Skip to content

כתב אישום: נעל בת 14 בביתו, הציע לה לעשן סמים ואנס אותה

מכתב האישום שהוגש כנגד איגור אולסיק מאשדוד, עולה כי הקטינה לא הבינה את דבריו בשפה הרוסית, חשבה כי הוא מבקש עזרה ונלוותה אליו לדירתו. פרקליטו: הוא לא תקף את הקטינה, נציג את עמדתנו בבית המשפט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום בגין אינוס בנסיבות מחמירות הוגש היום (ראשון) נגד איגור אולסיק בן -41 תושב אשדוד. כתב האישום גם מייחס לו עבירות של מעשה מגונה וכליאת שווא כלפי קטינה בת 14.
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין טל אדיר כהן, ביום 25.10.21 בשעות הצהריים, באשדוד, יצאה קטינה בת 14, תלמידת כיתה ח', מבית הספר ונסעה באוטובוס לכיוון ביתה. כשירדה מהאוטובוס בתחנה הסמוכה לביתה, החלה לצעוד לבדה לביתה. אולסיק, אשר בינו לבין הקטינה אין כל היכרות מוקדמת, הבחין בה כשהיא צועדת ברובע ו', פנה אליה והחל לשוחח עמה בעיקר בשפה הרוסית, זאת על אף שהיא אינה דוברת ואינה מבינה את שפה זו. הוא הציע לקטינה לבוא עמו, אמר לה שיש לו אוכל ומים והציע לה לעשן. הקטינה שלא לא הבינה את כל דבריו סברה לתומה כי איגור זקוק לעזרה, על כן התלוותה אליו וצעדה אחריו לכיוון אליו הוביל אותה.

אולסיק בעת מעצרו (צילום מתוך סרטון ברשתות החברתיות על סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

מכתב האישום עולה, כי אולסיק הוביל את הקטינה לבניין מגוריו, הכניסה לדירתו, נעל את הדלת מבפנים ולקח את המפתחות. בדירה, כך נטען, הוא עישן סמים ב"באנג" והציע לילדה לעשן, אך היא סירבה. בהמשך, הוא אחז במותניה של והוליך אותה אל חדר השינה שלו. הקטינה אמרה לו שהיא בת 14 וכן ביקשה מספר פעמים לפתוח את הדלת, כי היא רוצה ללכת לביתה, אך אולסיק התעלם מדבריה. "בחדרו, ביצע הנאשם בקטינה מעשים מגונים ובעל אותה, שלא בהסכמתה החופשית", נכתב בכתב האישום. כיממה לאחר התקיפה המינית, סיפרה אמה של הנערה כי "היא אמרה לו 'אני לא מכירה אותך' והוא ענה לה 'את אישה שלי' והכניס אותה לבית שלו. הילדה שלי עברה טראומה מאוד גדולה, הוא ריסק לי את הילדה. אנחנו מנסים עכשיו לטפל בה ולשקם אותה, זה לא פשוט. כל הלילה היא דיברה לעצמה ושחזרה את מה שהוא עשה לה, זה דבר מחריד ביותר". בהמשך לכתב האישום בקשה הפרקליטות מבית המשפט את המשך מעצרו של איגור עד תום ההליכים נגדו. לעמדת הפרקליטות, "קיים יסוד סביר לחשש שהנאשם יסכן את בטחון הציבור". עוד נאמר בכתב האישום כי "הנאשם נהג כלפי הקטינה כצייד אשר צד את טרפו החלש ברחוב, לאור היום, הובילה אל דירתו וביצע בה זממו, ללא רחם. במעשיו, פגע הנאשם בנפשה של הקטינה פגיעה ממשית".
פרקליטו של אולסיק מטעם הסנגוריה הציבורית, עורך הדין ז'אנה זייצב הגיב לכתב האישום והבקשה למעצר עד תום הליכים ואמר: "איגור שיתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. הוא טוען בתוקף כי לא תקף את הקטינה. אנו נמצאים בראשיתו של ההליך המשפטי ומטבע הדברים טרם קיבלנו את חומרי החקירה. לאחר שנקבל ונלמד אותם נציג את טענותינו בבית המשפט."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן