Skip to content

מנהל מגמת אומנות הואשם במעשים מגונים בתלמידו

דרור לוי מורה בביה"ס התיכון "אמית" באשקלון, הואשם כי הציע לתלמידו וביצע בו מעשים מגונים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דרור לוי (60), מורה בבית ספר באשקלון, הואשם היום (רביעי) בבית המשפט בבאר שבע בגין ביצוע  בצוע עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית כלפי תלמיד בן 15. מהמותר בפרסם מכתב האישום עולה כי הנאשם מנהל מגמת אומנות לבישול בביה"ס התיכון "אמית" באשקלון והתלמיד למד במגמה במסגרת הכיתתית בכיתה י'. המגמה ממוקמת בביה"ס במבנה רחב ידיים הבנוי מאולם גדול ובו עמדות בישול שונות.

לוי מואשם כי פנה בביה"ס אל הקטין והציע לו להכין בשיעור פרטני עמו מאפה תימני מסורתי, וכן לחגוג יחד "חג של תימנים", והקטין נענה לכך.  בתאריך 7.11.21 בבוקר, הגיע התלמיד לבניין המגמה לשיעור הפרטני, כשהוא מצויד במתכון למאפה שאמו נתנה בידו. סמוך להגעתו, הנאשם לחץ את ידו של הקטין, כאשר הוא מסמן ומסביר לו שהוא מעוניין לקיים עמו מגע מיני.

צילום אילוסטרציה לשימוש חופשי: FREEPICK

מכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד אדווה וייצגן לוי, מפרקליטות מחוז דרום עולה, כי המורה והקטין נכנסו לאולם המגמה, ושם במהלך הכנת המתכון, הציע לוי לתלמידו הצעות בעלות אופי מיני וביצע בו מעשים מגונים, "הכל לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים". בהמשך, כך לפי כתב האישום, הזמין המורה את הקטין למחסן לסדר מדפים וגם שם ביצע בו מעשים מגונים. התלמיד ניסה לחמוק ממורהו ולצאת מהמחסן, דחף את לוי בבטנו ואף הכה אותו באיבר מינו, אך המורה המשיך במעשיו. הקטין יצא נסער מהמחסן ולאחר מכן ניגש לחבר וסיפר לו את מה שארע, תוך כך שהוא בוכה ומתמוטט בבית הספר. הפרקליטות בקשה מבית המשפט לעצור את המורה עד תום הליכים. מטעמו של לוי טרם הוגש כתב הגנה.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן