Skip to content

כתבי אישום כנגד עורך דין וסייען שירו לעבר ביתו של ניצב חכרוש

מכתבי האישום עולה כי אוסאמה חטיב בן ה-33 זעם על התערבותו של ניצב חכרוש בסכסוך משפחות בכפר כנא ויצר קשר עם בן 21 מחיפה, שילם לו 2,000 דולר עבור הסיוע, הצטייד ב-m16 וירה 5 כדורים על הבית שפגעו בקיר חניון הרכב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות מחוז צפון הגישה הבוקר (חמישי) כתבי אישום כנגד עורך הדין אוסאמה חטיב בן ה-33 תושב כפר כנא ומוחמד אבו סמרה, תושב בן 21 תושב חיפה, בגין ביצוע הירי לעבר ביתו של ניצב ג'מאל חכרוש בכפר כנא. מכתב האישום עולה כי חטיב חש רגשות טינה וזעם כלפי חכרוש, שהתערב בסכסוך משפחות ביישוב והחליט לשכור את שירותיו של סמרה כדי לבצע את הירי לעבר חכרוש.  לשם כך הוא יצר קשר עם סמרה וביקש ממנו לשכור רכב ממנו לכמה שעות בתמורה ל-2000 ₪.

ניצב ג'מל חכרוש (צילום: משטרת ישראל)

עוד באותו יום, 10 ספטמבר 2021, נפגשו השנים ביער בית קשת. אוסמה החליף את מספרי רכב המזדה אתו הגיע סמרה והורה לו לטעון את מחסניות נשק מסוג M16 אתו הביא עמו. בסמוך ל-00:23, יצאו השניים מהיער כשאוסמה מכון את סמרה לכיוון ביתו של ניצב חכרוש.
בהגיעם בסמוך לבית הניצב, הורה אוסמה לסמרה לעשות פניית פרסה ולעצור את הרכב. לאחר מכן הוא ירד מהרכב, ירה מנו 5 כדורים בירי אוטומטי שחלפו מעל רכב הניצב ופגעו בקיר החניון. באותה שעה שהו חכרוש ואשתו מעל החניון בביתם. שני הנאשמים נמלטו אל היער, סמרה עזב עם רכבו ואוסמה שב לביתו עם הטנדר אתו הגיע לפגישה. מאוחר יותר הוא השמיד את הנשק. מספר ימים אחרי כן אוסמה שילם לסמרה 2000$ , על חלקו בביצוע הירי. הפרקליטות בקשה מבית המשפט להאריך את מעצר השניים עד תום הליכים. עו"ד סאהר פאר שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את מוחמד אבו סמרה הגיב: "מכתב האישום עולה באופן ברור כי חלקו של מוחמד בפרשה שולי ביותר, ולמעשה התביעה מודה שמוחמד מסר את הרכב לבקשת עו"ד מבלי לדעת מה התכנית העומדת מאחורי הבקשה. כמו כן, כתב האישום  מציין כי אין כל סכסוך בין מוחמד לניצב חכרוש והוא לא יזם ולא ביצע את הירי."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן