Skip to content

ב.מ. וו סדרה 5 545e xDrive בגרסת פלאג-אין הייבריד בישראל

ב-מ-וו מרחיבה את משפחת דגמי הפלאג-אין הייבריד, ומוסיפה גרסה חזקה יותר לסדרה 5, שמקבלת את יחידת ההנעה ההיברידית-נטענת החזקה של סדרה 7. המחיר החל מ 565 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הגרסה החדשה 545e xDrive  מצטרפת לגרסה ה-530e אשר שווקה עד כה. יחידת ההנעה של ה-BMW 545e xDrive מורכבת ממנוע חשמלי סינכרוני בעל הספק של 109 כ"ס (זהה לדגם ה-530e), וסוללת ליתיום-יון 400 וולט בנפח 12kWh, הממוקמת מתחת למושב האחורי.

ב.מ. וו סדרה 5 545e xDrive בגרסת פלאג-אין הייבריד (צילום באדיבות היצרן)
ב.מ. וו סדרה 5 545e xDrive בגרסת פלאג-אין הייבריד (צילום באדיבות היצרן)

את מנוע ה-4 צילינדרים בדגם ה-530e מחליף כאן מנוע BMW קלאסי: טורבו-בנזין,(BMW TwinPower Turbo) 6 צילינדרים בטור בנפח 3 ליטר המספק 286 כ"ס. שני המנועים יחד מפיקים הספק מרשים של 394 כ"ס. העברת הכוח לכל הגלגלים מתבצעת על ידי תיבת הילוכים אוטומטית Steptronic בעלת 8 הילוכים ומערכת ההנעה לכל הגלגלים BMW xDrive. ה- 545e xDrive מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 4.6 שניות, נתון שהופך את הדגם לדינאמי ביותר מכל דגמי הפלאג-אין הייבריד של BMW בעלי מנועי 6 צילינדרים.

המחיר החל מ 565 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
המחיר החל מ 565 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

טווח הנסיעה במצב חשמלי עומד על 48 ק"מ ותצרוכת דלק הממוצעת הינה 2.1 ל'/100 ק"מ, הודות לאינטראקציה החכמה שבין שתי מערכות ההנעה, ה- BMW 545e xDrive  החדשה משלבת את שני העולמות; היא מאפשרת נהיגה במצב חשמלי טהור וניידות יעילה בין הבית ומקום ועבודה, וגם מצטיינת בביצועים הדינמיים המוכרים של המותג ובנוחות נסיעה למרחקים ארוכים תוך שמירה על ניצול משאבים יעיל במיוחד. כמו בדגם ה-530e, נפח תא המטען הוא 410 ל', מעט פחות מהדגמים הרגילים. דגם ה-545e xDrive ישווק ב-2 רמות גימור; M-Sport ו-M-Superior עם תוספות כגון ריפודי עור Nappa עם מושבי Comfort קדמיים, חישוקי סגסוגת "20, מערכות שמע מתקדמות מבית Harman Kardon ו-Bowers & Wilkins ועוד. המחיר החל מ 565 אלף שח.

 545e xDrive מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 4.6 שניות (צילום באדיבות היצרן)
545e xDrive מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 4.6 שניות (צילום באדיבות היצרן)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן