Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

נעמן: תבניות FLOW   כחלק מהמוצרים החדשים שהשיקה הרשת לקראת החגים, יצאה לשוק סדרה של תבניות, שאחת מהן אתם רואים בתמונה. זו אחת ההשקות הבודדות בתחום שאפשר לזהות בהן חדשנות של ממש, הן בפן העיצובי ולדברי החברה, גם בפן הפונקציונאלי. בנעמן מסבירים שהבליטות שיש בתחתית התבניות אמורות לאפשר זרימה טובה של אוויר, ושבדרך הזו המאפים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נעמן: תבניות FLOW  

כחלק מהמוצרים החדשים שהשיקה הרשת לקראת החגים, יצאה לשוק סדרה של תבניות, שאחת מהן אתם רואים בתמונה. זו אחת ההשקות הבודדות בתחום שאפשר לזהות בהן חדשנות של ממש, הן בפן העיצובי ולדברי החברה, גם בפן הפונקציונאלי. בנעמן מסבירים שהבליטות שיש בתחתית התבניות אמורות לאפשר זרימה טובה של אוויר, ושבדרך הזו המאפים הופכים להיות יותר קריספיים. בנוסף, בזכות ציפוי נון סטיק לא אמורה להיות סיבה להשתמש בנייר אפייה. הסדרה כוללת תבניות ללחם, תבניות שטוחות להכנת עוגיות ותבניות אינגליש קייק, הן מתאימות לשימוש ב-230 מעלות לכל היותר, וניתן להשתמש בהן במדיח הכלים. ההתרשמות שלנו? אנחנו אמנם ממעטים להשתמש בנייר אפייה על תבניות אפייה, אבל נראה שהיה קל יותר לשלוף את העוגיות שאפינו על התבנית ממקומן. אנחנו לא יודעים מה באמת עושות הבליטות לזרימת האוויר, אבל העוגיות יצאו פריכות בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

42-72 שקלים. להשיג בסניפי הרשת, בנקודות מכירה נוספות ובאתר.

צילום: תמי בר שי

 

נסטלה: בייגלה בטעם ביסלי גריל של אסם

בניגוד לכל מיני טרנדים קולינריים שאפשר לוותר עליהם (כמו קרמל מלוח), את הטרנד של המיקסים אנחנו אוהבים. אין זה אומר שכל מיקס בין מוצרים ותיקים יוצר מוצר חדש שכדאי לקנות, אבל המגמה של השילוב בסך הכל חיובית. המוצר החדש של החברה ממחיש מדוע אנחנו אוהבים את הטרנד הזה – מצד אחד בייגלה שטוחים, מצד שני כל תערובת התבלינים שמקנה לביסלי גריל את הטעם שלו. התוצאה היא הטוב של שני העולמות – מצד אחד הצורה והמרקם של הבייגלה, מצד שני הטעם של הביסלי גריל.

עד 14.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

שקית הפלא של בני: מארז ניסיון

האיש שעומד מאחורי החברה הישראלית הוא גיא פרנס, שהביא פתרון תעשייתי חשוב לצרכנות הביתית. מדובר בשקית שהייצור שלה משלב טכנולוגיה מתקדמת, ותפקידה הוא להאריך את הטריות של הירקות והפירות שבמקרר לשבועיים ויותר. כיצד זה קורה? השקית עשויה מחומר שמנדף את הלחות העודפת, המצטברת בתוך השקית, ומשולבים בה חורים שעוזרים להכניס פנימה כמות מדודה של חמצן, באופן שמאפשר טריות ממושכת. הצרכן צריך לאטום היטב את השקית עם הקליפס המגיע יחד איתה, ולהקפיד על כך לאחר כל הוצאה של ירק או פרי מהשקית. כל עוד עשיתם זאת, אתם תופתעו לטובה כמונו – הירקות והפירות שלנו אכן נשמרו לזמן ממושך יותר. זה אומר שלא זרקנו ירקות/פירות כבעבר, דבר שגם חוסך כסף וגם עוזר לסביבה. מארז הניסיון כולל שש שקיות ושישה קלפיסים, ויש מארזים נוספים עם תכולה שונה.

30 שקלים כולל משלוח. להשיג ב-https://www.benybag.com.

צילום: יח"צ

 

פיצה האט ו-NUNUNU: פיצת מק אנד צ'יז

שני מאכלים ידועים – האחד הוא פיצה והשני הוא מאק אנד צ'יז – התחברו להם יחדיו. זה קורה הודות לשיתוף הפעולה בין השף גיא גמזו, הבעלים של מסעדת NUNUNU, לבין רשת הפיצריות האמריקאית הידועה. הפיצה היא אותה פיצה מוכרת של הרשת, עם הבצק העבה והשמנוני והמרקם שמזכיר לנו ספינג' יותר מכל; ועליה נוכח בנדיבות אותו מק אנד צ'יז, שהמסעדה מגישה בתוך אחד הכריכים שלה. היינו קצת סקפטיים בהתחלה, אבל הפיצה הזו היתה פשוט טעימה. כן, יש בה הרבה יותר גבינה ובצק, והיא באופן כללי כבדה ולא קל לאכול הרבה ממנה. אבל אנחנו שוקלים ברצינות להזמין עוד אחת. אחרי שנעכל את זו, כמובן.

79.9 שקלים. להשיג ב-www.pizzahut.co.il.

צילום: אסף קרלה

 

כדאי לדעת

 

חברת קימברלי קלארק השיקה את מגבוני Huggies Baby Spa באריזה חדשה. האריזה כוללת ארבע חבילות מגבונים, שלכל אחת מהן מדבקה רב פעמית משופרת. עד 26.9 שקלים למארז הכולל ארבע חבילות, 56 מגבונים בחבילה. להשיג ברשתות השיווק הפארם.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן