Skip to content

משפט נתניהו: בית המשפט דחה את עדותו של ניר חפץ לשבוע הבא

שופטי בית המשפט המחוזי קבלו את בקשת סנגוריו של נתניהו לדחיית עדותו של חפץ, זאת מאחר ומאחר "שתוכנו של חומר החקירה החדש אינו ידוע ויש לאפשר להגנה להיערך". בית המשפט התייחס להדלפת החומרים בדבר עדותה של הדס קלין ואמר כי לא ניתן לעבור על כך לסדר היום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים, קבלו היום (שלישי) את בקשת סנגוריו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ודחו ליום שני הבא את עדות ניר חפץ בשל השלמת החקירה להדס קליין, העוזרת של ארנון מילצ'ן. "מאחר שתוכנו של חומר החקירה החדש אינו ידוע, יש לאפשר להגנה להיערך ולאפשר דחיה קצרה כפי שהתבקשה", קבעו השופטים. עמית חדד הלין על פרסום המידע בדבר השלמת חקירה וטען: "מספר החשופים לחומר שהודלף מצומצם ביותר. להדלפות יש מטרה של תיאום גרסאות". ממולו, אמרה התובעת עורכת הדין ליאת בן ארי כי "אנחנו מזועזעים, זה לא הצוות שלנו". שופטי בית המשפט הגיבו לכך וקבעו כי "לא ניתן לעבור לסדר היום" ואמרו כי הם מצפים מרשויות החקירה "לטפל בעניין ולפעול למנוע זאת בעתיד, ככל שניתן".

התובעת עו"ד ליאת בן ארי (צילום: יואב דודקביץ)
מתייעץ עם פרקליטיו (צילום: יואב דודקביץ)
ח"כ אמיר אוחנה, הגיע לתמוך (צילום: יואב דודקביץ)

מדובר בהודעת הפרקליטות שמברה אתמול (שני) בצהריים כי ערכה באחרונה השלמת חקירה בתיק 1000 לאחר שהעוזרת של ארנון מילצ'ן, הדס קליין, הודיעה לה כי יש בידיה מידע חדש. עוד נמסר כי אחת מפעולות החקירה נעשתה בחו"ל. גם מילצ'ן העיד במשטרה פעם נוספת בחודשים האחרונים. לפי הודעת הפרקליטות לבית המשפט המחוזי בירושלים, למידע החדש שבידיה אין קשר ישיר לעדותו של עד המדינה ניר חפץ. לכן, הבוקר בקשו סנגורי נתניהו לדחות את עדותו של חפץ לשבוע הבא. חפץ היה  אמור להתחיל להעיד היום.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן