Skip to content

מיתוג העסק? פחות מסובך ממה שזה נשמע

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קצת על עולם המיתוג
אחרי שהקמתם את העסק, הבאתם עובדים ודאגתם לכל המעטפת – נשאר רק לחכות שיגיעו הלקוחות. בין אם אתם עסק חדש, או עסק שמגלגל את עצמו כבר שנים ארוכות, אתם כנראה כבר יודעים שזה לא כל כך פשוט. התחרות בין בתי העסק, מגוון האפשרויות והמבחר שמוצע באינטרנט, הופכים את העסק האישי שלכם לאחד מיני רבים, למרות שלמעשה, יש בכם ייחודיות רבה. מיתוג העסק יאפשר לכם להביע לא רק את השירותים שבית העסק שלכם מציג, אלא גם להסביר מה מייחד אותו משאר בתי העסק האחרים.

תפתחו אתר לבית העסק
לפני הכל, חשוב שתקימו אתר עסק. באתר העסק האישי שלכם תוכלו להסביר על מגוון השירותים שאתם מציעים, לתת מידע פרקטי כמו שעות פתיחה וכתובת ובנימה מעט אישית יותר – להסביר על ההיסטוריה של העסק, "האני מאמין" שלכם ואפילו לספר קצת על צוות העובדים. באמצעות כתיבה של תוכן תוכלו לקדם את אתר העסק בין הרשומות בתוצאות מנועי החיפוש ובכך – לאפשר ללקוחות למצוא אתכם בקלות ויעילות.

תראו פעילות ברשתות החברתיות
לצד תהליך הקמת אתר העסק, חשוב כמובן גם להפגין פעילות ברשתות החברתיות. תפתחו דף עסק פעיל, תענו על שאלות של הגולשים בפוסטים שקשורים לתחום העיסוק שלכם ותעלו תכנים מסקרנים ומעניינים בשגרה. דרך ייחודית נוספת להקפיץ את פעילות העסק שלכם ברשתות החברתיות היא ליצור הגרלות, מבצעים והנחות שמיועדות רק למי שעוקב אחריכם – מגניב, לא?

צילום: FREEPICK

תיצרו ג'ינגל עסקי
בסופו של דבר, אף אחד מאתנו לא אוהב לחכות. המתנה למענה אנושי של בית עסק היא אף פעם לא נעימה ודורשת לא רק סבלנות, אלא אמונה שהתוצאה שווה את ההמתנה. ג'ינגל לעסק נועד לא רק להפוך את זמן ההמתנה לנעים יותר, אלא להציג את בית העסק באורח חיובי ומקצועי וכמובן – לקצר את זמן ההמתנה בנתינת מענה על שאלות נפוצות במיוחד.

תפתיעו את העובדים עם מוצרים מיתוגיים
מוצרים מיתוגיים הן דרך מעט ישנה למתג את בית העסק, אבל אין שום סיבה שלא ליהנות מהדרך המיוחדת הזאת גם היום. תוכלו להעניק לעובדי העסק שלכם חולצות דרייפיט עם לוגו העסק, עטים, מוצרי כתיבה, נעלי בית וכל פריט שעולה לכם על הדעת. באופן כזה תוכלו להעלות את גאוות היחידה האישית של כל אחד מהעובדים וכמובן – לדאוג למיתוג פאסיבי של העסק שייקרה מעצמו.

תשמרו על כבוד
בסופו של דבר, כל עסק פועל ברמה כזו או אחרת בשרשרת של "חבר מביא חבר". דרך משמעותית למתג את בית העסק, היא פשוט לעמוד במילה האישית שלכם. תהיו הגונים, תדברו עם הלקוחות בגובה העיניים ותפתיעו אותם מידי פעם במתנה על חשבונכם. לקוח שיצא עם תחושה טובה מהעסק שווה הרבה יותר מפוסט באינסטגרם או באתר שלכם. בהצלחה!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן