Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

קימברלי: מטליות לחות לניקוי צעצועים של ניקול כאשר קיבלנו את המוצר להתנסות, לא יכולנו שלא לתהות למה, בעצם, צריך מטליות ייעודיות לצעצועים. אם כבר מנקים אותם, מדוע מטליות לחות רגילות אינן מתאימות? בחברה מסבירים כי חשוב לנקות אותם כדי למנוע חשיפה של תינוקות לחיידקים/וירוסים שעשויים להצטבר עליהם. כדי להגן על הילדים פיתחו בחברה מטליות העשויות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קימברלי: מטליות לחות לניקוי צעצועים של ניקול

כאשר קיבלנו את המוצר להתנסות, לא יכולנו שלא לתהות למה, בעצם, צריך מטליות ייעודיות לצעצועים. אם כבר מנקים אותם, מדוע מטליות לחות רגילות אינן מתאימות? בחברה מסבירים כי חשוב לנקות אותם כדי למנוע חשיפה של תינוקות לחיידקים/וירוסים שעשויים להצטבר עליהם. כדי להגן על הילדים פיתחו בחברה מטליות העשויות אך ורק מרכיבים שמקורם בתעשיית המזון; אין בהן כימיקלים רעילים, חומרי צבע ופרבנים; והן מאושרות למגע עם מזון ולכן מתאימות לניקוי צעצועים, משטחי מזון, כסאות אוכל וכד'. כל זה נשמע מעולה, והמטליות אכן מנקות היטב את המשטח (אין לנו כמובן דרך לדעת מהאם כל הווירוסים נעלמו מהם בדרך זו). אבל אנחנו עדיין מניחים שמטליות לחות המיועדות לניקוי תינוקות, מהסוג שאינו מכיל רכיבים בעיתיים, יכול להתאים גם לצעצועים.

עד 16.9 שקלים ל-50 יחידות. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

 

בוטניקה: קוקטיילים מוכנים מראש

בימים בהם הברים היו סגורים ולא היה לאן לצאת, נולד המותג הזה, שמביא קוקטיילים עד הבית. לשמחתנו הוא ממשיך לפעול, ומציע מ-12 קוקטיילים שונים שיכולים להתאים לבילוי אינטימי בבית, מסיבה ואפילו אירוע מרובה משתתפים. רועי שמואלי ומאיה קומר, העומדים מאחורי המותג, השכילו ליצור שילוב של קוקטיילים רגיילים יחד עם קוקטיילים  ללא גלוטן, קוקטיילים טבעוניים וקוקטייל אחד שאינו מכיל אלכוהול. מה במבחר? אנחנו אהבנו את הסילקי סאמר, שילוב מדויק של ג'ין, סודה, מלפפון, ורדים ולימון, ואת האמלפי בריז – רום עם לימונצ'לו, אבטיח, חמוציות ולימון.

27 שקלים ל-200 מ"ל, 120 שקלים לשישייה. להשיג בוולט ובסניפי הביר בזאר. להזמנות גדולות, ווטסאפ 053-7783995.

צילום: יעל יצחקי

Shiny: ספוגית black magic

ההספגויות החדשות מיועדות לכלי זכוכית ונירוסטה, וליתר דיוק – להסרה של לכלוך קשה כמו שומנים, אבנית וחלודה. אם אין לכם בעיה שיהיו לכם כמה ספוגיות בכיור, וקל לכם לזכור איזו ספוגית מתאימה לאיזה כלי, אז כדאי לכם לאמץ אותן – הן לא הפתרון האולטימטיבי להסרת חלודה (אלא אם היא בתחילתה), אבל בכל הקשור להסרה של לכלוך קשה כמו שומנים שרופים, היא עשתה עבודה טובה יותר מספוגיות רגילות. עד 12.9 שקלים לזוג ספוגיות. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

 

 

יוניליוור: סדרת מוצרי בדין בהשראת ניחוחות פינוק

החברה יצרה שילוב של שני המותגים, והשיקה סדרה של חמישה מוצרים חדשים. ארבעה מתוכם עם ניחוח של ג'ל הרחצה הקלאסי של פינוק, ואחד עם ניחוח של פינוק קוקוס. מדובר בשלושה מרככי כביסה, ג'ל כביסה אחד וספריי אחד למייבש. בכל הקשור לאיכות המוצרים – ניסינו ג'ל רחצה, מרכך וספריי – אין הבדל בינם לבין מוצרי בדין הוותיקים מבחינת האיכות. הניחוח שונה, כמובן, ואכן מזכיר את מוצרי פינוק – אם אתם אוהבים את הריחות האלה, תאהבו אותם גם כאן.

עד 39.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

 

קוקי: תבניות אפייה מתקפלות

כמי שגרים בדירה ישנה עם מטבח קטן, שמחנו לנסות את תבניות האפייה החדשות האלה. מדובר בתבניות אינגליש קייק, והן נמכרות כשהן מקופלות, כך שהן תופסות פחות מקום בהשוואה לתבניות הרגילות. זו ההבטחה שנמצאת בבסיס המוצר, והיא מתגשמת גם במציאות – היה לנו הרבה יותר קל למצוא להן מקום. שמחנו גם שבעת השימוש לא היתה נזילה מהתבנית, והיא אפשרה אפייה נוחה וקלה. 10.9 שקלים לחמש יחידות. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן