכולים להגן על עצמכם, על הפרנסה שלכם, על הכלכלה, על הביטחון שלנו, על הבריאות של הילדים שלנו. אז אני מבקש, קחו את הזכות הייחודית הזאת שיש לכם בתור אזרחי ישראל וצאו להתחסן.

צילום: קובי גדעון / לע"מ

נתתי הוראה לפתוח עוד מאות מתחמי חיסונים, מכיוון שהורדנו את גיל ההתחסנות לגיל 40 ומעלה. אני צופה שבהמשך אנחנו נפתח את זה לכולם, אחרי 5-6 חודשים מהחיסון השני. לכן, נתתי את ההנחיה לפתוח ולחסן, לחסן בכל הכוח".
בנט הודה לעובדי מערכת הבריאות וקופות החולים ואמר כי הממשלה בחרה שלא לשים את הכסף בחל"תים ופיצויים, אלא להשקיעו בחיזוק מערכת הבריאות. "עכשיו עשינו השקעות לטווח ארוך – יותר רופאים, יותר אחיות ויותר מיטות. אנחנו יכולים לנצח את הדלתא אבל זה תלוי בשיתוף פעולה של כולנו", אמר ראש הממשלה, "השקעות לטווח ארוך – יותר רופאים, יותר אחיות ויותר מיטות. אנחנו יכולים לנצח את הדלתא אבל זה תלוי בשיתוף פעולה של כולנו."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן