Skip to content

בעקבות אסון מירון: הותקנו סלילי תיל על גגות אומן

באומן למדו את לקח הר מירון והתקינו סלילי תיל כגדרות זמניים למניעת נפילה מהגגות של האלפים הצפויים להתגודד על גג היכל הרבי מברסלב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צילום באדיבות איחוד ברסלב באומן

מעבר לחשש מהדבקה המונית בנגיף הקורונה, בעיר אומן שבאוקראינה נערכים למניעת אסון נוסח הר מרון. מסיבות אלו הוחלט בידי מארגני העלייה לאומן – איחוד ברסלב באומן,  להתקין סלילי תיל על גגות הסמוכים למיקום היכל הרבי נחמן מברסלב זצ"ל בכדי למנוע קריסה או נפילה מהגג. השנה צפויים להגיע עשרות אלפים לעיר וחשש השלטונות הוא מקריסת גגות או נפילה עקב דוחק על הגגות.

גורמים בכירים בממשל האוקראיני סיפרו במפגשים עם הנהלת האיחוד באומן כי בתמונות המתפרסמות מידי שנה מאומן נצפו עשרות מתפללים שמטפסים על גגות הציון ואומרים שם את התיקון הכללי ויש חשש שהגג יקרוס או יפלו ממנו מתפללים.

צילום באדיבות איחוד ברסלב באומן

כהפקת לקחים משנים קודמות וכחלק מההיערכות תוך שיתוף פעולה עם הרשויות באוקראינה הועלו סדרי האבטחה למען שלומם של המתפללים, והוחלט להתקין סלילי תיל על גגות הציון הקדוש של רבי נחמן מברסלב זצ"ל בכדי למנוע קריסה או נפילה מהגג ח"ו כשמטפסים עליו המתפללים בזמן מעמד התיקון הכלי העולמי.  כמן כן: מערך ויסות המתפללים (בסרט נע) יופעל בערב ראש השנה בציון הקדוש (בזמני העומס) מה שימנע בס”ד אסונות שנגרמים מדוחק וצפיפות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן