Skip to content

איך האתר 'בקטנה' עוזר לכם להוביל פריטים

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צריכים להוביל פריטים בודדים ולא סגורים איך אפשר לעשות את זה באופן יעיל שמשלב שירות מקצועי ומחיר זול? הגיע הזמן שתכירו את האתר הובלות בקטנה שמתמקד בדבר אחד – החיבור שבין מובילים קטנים לבין גולשים שצריכים להוביל פריטים בודדים ברחבי הארץ.

באמצעות מערכת חדשנית שמסייעת לכל אחד להשוות הצעות מחיר של מובילים, ניתן להזמין הובלה קטנה באופן מהיר וחסכוני. איך זה עובד? לפניכם הסבר על המערכת הראשונה בישראל להשוואת הובלות קטנות.

מהן הובלות קטנות?

לפני שנסביר על השוואת המחירים, בואו ונבין תחילה מהן הובלות קטנות. באופן כללי מדובר על הובלת פריטים או אפילו פריט בודד. זה יכול להיות הובלת מקרר אך גם מספר ארגזים, רהיטים כאלה ואחרים ואפילו דירות סטודיו עם מעט תכולה.

הובלות קטנות נחשבות לפשוטות יותר ביחס להובלות גדולות כמו דירות או משרדים וכאלה שכל אחד יכול לבצע אותן, אך כאן גם נמצאת הטעות הגדולה של מרבית הצרכנים שמזמינים את השירות במחירים לא משתלמים או באופן שעלול לפגוע בשירות.

עם כל כך הרבה סוגי הובלה אפשר להבין מדוע אנשים עושים טעויות וכאן בדיוק מגיע האתר 'בקטנה' שמתמקד רק בהובלות קטנות מתוך מטרה לספק לגולשים את היכולת להזמין מובילים מתאימים בפשטות ובמחירים זולים.

דברים שלא ידעתם על הובלות קטנות

האם ידעתם שהובלות קטנות הן הנפוצות והמבוקשות ביותר בישראל? מרבית האנשים סבורים דווקא שמרבית ההובלות מסתכמות בדירות שלמות אך לא כך הדבר.

העברת סלון שהתקבל במתנה, רכישת תנור אפייה משולב מיד 2 או העברת ארון מדירה לדירה, הן פעולות נפוצות שמחייבות מקצועיות מצד אחד אך גם חייבות להיות במחיר משתלם שאם לא כן כל הכדאיות של כל ההובלה מוטלת בספק.

למרות שמדובר בהובלות פשוטות, על המוביל להיות ערוך לספק שירות מקצועי ממש כמו בהובלה גדולה לרבות אפשרות לפירוק והרכבת רהיטים, הזמנת מנוף הרמה להובלת פריטים גדולים או כבדים וכן אפשרות למתן שירותי אריזה שבדרך כלל נכללים במחיר כאשר מובילים פריטים בודדים.

והרי החלק הכי מעניין. הובלות קטנות יכולות להתבצע במחירים זולים אך גם יקרים כשאחד הגורמים שעשויים להשפיע על כך באופן הכי משמעותי הוא לאו דווקא מה מובילים ולאן, אלא מי מוביל את הפריטים.

מאחר שמדובר כאמור בהובלות פשוטות למדי, צרכנים רבים אינם מייחסים חשיבות למי שמוביל את הפריטים הללו ומתקשרים לחברות הובלה, שחלקן יכולות להיות מומלצות וטובות אך אינן מתאימות להובלות קטנות.

הסיבה לכך היא שכדי להוביל פריטים בודדים אין צורך בהיערכות מיוחדת ואפילו ההיפך. כל מוביל יכול לעשות את זה, אך אם תזמינו חברה שמתאימה להובלות גדולות, אתם עשויים להיתקל בהצעות מחיר יקרות למדי ולא בגלל שמישהו מנסה "לעבוד עליכם", אלא מכיוון שלחברה שמתאימה להובלת דירות גדולות יכולה להיות בעיה עם הובלת פריטים.

צוות שכולל 4 סבלים מתאים מאוד להובלת דירות אך יהיה יקר כדי להוביל מקרר. תוסיפו לזה את המשאית הגדולה שיקרה לתפעול ותקבלו תמונה מורכבת לשירות שצריך להיות פשוט ומהיר.

מובילים קטנים לעומת זאת יכולים להיות הרבה יותר משתלמים וגם נוחים. מדובר בדרך כלל במוביל אחד עם טנדר שמתמקד רק בהובלות קטנות.

מוביל כזה יכול להוביל כל פריט באופן מקצועי ולגבות עבור השירות מחירים זולים יותר ביחס לחברות גדולות. ראשית הוא עובד לבדו או עם שותף, ואינו צריך לשלם משכורות למובילים נוספים. שנית, הוא עובד עם טנדר זול לאחזקה שיכול להיות יעיל יותר בהובלות קטנות ולבצע אותן מהר יותר בעיקר בערים הצפופות, ולבסוף אתם עובדים עם מוביל אחד או שניים ולא צריכים לשבור את הראש כמה טיפ לשלם ולכמה מובילים. הכל הופך להרבה יותר פשוט, מהיר וזול ועדיין לא אמרנו מילה על השירות שלא צריך להיות מושפע לרעה.

צילום אילוסטרציה: אתר 123RF

איך אתר הובלות בקטנה חוסך לכם כסף וזמן?

האתר בקטנה בה לסייע לגולשים שצריכים להוביל פריטים בודדים, למצוא מובילים קטנים באזור שלהם שיכולים להוביל עבורם במחירים אטרקטיביים.

באמצעות מילוי טופס להשוואת מובילים, יכול כל אחד לקבל ולהשוות 3 הצעות מחיר של מובילים קטנים בעיר שלו שפנויים בתאריך הרצוי וכך להימנע מתשלום יקר לחברות שמתאימות יותר להובלות גדולות.

מעבר לכך שהאתר בקטנה מסייע למצוא מובילים מתאימים וזמינים, הוא גם יוצר סביבה תחרותית שבה מובילים מתחרים בהצעות מחיר אחרות באופן כזה שכל מי שמציע את שירותיו יודע שאתם משווים אותו לשני מובילים נוספים ושתבחרו במי שייתן לכם את הצעת המחיר הכי משתלמת.

התחרות הזאת יוצרת מצב שבו כל מוביל מנסה לתת לכם את הצעת המחיר הכי משתלמת כדי שתבחרו בו ומוריד את המחיר ככל יכולות.

כך אתם משווים 3 הצעות אטרקטיביות וזולות ויכולים למצוא מוביל מתאים בזמן שנוח לכם ולהזמין הובלה קטנה במחירים זולים מהמקובל.

השירות באתר ניתן בחינם ובלי התחייבות כך שכל מי שרוצה להוביל פריטים יכול להיכנס, להשוות הצעות מחיר ולהחליט באיזו הצעת מחיר לבחור אם בכלל ולקצר את הזמן שדרוש להזמנת מובילים קטנים וכמובן שגם לחסוך בעלויות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן