Skip to content

טסים לאמריקה? כדאי שתרכשו ביטוח נסיעות לארה"ב

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

למרות שהעולם עדיין לא ממש חזר לשגרה ולפעילות רגילה כמו שהייתה לפני הקורונה, החיים כן חזרו למסלולם לפחות באפן חלקי וכך גם האפשרות לטוס לחו"ל. בפרט, טסים לא מעט ישראלים בימים אלו לניו יורק, אם יש לכם תיו ירוק תוכלו להשיג כרטיס טיסה לתקופה הכי יפה בשה ובעלות של 500$ בלבד לטיסת הלוך חזור. אחד מצד שני יש גם לקחת בחשבון מצד שני את עלות הביטוח נסיעות לארה"ב שעלתה בעקבות הקורונה.

מדוע ביטוח נסיעות לארה"ב (ובכלל) חשוב כל כך דווקא כיום?

מיד נגיע לכמה נקודות שכדאי לבחון ולקחת לתשומת הלב במידה ומחפשים ביטוח נסיעות לארה"ב, אך לפני כן ננסה לענות על השאלה – מדוע חשוב כל כך לרכוש ביטוח שכזה, במיוחד עבור טיסה לארה"ב והן עבור כל מקום אחר בעולם, דווקא כיום?

הצטיידות בביטוח נסיעות לחו"ל לפני שיוצאים מן הארץ היא תמיד חשובה ומומלצת ביותר, עבור כל אחת ואחד מאיתנו. זאת מכיוון שברגע שאנחנו יוצאים מגבולות המדינה כבר אין לנו כיסוי רפואי למקרה ואנחנו נזקקים לטיפול זה או אחר, ובמרבית מדינת העולם עלותם של טיפולים רפואיים היא גבוהה ביותר ובמיוחד עבור מדינה כמו ארצות הברית, בה גם טיפול רפואי בסיסי ומינימאלי יחסית עולה אלפי דולרים, ובמקרים רבים אף הרבה יותר. במקום שנמצא את עצמנו סובלים וחולים בחו"ל ונדרשים להתמודד לא רק עם מצבנו הרפואי אלא גם עם חשבונות אסטרונומיים אותם ניאלץ לשלם לבסוף בדרך כזו או אחרת, עדיף בהרבה לרכוש ביטוח, בעלות של החל מ 2$ ליום ולהיות במקרי חירום, עד לסכומים של מאות אלפי דולרים ואף יותר מכך, כל זה רלבנטי כיום יותר מתמיד, כאשר מגפת הקורונה והווריאנטים עדיין דומיננטי בכל העולם. ביטוח נסיעות יכול לחסות אותנו לא רק עבור מקרה בו נדבקנו בקורונה ונזדקק לטיפול, אלא גם למקרים של ביטול כרטיס או בידודים בחו"ל במקרה והתוכניות נסיעה שלנו ישתבשו עקב הדבקות בקורונה.

צילום: בועז קציר

ביטוח נסיעות לארה"ב – על מה חשוב לשים דגש?

למה חשוב במיוחד שנשים לב בעת רכישת ביטוח נסיעות לארה"ב? ובכן, כפי שהוזכר לעיל, חשוב שתדעו בדיוק מה כוללת ומה לא כוללת הפוליסה בכל הנוגע לקורונה. כיום עדיף לרכוש פוליסה הכוללת כיסוי מלא כולל "מגן קורונה" עבור ביטול או הארכת הנסיעה ישלמו לכם על מלון בניו-יורק עד 200$ ללילה במקרה ויצאתם חיוביים לקורונה ואתם שוהים בבידוד, בנוסף, חשוב לבצע השוואת מחירי ביטוח לפני הרכישה. השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל מצריכה כיום כמה דקות בודדות מזמנכם, וחיפוש אחד מהיר בגוגל. חשוב לבצע השוואת ביטוח תוך שימת לב לפרטי הפוליסה, בהשוואת ביטוח נסיעות מהירה מצאנו שהביטוח נסיעות הזול לארה"ב הוא שיר לנוסע – שירביט ביטוח נסיעות לארה"ב ומספק כיסויים שלא נופלים מהחברות הטובות ביותר. גם חברת מגדל התבלטה במחיר זול יחסית ובכיסוי גבוה, אם תרצו לבחור את הביטוחים של החברות המובילות עם אפליקציה והסכמים עם קופ"ח בארה"ב ניתן לבחור בהראל או בפספורט-כארד ולשלם יותר.

למידע נוסף אודות ביטוח נסיעות והשוואת מחירי ביטוח היכנסו לאתר שוק הביטוח

שתהיה טיסה טובה ומהנה!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן