Skip to content

2 דגמי אופנועי ב.מ.וו חדשים בישראל ה- R 18 B וה- R 18 Transcontinental

ה- BMW R 18 Transcontinental וה- R 18 B החדשים: "הבוקסר הגדול" הוא גראנד טורר לרכיבה יוקרתית, והבאגר מציע את הדרך האידאלית לשיוט בדרכים מהירות. מצוידים במנוע העוצמתי ביותר שנבנה בייצור סדרתי בנפח של 1,802 סמ"ק. המחיר החל מ 230 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הגראנד טורר האמריקאי (ה- R 18 Transcontinental) והבאגר (ה- R 18 B) מצטרפים למשפחת דגמי ה- R 18 הפופולריים במיוחד בארצות הברית. בדומה לדגמי ה- R 18 הקודמים, ה- R 18 Transcontinental וה-R 18 B החדשים משלבים את העוצמה של "הבוקסר הגדול" עם אבזור ייחודי ומראה מעוצב, ומתאפיינים בשלדה הקלאסית המבוססת על הדגמים ההיסטוריים. כל אלה הופכים את ה- R 18 Transcontinental לאופנוע האידאלי לטיול ולרכיבות ארוכות לבד או עם נוסע נוסף ומטען. מצד שני, ה- R 18 B מתמקד ברוכב ונועד לספק חוויית רכיבה מסעירה. הוא הכלי המושלם לשיוט ולרכיבות טורינג נינוחות.

דגמי ה R18 החדשים של ב.מ.וו (צילום באדיבות היצרן)
דגמי ה R18 החדשים של ב.מ.וו (צילום באדיבות היצרן)

המאפיינים המיוחדים של ה- R 18 Transcontinental החדש כוללים: פיירינג קדמי עם מגן רוח גבוה, מסיט רוח וכנפונים. לוח מחוונים עם ארבעה שעונים אנלוגיים עגולים ומסך TFT צבעוני בגודל 10.25 אינץ', פנס קדמי נוסף, מערכת שמע מבית Marshall, מגיני מנוע, מזוודות צד, ארגז, חימום למושב, גימור כרום ומנוע בצבע כסף מטאלי. לעומתו, ה- R 18 B החדש מגיע בין השאר ללא ארגז, בעיצוב באגר קלאסי, מגן רוח נמוך, מושב צר יותר ומנוע בגוון שחור מט.

לב ליבם של ה- R 18 Transcontinental וה- R 18 B החדשים הוא מנוע בוקסר בעל 2 צילינדרים המכונה "הבוקסר הגדול" אשר פותח במיוחד לדגמי R 18. מנוע מרשים זה פועל בטכנולוגיה מתקדמת והוא משקף את המסורת של מנועי בוקסר מקוררי אוויר. המנוע מציע חוויית רכיבה מעוררת השראה הממשיכה מורשת בת כמעט מאה שנים שהחלה ב-1923, השנה שבה BMW Motorrad התחילה לייצר אופנועים.

הטורר החדש, ה- R 18 Transcontinental (צילום באדיבות היצרן)
הטורר החדש, ה- R 18 Transcontinental (צילום באדיבות היצרן)

זהו מנוע כפול הצילינדרים העוצמתי ביותר שנבנה אי-פעם בייצור סדרתי בנפח של 1,802 סמ"ק. ההספק המרבי הוא 91 כ"ס ב-4,750 סל"ד. בטווח המהירויות שבין 2,000 ו-4,000 סל"ד הוא מספק מומנט העולה על 150 ניוטון מטר, כוח משיכה אימתני וצליל עמוק.

שני הדגמים מצוידים כסטנדרט בבקרת שיוט דינמית DCC. בקרת השיוט הדינמית מתאימה אוטומטית את מהירות הרכיבה בהתאם להגדרת הרוכב. בזכות הדינמיות היא שומרת על מהירות הרכיבה שנבחרה מראש, גם בעת רכיבה בירידות. בקרת השיוט האקטיבית (ACC) מאפשרת רכיבה רגועה תוך שמירה על מרחק בטוח בלי שתצטרכו להתאים את מהירות הרכיבה לרכב שלפניכם. בעזרת חיישני רדאר המותקנים בפיירינג הקדמי המערכת יכולה להאיץ אוטומטית את האופנוע למהירות שכווננה או לבלום אותו בהתאם למצב בדרך. מלבד זאת, מערכת ה-ACC מאפשרת להיכנס לפניות בצורה בטוחה במיוחד. בעת הצורך, מערכת בקרת הפנייה מאיטה אוטומטית את מהירות הנסיעה למהירות המתאימה לפנייה נוחה ובטוחה.

הבאגר (ה- R 18 B) החדש (צילום באדיבות היצרן)
הבאגר (ה- R 18 B) החדש (צילום באדיבות היצרן)

שני הכלים מצוידים במערכת שמע מבית Marshall המגיעה כסטנדרט בשני הדגמים ופותחה בשיתוף פעולה עם חברת Marshall הבריטית והיא כוללת 2 רמקולים בפיירינג הקדמי. סוגרים בגוון שחור עם הכיתוב Marshall משלימים את המראה.

המחיר החל מ 230 אלף שח

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן