Skip to content

דחף אותה מהגג ואחרי כן חיפש אותה במיון להשלים את הרצח: כתב אישום נגד אדם שניסה לרצוח את זוגתו

על פי כתב האישום שאול קרני מהתנחלות עץ אפרים דחף את אם בתו מקולומביה מגג ביתו ולאחר שנפצעה קשה והועברה לבית חולים, התאשפז במיון וחיפש אותה שם. סנגורו: "לאור מצבו הנפשי בית המשפט קיבל את בקשתנו והפנה אותו לבדיקה פסיכיאטרית"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד שאול קרני(32)  מהתנחלות עץ אפרים בשומרון, בגין ניסיון לרצח של בת זוגו ואם ביתו אשר בוצע בשנת 2018 ועליו התוודה לאחרונה תוך שהוא מסגיר את עצמו למשטרה.
על פי המתואר בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אביטל פינק, קרני ואם בתו היו בני זוג אשר הכירו בקולומביה, מקום מגוריה של האם, ולהם ילדה משותפת קטינה. ביולי 2018 הגיעה האישה עם בתה לישראל על מנת לבקר את קרני, ושלושתם התגוררו בבית אמו. באחד הערבים עלו השניים לגג הבניין וקיימו שיחה על יחסיהם. בשלב מסוים, כשהיא עומדת בסמוך למעקה עם גבה אל שאול, הוא דחף אותה מן הגג וגרם לנפילתה בכוונה להביא למותה. כתוצאה מן הנפילה האישה נפצעה באורח קשה ונגרמו לה חבלות מרובות בגינן נאלצה לעבור ארבעה ניתוחים, כאשר עד היום היא סובלת מקשיים נפשיים ופיזיים. קרני לא וויתר, כחודש לאחר האירוע על מנת לאתר את אם בתו ולהמיתה, הוא ביים תאונת דרכים בעקבותיה פונה באמבולנס לבית החולים, בו אושפזה האישה באותה עת. לאחר שלא הצליח אותה בחדר המיון, עזב את בית החולים.

אילוסטרציה – משטרת ישראל

במקביל לכתב האישום הוגשה בקשת מעצר בה ציינה עו"ד פינק כי "לאחרונה הגיע הנאשם לתחנת המשטרה, והודה במיוחס לו וכן בחלוף הזמן שעבר, ועם התייצבות במצבה הרפואי, הצליחה המתלוננת למסור הודעה מפורטת אודות האירוע". הפרקליטות בקשה מביית המשפט לעצרו עד תום ההליכים נגדו. עו"ד פאדי חמדאן שמייצג את קרני מטעם הסניגוריה הציבורית  אמר הבוקר כי "שאול מתמודד במשך שנים עם בעיות נפשיות. לאור מצבו הנפשי בית המשפט קיבל את בקשתנו והפנה אותו לבדיקה פסיכיאטרית. לאחר שנקבל את חוות הדעת וחומרי החקירה נבחן את המשך צעדינו המשפטיים."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן