Skip to content

אלוף ישראל בקראטה נדרש להביא מדליה מצ'כיה כדי שישראל תממן לו כרטיס לאליפות העולם בדובאי

ספורטאי מצטיין שמקדיש את חייו לספורט קרב המגע, נדרש לממן נסיעה לצ'כיה, להתחרות שם ולהביא מדליה כדי שישראל תשתתף חלקית בטיסה לתחרות אליפות העולם בקראטה בדובאי. הספורטאי פונה לעזרת הקוראים ומבקש עזרה ותמיכה בתמורה לפרסום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לא להאמין – ספורטאי ישראלי, חבר נבחרת הקראטה בישראל, אלוף ישראל בשתי קטגוריות משקל ובעל מדליה בינלאומית שהוזמן להתחרות אליפות העולם בקראטה בדובאי, נדרש על ידי התאחדות הספורט לממן מכיסו נסיעה לתחרות שתיערך בצ'כיה, לזכות שם במדליה, לחזור לישראל, או אז ישתף משרד התרבות והספורט דרך ההתאחדות בחלק ממימון נסיעתו לדובאי.  הצעיר רוני גטברג בן 22 , תושב נהריה, טס הלילה (רביעי) לגרמניה למחנה אימונים לקראת התחרות שתיערך בדובאי בחודש הבא. הטיסה ומחנה האימונים הם על חשבון מאמן קראטה גרמני שחזה ביכולותיו של הספורטאי והזמינו למחנה האימונים על חשבונו.

רוני גטברג (צילום נעם אילוז – באדיבות הספורטאי ולפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
רוני גטברג (צילום – ינאי אילוז באדיבות הספורטאי ולפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

"אני מתוסכל", אומר רוני "לאורך כל הדרך אני נאלץ לשלם שנה אחר שנה עבור הוצאות נסיעות מקצועיות, נסיעות לחו"ל להתאמן עם הטובים ביותר בעולם, מחנות אימונים בארץ ותחרויות הכנה ותחרויות בינלאומיות. "רוני מוכשר מאוד", ומר מאמנו, אריה פרקש, מאמן הקראטה הראשי של עמותת הקראטה בישראל ומסביר: "באירופה בפרט  ובעולם בכלל, רמת הקארטה גבוהה מאוד. רוני צריך להתאמן אינטנסיבית על מנת להישאר ברמת הספורטאים הבינלאומית  ולנסוע לתחרויות רבות כדי להתאמן ולהתחרות בספורטאים עולים. מספיק שהוא יזניח את אימוניו לשנה על מנת שהוא יסיים את יכולותיו הספורטיביים".
רוני: "לאחרונה התבקשתי לשלם 3500 שקל כדי לייצג את המדינה שלי ושלנו באליפות העולם לבוגרים שתתקיים בדובאי בנובמבר הקרוב. עשו לי טובה והתנו כי אם אסע לתחרות הכנה על חשבוני בצ'כיה ואם אזכה שם במדליה, ישלמו לי את הטיסה לאליפות העולם וזו תחרות שבשנה שעברה הגעתי  לשתי מדליות", "אני לא יוצא למועדונים, או למסעדות וגם בעניין זוגיות אני מקריב כי אני לא יכול לתחזק מערכת יחסים רצינית בשגרה שכזו. ההקרבה שלי עצומה, אבל מאהבת הספורט והמדינה אני מוכן לעשות הכל למען הדגל". לדברי פרקש הקראטה לא מוכר בישראל כספורט אולימפי, לעומת הג'ודו שכן וככל הנראה זו הסיבה שמנהל הספורט בישראל מתקצב בתקציב זעום את עמותת הקראטה וספורטאים כמו רוני נאלצים לעבוד ולממן את אימוניהם, נסיעותיהם ברחבי העולם ומחנות האימונים שם מכיסם הפרטי או עם טיפת מזל בהשתתפות חלקית מאוד של העמותה.
בצר לו פונה רוני מעל דפי מגפון ניוז לקוראים ומבקש את עזרתם. רוני: "אשמח עם בעלי עסקים יתמכו בי ובדרך שלי ובתמורה אשים את הלוגו שלהם על שרוול החליפה או על החולצה. התחרות היא עולמית ואליה יגיעו נבחרות מכל העולם, כך שפוטנציאל החשיפה מאוד גדול והמעמד עצמו מכבד. בנוסף לזה יהיה שידור בכל מדיה חברתית וגם בטלוויזיה ובערוצים המקומיים".
מגפון פנה אל משרד התרבות והספורט וממנו נמסר כי במשרד התרבות והספורט מבררים את הנושא אך עד לפרסום ידיעה זו טרם התקבלה תגובה ממשית.
בעלי עסקים, גופים או אנשים שמעוניינים לתרום ולתמוך בספורטאי מתבקשים לפנות אל מערכת מגפון ניוז באמצעות המייל:  [email protected] , למסור פרטים וטלפון ואנו נחזור ונעביר אליהם פרטים להתקשרות עם הספורטאי ומאמנו.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן