Skip to content

החזר מס לשכירים בקליק – חברת החזרי מס

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החזר מס לשכירים בקליק – חברת החזרי מס זכותך!

מאות אלפי ישראלים זכאים לקבל החזר מס לשכירים עבור עבודות שונות שביצעו במהלך 6 השנים האחרונות, האם את או אתה אחד מה? על מנת לדעת האם ייתכן שמגיע לכם החזר מס לשכירים בסכום של כ-5000 שקלים בממוצע שאלו את עצמכם מספר שאלות: האם החלפתם מקום עבודה במהלך שש השנים האלה? האם פוטרתם או התפטרתם ולא עבדתם במהלך כמה חודשים באחת השנים הללו? האם חזרתם מחו"ל, השתחררתם מהצבא, נולד לכם ילד או יותר, התגרשתם, פרשתם לגמלאות ועוד סיבות רבות שחברת החזרי מס בלבד מכירה ויכולה להתאים לכם על מנת שתעמדו בקריטריונים לקבלת החזר מס לשכירים, החזר מס לעצמאים או כל החזר מס אחר המוכר ברשות המיסים!

איך מקבלים החזר מס לשכירים בקלות ובמהירות 

אפשר לקבל החזר מס לשכירים או כל החזר מס אחר אך ורק על ידי מילוי בקשה מסודרת, בצירוף מסמכים וטפסים וביניהם טפסי ה-106 ממקומות העבודה הקודמים שלכם ושליחת הבקשה בדואר או און ליין אל פיקדי השומה בעיר בה אתם רשומים ומטופלים במס הכנסה. החזר מס שכירים לא מקוזז אוטומטית עבורכם ואם לא תגישו בקשה להחזר מס לא תקבלו את הכסף והוא ילך לאיבוד עבורכם אם תחלופנה שש שנים מאז שנת המס האחרונה בה החזר המס היה רלוונטי עבורכם.

חברת החזרי מס – זכותך  היא אחת החברות הטובות והמנוסות בשוק המטפלת בכל סוגי החזרי המס הקיימים, החזר מס מענק עבודה, החזר מס לשכירים ולעצמאים, החזרי מס בגין נכות, החזר מס תרומות וכל סוגי החזרי המס הנוספים עבורם ייתכן ומגיע לכם לקבל כסף מרשות המס היישר אל חשבון הבנק שציינתם בבקשה!

עבדתם כשכירים במהלך 6 השנים האחרונות? אולי גם לכם מגיע החזר מס לשכירים

הקורונה יצרה תנאים חדשים ומיוחדים לקבלת מענקים שונים והחזר מס. עכשיו זה הזמן להגיש בקשה לקבלת החזר מס לשכירים וכל החזר מס אחר מכיוון שרשות המס נותנת הקלות לעובדים במשק וזאת ההזדמנות שלכם לנצל את המצב וליישר קו מול רשות המס ולגבות את הכסף המגיע לכם או לקזז כסף שאתם חייבים למס הכנסה מול המענקים והחזרי המס שמגיעים לכם.

החזר מס לשכירים משולם לכל מי שזכאי להחזר מס בעבור שש השנים הקודמות לשנת המס הזאת בה אנו נמצאים עכשיו. אנשים שקודמו בעבודה ושכרם עלה, אנשים שיצאו לחל"ת, שכירים שעבדו חצי שנה וישבו בבית חצי שנה נוספת, שכירים העובדים גם כעצמאים ועוד שורה ארוכה של שכירים העומדים בתנאים לקבלת החזר מס לשכירים יכולים לבדוק חינם ללא עלות את זכאותם לקבלת  החזר מס לשכירים עוד היום בעזרת חברת החזרי מס מיוחדת לכך ואם יימצא שמגיע להם לקבל החזר מס לשכירים או כל החזר מס אחר, מענקים או נקודות זכות, אנו נדאג שהם יקבלו את הכסף! יש לנו 100% אחוזי בכל בקשות החזרי המס שאנו מגישים ואנחנו לא מתכוונים לפגוע בממוצע הזה ולהוריד אותו…

צילום: FREEPIK

הדלת עומדת להיסגר עבור כל מי שמגיע לו לקבל החזר מס לשכירים על שנת 2015 והלאה!

מכיוון שתשלום החזר המס הוא רטרואקטיבי וזכותכם עבורו נשמרת עד 6 שנים לאחור, לא נורא אם לא טיפלתם עד עכשיו בהחזר המס אך תוכלו לקבל החזר מס רק עבור שנת 2015 וקדימה לפי חישוב שש השנים. כלומר בשנה הבא, שנת 2022, כל החזר מס המגיע לכם עבור שנת 2014 ומטה ירד לטמיון וגם אם תיזכרו שייתכן ומגיע לכם החזר מס עבור שנה זאת, לא תוכלו להגיש בקשה להחזר מס עבור שנה זאת ולא תוכלו לקבל החזר מס עבור שנה זאת.

חברת החזרי מס – זכותך  תשמח לבדוק האם מגיע לכם מענק עבודה או החזר מס מענק עבודה, האם מגיע לכם לקבל החזר מס שכירים או כל החזר מס אחר. הבדיקה ללא עלות והתשלום על הצלחה בלבד! מצאנו שלא מגיע לכם החזר מס? לא תשלמו כלום! מצאנו שמגיע לכם לקבל החזר מס? תשלמו לנו עמלה קטנה מתוך הסכום שייקבע שמגיע לכם וישולם לכם על ידי מס הכנסה.

מוזמנים לגלוש עוד באתר החזרי מס, לקרוא עוד עשרות מאמרים כמו זה, להרחיב את השכלתם הפיננסית ולפנות אלינו על מנת שנוכל לבדוק בהקדם האפשרי ללא עלות את זכאותכם להחזר מס עוד היום!

טיפים לניהול פיננסי נכון אחרי הקורונה

הקורונה יצרה בלגן רב בכל מקום אליו היא הגיעה. הנזקים הכלכליים שנגרמו למשק הישראלי ולכל משקי מדינות העולם היה עצום. כלכלות שותקו, אנשים ישבו בבית והתוצר הלאומי הגולמי ירד לאחוזים הכי נמוכים בו ביקר זה זמן רב. עם היפתח המשק לאט-לאט אנשים חזרו לעבודה אבל שוק העבודה השתנה לגמרי ושינה פניו מאז פרוץ הקורונה ונראה שהוא לא יחזור לקדמותו. העבודה מהבית הורחבה בצורה משמעותית ומס הכנס הנדרש לשנות את התקנות שלו לגביי מה נחשב הוצאה עבור עצמאים ושכירים שהעבירו את עבודתם הלכה למעשה הביתה וכל שכיר ועצמאי יכול להרוויח מכך! בנוסף ניתנו הקלות על משיכה מוקדמת מקרן הפנסיה ללא תשלום מס וכדאי לכל אחד לנצל חלון הזדמנויות זה באופן מידי, למשוף כסף ללא תשלום מס בגובה 35% כפי שנהוג בדרך כלל וליהנות מהכסף לכל המטרה.

שכירים ועצמאים רבים גם היו זכאים למענקי קורונה, מענקי עבודה והחזרי מס המגיעים להם בשל המצב וכל הכספים הללו מחכים לאזרחים במשרדי רשות המיסים! רבים אמנם הצליחו להסתדר עם המערכת הדיגיטלית ולהגיש בקשות למענקים כיוון שלא ניתן היה להגיע פיזית אל משרדי רשות המס, אך רבים לא עשו זאת גם מכיוון שאין ביכולתם לעשות זאת וגם כי היו להם צרות אחרות על הראש. כיום המגפה עדיין כאן אך תשלום המענקים פסק ולא נקבעו עדיין חבילות תימרוץ כספי נוספות מהממשלה וגם לא נראה שינתנו עוד כאלה. כל אחד חייב לדאוג לעצמו ולקבל את מה שמגיע לו ואם לא תעשו זאת עבורכם, אף אחד לא יעשה זאת בשבילכם.

לא מסתדרים עם האינטרנט ורשות המיסים? צריכים עזרה מקצועית בהגשת בקשה להחזר מס, החזר מס שלילי ובדיקת סטטוס המס שלכם? השאירו לנו פרטים באתר ונראה מה אנחנו יכולים לעשות על מנת שתקבלו את מה שמגיע לכם, בין אם בשל תקופת הקורונה עבור השנים 2020 ושנת 2021 או עבור שנים קודמות לכך ועד שש שנים לאחור!

אל תהיו אחד מעשרות אלפי אזרחים שיושבים בבית בחיבוק ידיים, לא בודקים את הזכאות מסיבות שונות ומאבדים הכספים ככל שהזמן חולף. העומס הרב על משרדי רשות המס שנוצר עכב הקורונה לא תורם להאצת הטיפול בתיקים ולכן רק מי שיגיש בקשה מהירה ומוסדרת יוכל להקדים את כולם ולהיות מטופל במהלך החודשים הבאים. אל תוותרו, אספו את כל טפסי ה-106 שלכם מכל מקומות העבודה בהם עבדתם במהלך השנים האחרונות והגישו בהקדם האפשרי בקשה להחזר מס כמו שצריך. בהצלחה ולהתראות.

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן