Skip to content

בצריכה מתמדת: מתנות מומלצות לחג

"טוטם בעלי החיים של ארץ ישראל" זו ערכה מיוחדת שיצר דורון אורסיאנו ויטנר, מתנה לאנשי הרוח סביבכם. הערכה משלבת 45 קלפים המציגים 45 בעלי חיים החיים בארץ ישראל, וכן ספר המסביר את המשמעות הרוחנית של אותם בעלי חיים ומה אנו יכולים ללמוד מהם כדי לחיות את חיינו טוב יותר. 170 שקלים, להשיג ב-054-4736087. צילום: יח"צ […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"טוטם בעלי החיים של ארץ ישראל" זו ערכה מיוחדת שיצר דורון אורסיאנו ויטנר, מתנה לאנשי הרוח סביבכם. הערכה משלבת 45 קלפים המציגים 45 בעלי חיים החיים בארץ ישראל, וכן ספר המסביר את המשמעות הרוחנית של אותם בעלי חיים ומה אנו יכולים ללמוד מהם כדי לחיות את חיינו טוב יותר. 170 שקלים, להשיג ב-054-4736087.

צילום: יח"צ

 

אם אתם רוצים לשמח מישהו, הגרביים הללו הן מתנה מושלמת, שגם תגרום לחיוך וגם תחמם את כפות הרגליים. 63.2 שקלים למארז של שלושה זוגות. להשיג ב-swagg.co.il.

צילום: סטודיו די הזהב

עזבו אתכם מבונבוניירה, בקבוק סלבריישן הוא הגרסה המתאימה לתקופה שלנו. בתוך הבקבוק -שנפתח לצורה של כוס – יש את חטיפי השוקולד Snickers, Bounty, Twix, Milky way, Mars, Maltesers ו-Galaxy, כולם בגרסת מיני. 40 שקלים לפני מבצעים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יחצ מרס ישראל

 

חובבות וחובבי התה ישמח לקבל מארז המשלב של קנקן תה בנפח של ליטר אחד עם שני ספלים מזכוכית כפולה. 120 שקלים, להשיג בסניפי נעמן.

צילום: יחצ

 

המגבות הללו מתאימות כמתנה לצעירים בגופם ו/או בנפשם – מדובר במגבות מטבח עם גימור בסגנון רקמה של מיקי מאוס. 35 שקלים ליחידה. להשיג בסניפי ורדינון.

צילום: יח"צ

 

בין המתנות שאפשר להזמין באתר BUYME מצאנו את המארזים המיוחדים של המזווה, המשלבים מגוון של מוצרי מזון איכותיים, טעימים וידידותיים לגוף. מ-210 שקלים, להשיג באתר.

צילום: יח"צ

סדרת CUBE החדשה של סולתם תשמח את כל מי שבישול הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלו. 115-350 שקלים, להשיג בסניפי הרשת.

צילום: גל בן זאב

 

לכל מי שרוצה לגור במלון יוקרה, המוצרים המפיצים את הריחות הייחודיים של מלונות היוקרה של ישרוטל הם אביזר הכרחי. אפשר לרכוש מבשמים, מפיצי ריח, מוצרי טיפוח גוף ושיער, בישום אישי, נרות ריחניים ומבערים. 29.9-799.9 שקלים. להשיג בחנויות הרשת וב-http://www.theshop.isrotel.co.il.

צילום: ישרוטל

 

מארז היינות Inspire של יקב טפרברג משלב בקבוק בלנד לבן של רוסאן, פרנץ' קולומבר וויונייה עם בקבוק בלנד אדום של קברנה, סוביניון ומרלו, כמו גם רמקול Bluetooth. המחיר 160 שקלים. להשיג בחנויות יין ובחנויות מתמחות.

צילום: איל קרן

 

"אוכל | אירוח | אהבה" הוא ספר המתכונים החדש ל דבי מצקין. אבל זה אינו ספר רגיל – בצד 72 מתכונים שיש בתוכו, הספר נמכר עם חבילת קלפים המשלבת תמונות של מנות מתוך הספר עם מסרים מעצימים ותובנות לחיים. 140 שקלים, להשיג בחנויות הספרים וב-www.DebbieMatzkin.com.

צילום: איתן וכסמן

המארז הזה מיועד למי שמקפידה על טיפוח עור הפנים שלה – מותג הטיפוח האורגני חוחובה זהב השיק מארז המשלב קרם לחות ליום, קרם הזנה ללילה, קרם עיניים ושמן היפואלרגני. 499 שקלים כולל משלוח עד הבית. להשיג באתר.

צילום: סטודיו טל אזולאי

 

מעצבת הפנים מיכל האן חתומה על ספר העיצוב החדש "מגדלים", המאפשר להכיר מקרוב, יחסית, דירות יוקרה, מתחמי מגורים ולובאים אותם עיצבה האן. הספר גם משלב טיפים מקצועיים של האן שיוכלו לסייע בעיצוב חלל המגורים של הקוראים. 169 שקלים לפני מבצעים. להשיג בסטימצקי, צומת ספרים וחנויות ספרים.

צילום: רפי דלויה

 

יין ה-Rioja של יקב Ramon Garnacha הספרדי עשוי 100% ענבי גרנחה, שנבצרו בבציר 2018. מומלץ לצד נקניקים, בשרים וגבינות קלוץ, מתאים לארוחת חג. 85 שקלים, להשיג בחנויות היין.

צילום: יח"צ

 

Hero הוא הבושם החדש של בית האופנה ברברי, המשלב ברגמוט עם ערער ופלפל שחור, וכן תווי ריח של עץ ארז משלושה מקורות שונים – וירג'יניה, הרי האטלס והרי ההימלאיה. 429 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בסופר פארם, אפריל, המשביר לצרכן ובי.
צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן