Skip to content

חשיבותו של הפקת סרטון תדמית לעסק שרוצה לגדול

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מי לא רוצה לראות את העסק שלו גדל, מתפתח ומניב פירות אחרי שעות, חודשים ואף שנים של השקעה? נכון, כל בעל עסק חולם על התפתחות ושואף כמה שיותר גבוה. בשנים האחרונות ובמיוחד מאז תחילת תקופת הקורונה והסגרים, תחום שיווק העסקים שינה את פניו ועבר להתנהלות שהיא כמעט כולה דרך האינטרנט. שלא לדבר על מסחר אינטרנטי ומשלוחים אשר ביקושם עלה בעשרות אחוזים. אז איך הפקת סרטון תדמית יתרום לעסק שלנו לגדול? המשיכו לקרוא.

איך הפקת סרטון תדמית לעסק תתרום לי?

או יותר נכון, איך הפקת סרטון תדמית  לעסק שלי תרים לו בכמה רמות מעל מה שחשבתי שניתן? למען האמת, לאחרונה העובדות מדברות בעד עצמן והצורך בהוכחה נחרצת לא ממש קיים. מאז שרוב המידע שאנו צורכים נמצא באינטרנט, כן, גם המידע השיווקי. המהלכים השיווקיים הנוחלים את רוב ההצלחה מיושמים, איך לא, באינטרנט. מסרים שיווקיים במדיה מועברים בכמה דרכים שונות:

הראשונה- מאמרים אינפורמטיביים- מאמרים ארוכים יחסית המספקים מידע מפורט לגבי נושא מסויים.

השניה- מאמרים שיווקיים קצרים- מאמרים קצרים וקולעים, כלליים בדרך כלל ומכוונים לרכישה של מוצר או שירות.

השלישית- דפי נחיתה- עמוד מאוד מכוון מטרה, מעט מלל והנעה ברורה לפעולה. בדרך כלל השארת פרטים או הרשמה.

הרביעית, החשובה והממש לא אחרונה- ישנן לא מעט דרכים לשווק מוצרים או שירותים מסוימים באינטרנט, הדרך שתופסת תאוצה בקצב מסחרר היא לא אחרת מאשר הפקת סרטון תדמית לעסק – רשתות חברתיות מצליחות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק הפכו לפלטפורמות מעולות לשיווק בעזרת, איך לא, סרטונים בעיקר.

הפקת סרטון תדמית לעסק יהיה הכלי השיווקי שהעסק שלכם חיכה לו כל הזמן הזה! למה?
נתחיל מהעובדה שרוב גולשי הרשתות החברתיות צורכים נתח גדול מהמידע דרך סרטונים ומעט מאוד מלל. איך שלא נסתכל על זה, סרטון כשלעצמו יהיה מעניין יותר, מושך יותר ובקיצור- אם נדע איך להשתמש בו, הוא יבוא לטובתנו וישרת אותנו נאמנה.

צילום: FREEPIK

אוקיי השתכנעתי, אז מאיפה מתחילים?

תחילה, על מנת לדעת איך לפעול לטובת מטרת העל שלנו – שיווק העסק בעזרת סרטון תדמית.

עלינו לענות תחילה על כמה שאלות חשובות:

  1. מה העסק שלנו מציע? כדי להתחיל עלינו לערוך סקירה מפורטת המסבירה מה אנו מציעים בעצם, האם אלו שירותים חומריים, קורסים ועוד. או שמא במכירת מוצרים עסקינן. שלב זה חשוב מאוד גם עבור עורך הסרטון או צלמי סרטון התדמית שלנו.
  2. מי קהל לקוחותינו? לאחר מכן נרצה לאפיין את קהל לקוחותינו על מנת להתכוונן לסגנון הסרטון אותו נרצה להציג, האם זה יהיה סרטון רשמי בו יופיעו עובדי החברה או שמא יהיה זה סרטון אנימציה קליל וכיפי בעל שפה עממית יותר עבור עסק פחות רשמי כמובן.
  3. מה המסר אותו נרצה להעביר? בעניין המסר נתייחס כמובן לשתי השאלות הראשונות, מי אנחנו, למי אנו פונים ומכאן מה נרצה להעביר? אם למשל מדובר במשרד יועצי מס, ככל הנראה שבסרטון התדמית שלנו יופיעו עובדי החברה, השפה תהיה גבוהה ורהוטה ומטרת הסרטון תהיה גם לשדר מקצועיות ואמינות.
  4. צוות הפקה או עורך סרטוני אנימציה? אם הגענו עד לכאן, התשובה תהיה ברורה. עבור סרטון תדמית 'מציאותי', נגייס צוות הפקה וצלמי סרטון מנוסים, נמצא לוקיישן מתאים ונרוץ על סרטון תדמית מן המניין. באם קהל לקוחותינו הוא שכבה יותר צעירה באוכלוסיה והעסק שלנו מציע מוצרים או שירותים בעלי אופי קליל יותר, יכול להיות שסרטון תדמית אנימציה יהיה הבחירה העדיפה עלינו ותענה על הלך הרוח של החברה.
  5. מה התקציב? שאלה חשובה ביותר. במשפט אחד – סרטון תדמית מציאותי המצריך צוות הפקה שלם, שחקנים ולוקיישן יעלה לנו יותר מאשר ממשק עם עורך סרטונים אשר לא יצריך שחקנים או לוקיישן, הכל קורה במחשב.

עכשיו, כשיש לכם כיוון, זה הזמן לחפש את העורך או הצוות אשר יענו על הדרישות הספציפיות שלכם ולא פחות חשוב – יהיו באותו הראש אתכם. בהצלחה !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן