Skip to content

פסטיבל צלילה באילת

3 ימים של חגיגת צלילה באילת. תחרויות צילום תת ימי נושאות פרסים, צלילת ניקיון, סשן צילום אופנה תת מימי, סדנה לצלילה חופשית, תערוכה אינטראקטיבית על הטבע התת ימי, שיעורי יוגה ומדיטציה מול החוף, מסיבות אוזניות, תערוכת צילום בקרקעית הים, הופעה של יקיר ששון, הפעלות לכל המשפחה ועוד פסטיבלRED SEA DIVING , 4-6 בנובמבר. ההשתתפות ללא […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פסטיבל הצלילה RED SEA DIVING, חוזר לאילת בחודש נובמבר. זו שנתו השנייה של הפסטיבל, לאחר שהפסטיבל הקודם התקיים לפני הסערה הגדולה שפקדה וכמעט החריבה לגמרי את רצועת החוף של אילת ב 2019, וקצת לפני פרוץ הקורונה.

פסטיבל הצלילה באילת (צילום יח"צ נועם קורטלר)
פסטיבל הצלילה באילת (צילום יח"צ נועם קורטלר)

פסטיבל הצלילה בים האדום הוא פסטיבל חובה לכל אוהבי הים והצלילה, המציע עשרות פעילויות המתאימות גם לצוללנים מקצועיים, וגם לאוהבי השנורקלינג, באחד מאתרי הצלילה הנחשבים בעולם. הפסטיבל יערך בתחילת החורף המדברי בחודש נובמבר בתקופה הנחשבת לטובה ביותר לצלילה בים האדום- העושר התת ימי, הטמפרטורה של המים ומצב הרוח של הדגים, כולם מעידים על תקופה מדהימה לצלול בה.

הפסטיבל שם דגש על אהבת הים ושמירה על אוצרות הטבע שלו ועל הסביבה הימית, ובמהלך ימי הפסטיבל יתקיימו מבצע ניקוי חופים וצלילת ניקיון תת ימי המונית.

במהלך כל יום מימי הפסטיבל תתקיים תערוכת צילומים מהעולם התת הימי שתוצב על קרקעית הים ואורחי הפסטיבל מוזמנים לצפות בה על ידי צלילה עם שנורקל בחוף אלמוג. כמו כן ייערכו סדנאות צלילה בנושאים: צלילה חופשית, צלילה טכנית וצילום תת ימי, הקרנות צילומים וסרטים תת ימיים, שעות 'הפי-האוור' בכל שקיעה, מסיבות צוללים, הופעה של יקיר ששון, סולן להקת רבע לאפריקה, שמשיק מופע סולו חדש,  ערב קבלת שבת ועוד.

פסטיבל הצלילה באילת (צילום יח"צ נועם קורטלר)
פסטיבל הצלילה באילת (צילום יח"צ נועם קורטלר)

בימי הפסטיבל תיערך תחרות צילום תת ימי מקצועית עם פרסים יקרי ערך, כשהפרס הראשון הוא סט ציוד מלא וטיול צלילה באיים המלדיביים בשווי כולל של כ 20000שח. ההשתתפות בתחרות היא בהרשמה מראש, ובתשלום של 150 ₪ והעברת התמונות עד לתאריך 21/10.

במהלך ימי הפסטיבל תתקיים תחרות נוספת נושאת פרסים, שבה אפשר להשתתף בצלילה או בשנירקול. ההשתתפות בתחרות זו היא ללא תשלום, אך בהרשמה מראש, עד לתאריך 21/10.בין הנרשמים והמשתתפים בפסטיבל יוגרלו פרסים יקרי ערך כמו ציוד צלילה, קורסי צלילה וטיולי צלילה. הפסטיבל יתקיים ב  4-6 בנובמבר, בתמיכת התאגיד העירוני לתיירות אילת.  פרטים מלאים על כל הפעילויות באתר הפסטיבל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן