Skip to content

משרד להשקעה – אחת האפשרויות הטובות ביותר שיצליחו לייצר לכם אחוזי תשואה גבוהים ללא צורך בהון עצמי גבוה במיוחד

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לא מעט אנשים בישראל בוחרים למשוך את כספם מהבנק ולהשקיע אותו בעולם הנדל"ן. הריביות האפסיות שהבנקים מציעים בכל תוכניות החיסכון מאלצות רבים לחפש חלופות ראויות שיניבו להם אחוזי תשואה גבוהים יותר. אם גם אתם מחפשים אפשרויות השקעה טובות שיעזרו לכם לעצור את צבירת האבק על הכסף בבנק, עולם הנדל"ן יכול לעניין אתכם. השקעות הנדל"ן מתחלקות ללא מעט אפיקים שונים שיכולים להתאים כמעט לכל משקיע. ישנן השקעות בעלות סיכון גבוה אך פוטנציאל רווח גדול, ולעומתן, ישנן השקעות בעלות סיכון נמוך יותר המתאימות למשקיע הסולידי שישמח לקבל אחוזי תשואה חד ספרתיים על כל כספו מידי שנה. א.ב מוראנו מכירים את כל עולם הנדל"ן מכלל צדדיו כך שהם יודעים לזהות עסקאות מנצחות בכל אפיקי ההשקעה. אספנו עבורכם את אפיקי ההשקעה האטרקטיביים ביותר שמצליחים למשוך כמות גדולה של משקיעים מרוצים. המסלול הראשון הוא נדל'ן מסחרי, רכישת משרד להשקעה, השני הוא נדל"ן למגורים המאפשר לרכוש דירות מגורים למטרת השכרתן או לבצע בהן שיפוץ קוסמטי ושינויים קלים ולמכור ברווח להגדלת הון תוך זמן קצר והשלישי הוא רכישת קרקע חקלאית להשקעה. שלושת המסלולים הללו מאפשרים לכל משקיע למצוא את מקומו המדוייק בהתאם לפרופיל המשקיע שלו. ישנן השקעות בעלות סיכון נמוך במיוחד כמו רכישת דירות מגורים, אחרות בעלות סיכון נמוך כמו רכישת משרד להשקעה וכמובן המסוכנות ביותר הן הקרקעות החקלאיות. אך רגע לפני שאתם ממהרים לבחור את ההשקעה המתאימה לכם, חשוב שתכירו כמה פרטים חשובים אודות כל אחת מהאפשרויות.

רכישת משרדים להשקעה בצורה נכונה – הכירו את כל האפשרויות האטרקטיביות ביותר בעולם השקעות הנדל"ן!

נפתח באפשרות המתאימה ביותר לפרופיל המשקיע הממוצע, רכישת משרד להשקעה. הרעיון הגדול העומד מאחורי ההשקעה די פשוט, כל שאתם נדרשים לעשות זה לאתר משרד המוצע למכירה באזור טוב ומבוקש, לרכוש אותו ולהציע אותו להשכרה. בשונה מעסקאות אקזיט של נדל"ן למגורים, נדל"ן מסחרי משמש בעיקר למטרות שכירות לטווח ארוך. עלויות המשרד נמוכות בעשרות אחוזים בהשוואה לעלות דירת מגורים אך השכירות המשולמת עליו אינה נמוכה בהתאמה, מה שמאפשר לייצר לכל הבוחר משרד לרכישה אחוזי תשואה גבוהים. עוד חשוב להדגיש ולומר כי אין קורלציה בין שווקי הנדל"ן השונים. כלומר, במידה ואתם מעריכים ששוק הנדל"ן למגורים עתיד להמשיך את תנופת העלייה שלו לעוד מספר שנים, אין ללמוד מכך דבר על עליות או ירידות מחירים בשוק נדל"ן מסחרי. חשוב להבין שכל שוק נע בהתאם להיצע והביקוש בו וכמובן שאין להשוות בין ביקוש למגורים לבין ביקוש למשרדי עבודה. מעבר לביקוש, גם יכולת הגדלת ההיצע שונה בתכלית, שהרי הרבה יותר פשוט לבנות משרדי עבודה בקלות ובמהירות בהשוואה לדירות מגורים, מה שמאפשר להגדיל היצע ולהדביק את הפער הביקוש. הגדלת ההיצע תשמור על מחירים מאוזנים ובמקרים חריגים אף תביא לירידות מחירים. אז למה דווקא משרד להשקעה? היתרונות הבולטים ביותר הם מחירי קנייה יחסית זולים המאפשרים גם למשקיע ללא הון עצמי גבוה ליהנות מהשקעה טובה וכמובן אחוזי תשואה גבוהים יותר בהשוואה לתשואה ממוצעת ברכישת דירת מגורים למטרת השכרה. א.ב מוראנו מכירים היטב את כל הבדיקות החשובות שיש לעשות לפני שבוחרים משרד להשקעה, כך שהם מצליחים לבחור רכישת משרדים להשקעה בצורה נכונה ומדויקת.

צילום: FREEPIK

כל ההבדלים בין רכישת דירת מגורים לבין רכישת משרד להשקעה

האפשרות השניה והסולידית יותר היא רכישת דירות מגורים. אם אתם שואלים את עצמכם אם אפשרות זו נחשבת לבטוחה יותר, למה שמישהו יבחר לסכן את כספו ולרכוש משרד להשקעה חשוב להבהיר נקודה חשובה. ברוב המקרים, רמת הסיכון מתבטאת בגובה אחוזי התשואה. ככל שהעסקה נחשבת לבטוחה יותר, כך סביר להניח שאחוזי התשואה שתקבלו עליה יהיו נמוכים יותר. מעבר לכך, השקעה בדירת מגורים מצריכה מכם להגיע עם הון עצמי גבוה יותר בהשוואה לבחירת משרד להשקעה, מה שלא תמיד מתאים לכל משקיע. ברוב המקרים תידרשו גם להיעזר באחוזי מימון מהבנק, מה שיגרור התמודדות עם בירוקרטיה בנקאית ותשלומי ריביות. אך למרות זאת, משקיעים רבים בוחרים דווקא באפשרות של נדל"ן למגורים על פני נדל"ן מסחרי כמו משרד להשקעה מכמה טעמים מרכזיים. ראשית, הביקוש לדירות מגורים הינו ביקוש קשיח מהסיבה הפשוטה שלא ניתן לוותר על קורת גג. בשונה מכך, הביקוש של משרד להשקעה יכול להשתנות משמעותית בהתאם לצרכים משתנים. בתקופת הקורונה שהצליחה להכניס את כולנו לבתים ללא מעט זמן, ניכר היה שישנה אפשרות אמיתית ולא מתפשרת של עבודה מהבית ללא צורך במשרד. אנשים רבים הצליחו למלא את כל צורכי עבודתם מהבית וחלקם ממשיכים לעשות זאת עד היום, גם לאחר תום מגיפת הקורונה. הסיבה השניה בגינה רבים בוחרים נדל"ן למגורים על פני משרד להשקעה היא עליית ערך הנכס. מעבר לתשואה השוטפת מהשכירות, בחירה נכונה של דירת מגורים באזור הנכון יכולה להניב עוד לא מעט אחוזי תשואה בעליית ערך הדירה. א.ב מוראנו מכירים היטב את כל הדרכים לאתר נכון משרד להשקעה או דירת מגורים להשקעה בהתאם לפרופיל המשקיע.

מוכנים להעלות את רף הסיכון לטובת פוטנציאל רווח גדול? האפשרות הבאה היא בשבילכם!

האפשרות השלישית והמסוכנת מכולן היא כמובן רכישת קרקעות להשקעה. בשונה מרכישת משרד להשקעה או דירת מגורים להשקעה, רכישת קרקע חקלאית להשקעה לא תאפשר לכם להשכיר אותה וליהנות מאחוזי תשואה מידיים כבר לאחר הרכישה. קרקע חקלאית מיועדת אך ורק למטרות חקלאות כך שלא תוכלו לבנות עליה את בית חלומותיכם. הסיבות המרכזיות בגינן אנשים רבים בוחרים להשקיע באפשרות שהוגדרה כמסוכנת ביותר מבין כל האפשרויות שהוצגו מעלה הן: עלות רכישה זולה במיוחד ופוטנציאל רווח בן מאות אחוזים. אז איך זה עובד? קרקע חקלאית מיועדת למטרות חקלאות בלבד, אך במידה והיא תעבור את הליך ההפשרה המיוחל, היא תשנה את ייעודה וכך ניתן יהיה לבנות עליה דירת מגורים, בניינים או אזורים מסחריים. המשקיעים בדירת מגורים או משרד להשקעה מתחילים לראות הכנסה כבר מחודש השכירות הראשון אך לעומת זאת, קרקעות חקלאיות יאלצו אתכם להמתין לא מעט זמן. א.ב מוראנו יודעים לבחור את הקרקעות הטובות ביותר שעתידות לעבור את הליך ההפשרה בעתיד הקרוב. חשוב להדגיש ולומר כי אף אחד לא יכול לדעת מתי בדיוק הקרקע תעבור את הליך הפשרתה, וזהו בדיוק גורם הסיכון המרכזי בהשקעה. ישנן קרקעות חקלאיות שנבחרו על ידי משקיעים לא מספיק מקצועיים שנשארו. במצבן החקלאי במשך שנים ואף עשרות שנים ארוכות. בעזרת מספר בדיקות קפדניות, א.ב מוראנו ידעו לאתר את האזורים החמים ביותר הכוללים קרקעות חקלאיות שעתידות לעבור הפשרה תוך זמן יחסית קצר. אז בין אם אתם מעוניינים בנדל"ן מסחרי והתחדשו. עם משרד להשקעה, בין אם גורם הבטיחות קנה אתכם ותעדיפו דווקא דירת מגורים ובין אם תעדיפו השקעה בסיכון גבוה עם פוטנציאל רווח גדול במיוחד, חשוב לדעת לבחור נכון את ההשקעות שלכם.

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן