Skip to content

תושב שגב שלום נורה למוות בבאר שבע ובתל אביב נורו שני תושבי הדרום

אחמד אלג'רג'אוי נורה אמש למוות בבית נרגילות ברחוב סמילנסקי שבעיר העתיקה בבאר שבע ובתל אביב נורו שני תושבי הדרום והמשטרה עצרה 3 חשודים במעשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב משגב שלום, אחמד אלג'רג'אוי (30) נורה אמש (שישי) למוות בבית נרגילות ברחוב סמילנסקי שבעיר העתיקה בבאר שבע. יחד ע מו נורה גבר נוסף כבן 25 שבמצב בינוני. שני הפצֹעים הועברו לבית החולים סורוקה, שם נקבע מותו של אלג'רג'אוי. אלג'רג'אוי, שמוכר למשטרה, העלה בעבר סרטון לחשבון האינסטגרם שלו, שבו נראה נשק בין רגליו של אדם נוסף במהלך נסיעה ברכב. במשטרת ישראל התקבל דיווח ירי אמש סמוך לשעה 23:00 בבית עסק נרגילות שברח' סמילנסקי בבאר שבע (העיר העתיקה). כוחות משטרה רבים הגיעו למקום, נפתחו סריקות והחלה חקירה, אך כמו במקרים אחרים במגזר הערבי, איש לא נעצר והחקירה נמשכת.

זירת האירוע (צילום: מד"א מבצעי)

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 23:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על 2 פצועים באירוע אלימות, ברחוב סמילנסקי בבאר שבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה, 2 פצועים עם פציעות חודרות, בהם: גבר כבן 25 במצב קשה, מעורפל הכרה, והשני כבן 25, במצב בינוני, בהכרה. הבוקר נמסר על מותו של אחד הפצועים – אלג'רג'אוי. בתום הערכת מצב שערך מפקד מרחב נגב, תת ניצב נחשון נגלר, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב נגב.

זירת האירוע בתל אביב (צילום מד"א מבצעי)

תוך כך עצרה הלילה המשטרה בת"א 3 תושבי הדרום, בחשד למעורבות באירוע ירי בדרום העיר. המשטרה פתחה בחקירה לפני עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר שמיעת קול ירי ברחוב השרון בת"א. ממד"א נמסר כי שעה 00:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על גבר שנפצע ברח' השומרון בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א נעניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב, גבר כבן 30 במצב בינוני, עם פצעי ירי. כוחות משטרה ובילוש שפרוסים בשטח הגיעו למקום והחלו באיסוף ראיות ומצלמות אבטחה לצד סריקות אחר חשודים ובתוך כך עצרו 3 תושבי הדרום בשנות ה-30 לחייהם, בחשד למעורבות. בתום חקירתם בתחנת שרת ובהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבחן המשטרה את הבאתם לדיון מחר בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם.

צילום: מד"א מבצעי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן