Skip to content

בן 17 נרצח הלילה בשלומי

הנער נרצח בדקירות סכין על רקע סכסוך בין בין השניים. החשוד טען כי הותקף. "שוחחתי עם האם מספר פעמים ליבי כואב מאוד על אובדן חיים של ילד טוב ממשפחה טובה", כתב הלילה גבי נעמן ראש המועצה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נער בן 17 משלומי שבגליל המערבי נדקר הלילה (שלישי) למוות ביישוב. צוותי מד"א איתרו אותו ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ועצרה קטין בן 15 מהיישוב, בחשד שביצע את הרצח. המשטרה תבקש היום בבית משפט השלום בעכו להאריך את מעצרו. על פי גורמי חקירה, החשד הוא שהנער שחשוד במעשים התחיל עם בת זוגו של המנוח ברשתות החברתיות, הגיע אליו הביתה – ולאחר ויכוח שפרץ ביניהם התבצע הרצח.

זירת הרצח (צילום: משטרת ישראל)

ממד"א נמסר כי הלילה בשעה 01:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על פצוע עם סימני אלימות בשלומי. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על נער בן 16 מחוסר הכרה עם פצעי דקירה וקבעו את מותו. פרמדיקית מד"א אליענה אגסי סיפרה: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפצעי דקירה בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". מפרטי חקירה ראשונים עולה כי החשוד קשר עצמו לאירוע וטען כי הותקף ראשון וכי הנער השני ניסה לדקור אותו בצווארו. עו"ד מוטי לוי, המייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר כי הוא טוען להגנה עצמית: "הדברים יתבררו בחקירה במשטרה ובבית המשפט". תוך כך משפחתו שכרה שירותי עורכי דין פליליים לייצגו.
ראש מועצת שלומי גבי נעמן פרסם עוד הלילה הודעה לציבור בה נאמר כי למרות שעת הבוקר המוקדמת הוא מצא לנכון לפנות אל התושבים. "אני וצוות המועצה מזועזעים מהרצח  הנוראי שארע הלילה ביישוב , רצח שבו מצא את מותו בן היישוב", כתב נעמן והוסיף:  "אין מילים לנחם את המשפחה ואנו משתתפים בצערה הכבד. שוחחתי עם האם מספר פעמים ליבי כואב מאוד על אובדן חיים של ילד טוב ממשפחה טובה . כרגע אין הרבה מה לעשות אלא לתמוך במשפחה האבלה .למרות שהפרטים ידועים  לכאורה אנו נמתין לסיום חקירת המשטרה". כאמור הנער יובא היום לבית המשפט בעכו, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן