Skip to content

מפרי בידוד נכנסו דרך מעבר טאבה, עוכבו בשדה תעופה רמון ונדרשו לשוב לביתם בהסעה פרטית

במהלך ביקורות של משטרת ישראל נחשפו בשדה התעופה רמון שישה ישראלים ששבו ארצה דרך מעבר טאבה ובמקום להיכנס לבידוד כנדרש, בקשו לשוב לביתם באמצעות טיסה מאילת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שישה מפרי תקנות בידוד ששבו היום (שישי) ארצה דרך מעבר טאבה, אותרו בשדה תעופה רמון כשהם מתכננים לשוב לבתיהם  בטיסה למרכז, הוחתמו על התחייבות לשהות בביתם בבידוד ונדרשו לדאוג לעצמם להסעה פרטית או להיכנס לבידוד באילת.

אחד מהשבים דרך מעבר טאבה (צילום: משטרת ישראל)

שוטרי משטרת ישראל המשיכו היום את פעילות אכיפת תקנות הקורונה בעיר אילת. במהלך סיור מתוכנן בשדה התעופה רמון, בעת שנבדקו מטיילים ששבו ממעבר טאבה, נמצא כי שישה מהם ביקשו לטוס לביתם במרכז תוך שהם מפרים את התקנות המחייבות אותם להיכנס לבידוד, עליהם חתמו עם כניסתם לישראל. המעבר לבידוד, על פי תקנות הקורונה, מחייב שימוש בתחבורה פרטית ואישית ולא בתחבורה ציבורית וזאת על מנת להגן על כל משתמשי התחבורה הציבורית.  כאמור, מפרי הבידוד קיבלו מהשוטרים דוחות והתבקשו מיד לדאוג להסעה פרטית לביתם או לחילופין להיכנס לבידוד בעיר אילת. "על כולנו מוטלת האחריות האישית לנהוג בהתאם לתקנות הקורונה של משרד הבריאות ולכן יש להיערך מראש במידה וטסים לחו״ל למדינות המחייבות בידוד עם החזרה לארץ. המשטרה תמשיך לאכוף באפס סובלנות כנגד הפרות מכל סוג שהוא", נמסר מהמשטרה.


צילום: משטרת ישראל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן