Skip to content

7 טיפים לסרטון אנימציה מוצלח לעסק שלכם

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אז יש לכם עסק, כבר הבנתם שסרטון תדמית אנימציה ירים לכם אותו בכמה רמות ומה שנותר זה ליצור סרטון ראוי? זו בהחלט לא משימה קשה, אבל, חשוב מאוד שנעשה אותה טוב. סרטון אנימציה זהו אחד מכלי השיווק הכי חזקים היום בתחום הפרסום האינטרנטי ובכוחו להפוך קערות על פיהן. אם עושים את זה טוב כמובן. ריכזנו במיוחד עבורכם את שבעת הטיפים החשובים ביותר שיעזרו לכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. מוכנים? קבלו:

  1. העבירו מסר בצורה פשוטה וכיפית – חשוב מאוד שהמסר הרצוי בסרטון האנימציה שלכם יועבר בצורה הכי פשוטה חלקה וקלילה שאפשר. סרטונים פרסומיים לרוב מגיעים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ברשתות החברתיות. מכאן נובע שהמסר שתרצו להעביר חייב להיות ברור ולהגיע מהר ליעדו.

גם אם אתם מפיקים סרטון מוצר המתמקד במוצר עצמו הטיפ הזה תקף!

  1. היו יצירתיים – בהמשך לעיקרון שסרטונים שיווקיים בדרך כלל מגיעים לעיני לקוחותינו דרך רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם ועוד… יש בידינו בדיוק כמה שניות בודדות לעניין את הצופה כך שיעצור וימשיך לצפות בסרטון עד סופו. מה המפתח? יצירתיות. תעניינו אותם. תחשבו על דמויות, מלל או עלילה שקהל לקוחותכם עדיין לא ראה. זו משימה לא ממש פשוטה בהתחלה אך אם תפתחו את הראש, גם השמיים הם לא הגבול בעיקר שמדברים על אנימציה.
  2. אל תתפשרו על העורך – יצירת סרטון אנימציה כשלעצמו זה לא עניין יקר מידי. אז מה אכפת לכם להשקיע מאמצים ואולי עוד קצת כסף בשביל למצוא את העורך המדויק?! חשוב מאוד שהעורך אשר יוצר לכם את הסרטון אנימציה הנכסף יהיה אתכם באותו הראש. תבקשו לראות עבודות קודמות ודונו עמו ברעיון שלכם. מצאתם את המאצ' שלכם? רוצו אתו לקו הסיום.

    צילום: FREEPIK
  3. השקיעו בתסריט ורדו לפרטים – בניין חזק נמדד על פי יסודותיו. משפט קלישאתי שהמצאתי שפשוט בא להעביר את המסר שכל עוד התסריט מושקע עד הפרט הכי קטן – כך גם סרטון האנימציה שלכם (בין אם זה סרטון מוצר או סרטון תדמית) יצא הכי קרוב למה שדמיינתם. אל תוותרו על החלק הסופר חשוב הזה. תודו לי אחר כך 🙂
  4. שתפו את העורך בהעלאת רעיונות – הרבה פעמים אנחנו נוטים לגונן על הרעיון שלנו שמא יפספס את המשמעות המקורית שלו כפי שאנו רואים אותה. בדיוק ברגעים אלו עלינו לזכור שלעורך שאיתנו כנראה יש הרבה מה להציע, זהו עיסוקו וכנראה שמחסן הרעיונות שלו רחב ממה שנוכל לדמיין.
  5. קצר וקולע – לעד זה יהיה טיפ מנצח. סרטון אנימציה או באופן כללי סרטון שיווקי צריך להשאר קצר על מנת לא להתיש את הצופה. מודאגים שלא תצליחו להכניס את כל מה שתרצו בסרטון אחד קצר? עדיפה האפשרות של יצירת סדרת סרטונים קצרים על פני אחד ארוך ומייגע. זכרו שיש לכם זמן מוגבל לעניין ולהעביר מסר עד שהצופה עובר לגירוי הבא.
  6. הניעו לפעולה בסוף הסרטון – סרטון שיווקי כאן כדי להשיג מטרה מסוימת וזו לא בושה. סיימו את סרטון האנימציה שלכם בהנעת הצופה לפעולה, אם זה שיתוף, לייק, תגובה או השארת פרטים. אם הם הגיעו עד לשלב הזה הרבה מאוד סיכויים שזה בדיוק מה שהם יצטרכו.

כעת, כשכל המידע הנדרש בידכם אתם מוזמנים לצפות בסרטוני אנימציה וסרטוני מוצר שרצים ברשת ולחשוב האם הם טובים בעיניכם, באלו מהטיפים הם ישתמשו ומה אתם הייתם עושים אחרת – מרגישים קצת יותר בטחון לגבי הסרטון אנימציה שלכם? הגיע הזמן שתשחקו אותה! בהצלחה 🙂

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן