Skip to content

כל מה שרציתם לדעת על הדברת קרציות

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כולנו מכירים את המשפט ”יואו הקרציה הזה“…אין מה לומר, קרציות הן מזיק ממש לא רצוי ואף אחד לא היה רוצה להיתקל בהן לא בבית שלנו ולא על חיית המחמד שלו. הדברת קרציות ניתן לבצע הן בתוך הבית והן במרחבים פתוחים כמו מרפסת, גינה וחצר. אחת הבעיות היא שאנשים רבים בטוחים כי הקרציות מסוכנות אך ורק לחיות מחמד ובעלי חיים, אך למעשה מסתבר שהן מזיקות ומסוכנות גם לנו בני האדם. הסכנה היא לא ביכולת שלה הקרציות למצוץ לנו את הדם, אלא משום שהן מעבירות מחלות. לכן, אם זיהיתם שיש קרציה בסביבה שלכם, מאוד כדאי להעזר במומחה שמדביר קרציות.

דרכים מצוינות לזהות קרציות
בעזרת איבר הנקרא היפוסטום הנמצא ממש מתחת לפה של הקרציות, הן בעצם מסוגלות להיצמד לעור שלנו וגם של חיות המחמד שלנו כמו חתולים או כלבים. בנוסף, על החלק האחורי של הרגליים שלהן, יש איבר שהוא בעצם משרת אותם לתחושה של לחות. הזחלים של הקרציות מאוד קטנים ולכן מאוד קשה עד בלתי אפשרי לראות אותם ויש להם 6 רגליים. בשלב הבא הקרציה הופכת לנימפה עם 8 רגליים ומבנה עגול שמזכיר יותר קרציה שהיא בוגרת. הצבע של יחסית בהיר. הקרציה הבוגרת גם עם 8 רגליים ויש לה כמו שריון כזה שמגן עליה. את הפה שלה אפשר לראות ממש בצורה ברורה. לפי הגודל של השריון ניתן לשים לב בין זכר לבין נקבה.

איך מתבצעת הדברה נגד קרציות?
בשלב הראשון יגיע אליכם מדביר מומחה. לפני שאתם בוחרים חברת הדברה, כדאי לוודא שהיא אכן מתמחה בהדברת קרציות. בנוסף, חשוב לשים לב שלמדביר יש רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. רישיון זה מעיד על הניסיון של המדביר, הידע שלו וכמובן רמת המקצועיות שלו. המדביר יבצע סריקה של הבית והחצר, ינסה להבין את המקומות שבהם הקרציות שוכנות. המדביר יוודא האם יש או אין קרציות באותם אזורים. הוא יבדוק ערימות של עפר בחצר שלכם, שחים נמוכים, צמחייה מסביב לבריכות הנוי וגם מדשאות. במידה ויש באזור שלכם גם בריכות נוי או צמחים מסביב למים, הוא יעשה סריקה גם באזורים הללו.

צילום: freepik

שלב הבא בהדברה נגד קרציות טיפול נקודתי
הדבר הכי חשוב בהדברה של קרציות היא לבצע טיפול באזורים הכי בעיתיים בבית ולהדביר את הקרציות. הסיבה לכך היא משום שהביצים של הקרציה בקושי ניתנים לזיהוי ולכן ההדברה תיעשה בכל החריצים ובכל האזורים הבעיתיים שזיהה המדביר מראש. רק לאחר הטיפול הנקודתי, יוכל לעבור המדביר לביצוע הדברה מקיפה יותר שזה גם בעצם חלק בלתי נפרד מתהליך של טיפול מונע. המדביר ירסס פתחים וחריצים בכל אזורי הבית.

מחפשים חברת הדברות כדי לחסל את הקרציות אחת ולתמיד? מומלץ מאוד להעזר במומחה שמדביר קרציות. דרך האתר המדבירים נט תוכלו ליהנות משירותי הדברה מכל הסוגים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. הצוות שלנו ערוך לבצע בביתכם הדברה נגד קרציות באופן היעיל והמקצועי ביותר ללא פשרות. אנו עובדים בפריסה ארצית ומעניקים לקהל לקוחותנו שירות מעולה ללא פשרות ובמחיר הוגן. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן