Skip to content

שירותים שחייבים להכיר בכל מעבר דירה

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אם אתם עוברים דירה בקרוב ורוצים להקל על עצמכם את המעבר, הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נכיר לכם את השירותים שחייבים בכל מעבר דירה ומה חשוב לבדוק לפני שלוקחים אותם.

קרטונים וחומרי אריזה

אחד השירותים היותר חשובים במהלך מעבר דירה והובלה הוא לארגן קרטונים לאריזה. לפני הכל חשוב לציין שאת הדירה אנחנו ממליצים לכם לארוז מספיק זמן מראש, לפחות שבועיים, כדי שלא להיכנס לדקה התשעים ולהילחץ. מדובר במשימה לא פשוטה שאנשים נוטים להשאיר לרגע האחרון וכשהמוביל מגיע לדירה הוא נאלץ להתמודד עם תכולה לא ארוזה וזה כמובן יכול להקפיץ את המחיר.

בכל מקרה, כיום תוכלו להזמין קרטונים למעבר דירה באינטרנט יחד עם חומרי אריזה נוספים לפי הצורך. כך תוכלו להשיג אותם במחיר משתלם מאד שגם יוזיל לכם את ההובלה. אם אתם מעדיפים שלא לעשות את זה אונליין, תוכלו להזמין את הקרטונים וחומרי האריזה דרך המוביל עצמו. חשוב לציין, רוב המובילים נותנים כמות מסוימת של קרטונים כחלק מהשירות שלהם בחינם, בררו זאת מראש לפני שאתם ממהרים לרכוש.

שירותי אריזה

כפי שציינו, אם תעדיפו לארוז את הבית בעצמכם, אתם צריכים להתחיל המון זמן מראש. לעומת זאת, יש לכם אופציה להזמין שירות של אריזה. תוכלו לקחת את השירות הזה דרך המוביל עצמו .ברוב המקרים, המובילים כיום מבצעים אריזה או עובדים עם חברות שמספקות שירות כזה. בכל אופן, מדובר בשירות שיכול לחסוך לכם לא מעט זמן.

אם לכם ייקח משהו כמו שבועיים לארוז את כל התכולה של הבית, סביר להניח שלאנשי מקצוע בתחום זה ייקח משהו כמו יום או יומיים. כך אתם תוכלו לחסוך לעצמכם את כל ימי החופש שאתם צריכים לקחת מהעבודה על מנת לארוז את התכולה ולארגן את הבית. כפי שאתם מבינים, כיום זמן שווה כסף ואתם יכולים לחסוך פה לא מעט זמן.

שירות פירוק והרכבה

מי שכבר עבר דירה יודע שפירוק והרכבה של רהיטים זה חלק בלתי נפרד מהמעבר. בחלק מהמקרים מדובר ברהיטים קטנים, אבל בהחלט יש מקרים שבהם תצטרכו לפרק רהיטים גדולים כמו ארונות קיר מעץ מלא, מזנונים ועוד. כמובן שאם אתם הנדימנים בנשמה ויש לכם את הידיים המתאימות כדי לפרק ולהרכיב רהיטים, עשו זאת בעצמכם ותחסכו לא מעט כסף. אם אין לכם את הידיים האלה, השאירו את העבודה הזו למקצוענים.

בכל אופן, שירות של פירוק והרכבה יכול לחסוך לכם לא מעט זמן וכסף, במיוחד אם יש לכם הרבה רהיטים בבית. במקרה כזה, רוב המובילים יעשו לכם מחיר טוב כי מדובר בכמות גדולה של רהיטים, וזה ישתלם גם להם. כמובן שאת הרהיטים שהם מפרקים הם צריכים להרכיב לכם בבית החדש ולסדר אותם במקום, גם זה חוסך לא מעט כסף.

צילום: 123rf

שירותי אחסנה

אם אתם עוזבים את הדירה בקרוב ועדיין אין לכם חוזה בדירה חדשה, אתם צריכים לברר על שירותי אחסנה. מדובר בשירות שמאפשר לכם לאחסן את התכולה שלכם במחסנים מיוחדים תמורת תשלום, עד שתסגרו חוזה בדירה חדשה. במצב כזה, לא רק שאתם חוסכים לא מעט כסף, אתם גם לא סוגרים חוזה חדש מתוך לחץ רק כי יש לכם מלא ציוד לאחסן.

עלות השירות משתנה כמובן בהתאם לכמות התכולה שיש לכם ועם זאת, לפני שאתם בוחרים חברת אחסה אנחנו ממליצים לכם להיכנס למחירון המומלץ לצרכן ולבדוק מה המחירים הנפוצים בתחום. בנוסף, מומלץ לבחור בחברה שיש לה מחסנים הקרובים לכתובת שבה תגורו בחודשים הקרובים, על מנת שלא תצטרכו לנסוע שעות אם תבקשו לשלוף ציוד כל שהוא מהמחסן.

הובלה עם מנוף

זה נכון שברוב המקרים לא אתם תהיו אלה שיחליטו אם צריך מנוף או לא, ההחלטה מתקבלת בהתאם לגישה של המובילים בשטח. עם זאת, ללא קשר למגבלת הגישה, הובלה עם מנוף יכולה לחסוך לכם לא מעט זמן. במקום שהסבלים יורידו את התכולה דרך חדר המדרגות או המעלית, הם פשוט יניחו אותה על רמפה ייעודית שמטפסת עד לדירה שלכם ויורידו אותה למשאית. נכון, מדובר בשירות לא זול, משהו כמו 300 ₪ לשעה, אבל אם תבחנו את התמונה בכללותה, זה יחסוך לכם הרבה זמן במהלך ההובלה. לפני שאתם מזמינים שירות של מנוף, בין אם דרך המוביל ובין אם בנפרד, ודאו שיש לו גישה נוחה לדירה שלכם, אחרת הוא לא יוכל לתת לכם שירות ולא עשיתם בזה שום דבר.

סידור ארונות

איזה בלגן יש לכם בבית, הא? הכל זרוק בסלון, שלא לדבר על הבגדים שעדיין לא שלפתם מהארגזים. אם אתם רוצים להקל על עצמכם קצת את החיים, אנחנו ממליצים לקחת שירות של סידור וארגון ארונות. מדובר בשירות שכולל את סידור הבגדים שהעברתם לדירה החדשה בתוך הארונות, גיהוץ וקיפול שלהם.

במיוחד אם אתם משפחה עם ילדים קטנים, זה יחסוך לכם הרבה זמן וכאב ראש. זה בסדר שיהיה קצת בלגן בבית לאחר המעבר, אבל בכל הקשור לילדים שלכם, ככל שתשמרו על השגרה שלהם, ככה הם ירגישו יותר בטוחים והמעבר יהיה חלק. גם כאן, מומלץ לבדוק מחירים ולהשוות בין ההצעות השונות, תוכלו לחסוך לא מעט כסף.

לסיכום, אם אתם עוברים דירה ורוצים להקל קצת על עצמכם, אין ספק שאנחנו ממליצים לכם לשקול בחיוב לשכור את אחד או יותר מהשירותים שציינו כאן ככל שמתאפשר מבחינה כספית כמובן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן