Skip to content

השתלות שיניים

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יש המון השלכות כאשר חסרות שיניים. הדיבור משתנה, אפשרויות האכילה משתנות, והופכות קשות יותר. מתאר הפנים משתנה. ובכלל, הכול עשוי להסלים. אם תשאלו את דוקטור עמוס בוחניק, הוא בוודאי ימליץ לכם על הטיפול של השתלות שיניים. בתור מומחה בתחום, ומי שביצע מאות טיפולים שכאלו. לדבריו, ברגע שחסרות לכם שיניים, הדבר עשוי להשפיע על המנשך ועל כל מבנה הלסת שלכם. אין מדובר רק על בעיה של אסתטיקה, כאשר חסרות שיניים מקדימה, כי אם גם על פגיעה באיכות החיים, כאשר השיניים הטוחנות הן החסרות. הטכנולוגיה של הטיפולים כיום הפכה למענה מושלם, ונראה שהיא רק מתפתחת עם כל יום שעובר. אם בעבר אמרו לכם שאתם לא מועמדים טובים לטיפול שכזה, כי אז, עם הטכנולוגיה שיש כיום יתכן שהסטטיסטיקה השתנתה, ואתם כבר מועמדים מתאימים. דוקטור עמוס בוחניק ממליץ לכם לעבור בדיקה שוב, בכל אחד מסניפי הרשת שלו, רישומם מופיע בסוף המאמר. כמו כן, הוא יותר מישמח להשיב על כל השאלות שלכם, שאוגדו במאמר זה.

האם טיפולי השתלות שיניים עשויים לחזק את הביטחון העצמי?

על השאלה – "האם טיפולי השתלות שיניים עשויים לחזק את הביטחון העצמי שלכם?", מיד נשיב. מי שסובל מחוסר בשן אחת, או יותר, מיד חושש לפתוח את הפה, שלא נדבר על לחייך. המודעות העצמית מביאה לירידה בביטחון עצמי. להימנעות מאכילה בפומבי, ולירידה בהכרח של הביטחון העצמי. ואילו, כאשר עוברים את הטיפול של השתלות השיניים מיד מרגישים אחרת. הביטחון העצמי בהכרח מתחזק. חוזרים לפתוח את הפה בפני כל, ובעיקר לחייך. השיניים מפסיקות להיות האישיו, ומפסיקים להתעסק בהן.

האם בתום טיפולי השתלות שיניים אפשר לאכול כרגיל?

נשאלת השאלה – "האם בתום טיפולי השתלות שיניים, אפשר לחזור ולאכול כרגיל"?, ועל כך נענה, שמדובר ביתרון הכי גדול של טיפול זה. הטיפול של השתלות השיניים מחזיר לכם את חדוות החיים. לא עוד להתלבט מה מותר, אפשר לאכול. חוזרים לאכול ממש כרגיל, כאילו לא היו דברים מעולם. יתרה מכך, לא תוכלו להבחין בהבדל בין השתלים החדשים שלכם, לבין השיניים הטבעיות שלכם. תוכלו גם לצחצח שיניים כרגיל. יחי הקדמה!

מה הם ההבדלים בין שיניים תותבות לבין השתלות שיניים?

שאלת המיליון ₪ – מה הם ההבדלים בין שיניים תותבות לבין השתלות שיניים?", נתחיל באמירה נוקבת – אין בכלל מה להשוות בין הטיפולים. נדבר כעת על טיפולי השתלות השיניים. טיפולים אלו מעניקים יכולת לעיסה ויציבות, מכל טיפול חלופי. עם שתלים דנטליים כוח הלעיסה כלל וכלל איננו מוגבל, נהפוך הוא, הם מגבירים, באופן משמעותי, את יכולת הלעיסה. עם השתלים הדנטליים מתגבר כול הלעיסה באופן משמעותי. טיפולים אלו אינם נתמכים בדבק. טיפולי השתלות השיניים חפים ממה שמכסה את גג הפה, ולכן שום דבר אינו מפריע לחוש הטעם, או לכל פעילות שונה. בניגוד לשיניים תותבות, עם טיפולי השתלות השיניים אין בעיה לאובדן עצם הלסת. אף במידה והשיניים התותבות יתאימו "כמו כפפה ליד", לפה שלכם, הן יתחילו להחליק, ותסבלו מחוסר נוחות משווע, כי תאבדו חדשות לבקרים מהעצם. יהיה לכם קשה לאכול, ללעוס. תצטרכו לעשות סדר עדיפויות למאכלים מסוימים, מחמת אי יכולת ללעוס כרגיל. כאשר אוכלים, יש סכנה שהשיניים התותבות יזוזו ממקומן, מה שמאפשר עד עשרה אחוז מיכולת הלעיסה. הטיפול כרוך בדבק, מה שמחייב לעתים תכופות לחדש אותו. צריך להוריד את השיניים התותבות לשם ניקיון שלהם. שיניים תותבות מסתירות את הגג של הפה. יש חשש מתמיד מהחלקת השיניים התותבות, בכל זמן נתון, בעת דיבור, שיהוק, אכילה או שיחה. כשמרכיבים שיניים תותבות, עשויים להילחץ בעת הארוחות. השיניים התותבות לא מספקות את הגירוי המתבקש למניעה של אובדן העצם של הלסת, אשר חייב לקבל גירוי הלעיסה בלחץ רב, וזאת על מנת לשמור על הנפח של העצם. כאשר סובלים מאובדן עצם, הדבר עשוי להסב לנפילה של הפנים, וכן לקריסה של החלק התחתון של הפנים. או לחלופין לגרום להיווצרות של נראות שקועה, יצירת קמטים בהגזמה, שפתיים דלילות, רפיון של הלסת והעור, וכיוצא בזאת.

צילום: יח"צ

במה תלויים הצלחות טיפולי השתלות שיניים?

על השאלה המעולה – "במה תלויים ההצלחות של טיפולי השתלות שיניים?" מיד נענה. ההצלחה של טיפולי השתלות השיניים קשורה למיקום של השתלים הדנטליים בפה, וכן לכמות של עצם הלסת שיש בפי המטופל, על מנת לאפשר תמיכה בעצם הלסת. יש כל מיני סיבות, שעשויות לעכב את תהליך ההצלחה של טיפול זה, כדוגמת – עישון סיגריות. עוד מוסיף דוקטור עמוס בוחניק, יש לשער, כי הטיפול יתרחש בשעות הבוקר. טיפול שמלווה בהרדמה מקומית. אך תהיו בהכרה מלאה, ולא תחוו כלל כאבים, כי אם אולי אי נעימות ותחושה של לחץ במקום.

האם כל אחד יכול לעבור טיפולי השתלות שיניים, שלא כמו פעם?

על השאלה המבריקה – "האם כל אחד יכול לעבור טיפולים של השתלות שיניים, שלא כמו פעם?", נשיב לאלתר. פעם, המטופלים עם בעיה של חוסר עצם, או מי שסבל מבעיות בריאותיות, או שעישן, הייתה נפסלת המועמדות שלו. מאז עברו שנות אור, ושיקום העצם ויכולות האבחון רק המשיכו להתקדם, באופן כזה, שהמון מטופלים יכולים וצריכים לעבור כיום את הטיפול של השתלות השיניים. ולכן, במידה ויש לכם בעיות בשיניים, כמו שיברון או ריקבון, שלא ניתן לטפל בהן, או שחסרות לכם שיניים או כמה שיניים, או לחלופין שיש לכם שיניים תותבות או גשר בשיניים, ואינכם מסתדרים עם כל החסרונות שלהן, כפי שפורטו לעיל, כדאי ורצוי, שכל אחד מכם יקבל טיפולים של השתלות השיניים. אך זכרו, יש לבחור היטב את איכות רופאי השיניים. להקפיד שיהיו אלו רופאי שיניים מומחים, כדוגמת דוקטור עמוס בוחניק, ולא רופאי שיניים רגילים, יש הבדל תהומי ביניהם.

האם טיפולי השתלות שיניים יכולים למנוע צניחה של הפנים והזדקנותם מבעוד מועד?

על השאלה המתקדמת – "האם טיפולי השתלות שיניים יכולים למנוע צניחה של הפנים, והזדקנות הפנים מבעוד מועד"?, אנו שמחים להשיב. שיניים חסרות עשויות להשפיע על הנראות הכללית של הפנים שלכם. הן עשויות לגרום לצניחת הפנים, כתוצאה מהשפעה שאינה מומלצת, של אובדן עצם. במצב כזה, השליש התחתון של הפנים מתחיל לקרוס, סוגר בשלבים את המרחקים שבין הסנטר לבין קצה החוטם. שינויים אלו עשויים להיות עם תופעות לוואי של סנטר יותר מחודד, עודפי קמטים מסביב לפה, ושפתיים דלילות. מה שבהכרח יגרום לכם להיראות הרבה יותר מבוגרים מהגיל הביולוגי שלכם.

כיצד התחיל את הקריירה דוקטור עמוס בוחניק?

דוקטור עמוס בוחניק שירת חמש שנים בצבא הגנה לישראל, וסיים את שירותו הצבאי כבר במהלך 1986. בעוד הוא המשיך לעבוד בתור רופא שיניים במגזר הפרטי, בד בדד הוא נכנס לסוג של שותפות בעוד מרפאת שיניים. לאחר שנתיים, נפל הפור, לקיים קשר עסקי עם אורי, אחיו, ואז נפתחה מרפאת השיניים במרכז, ומיד לאחריה בדרום. מאז עושה רופא השיניים הדגול חייל בעבודתו, ובשל הצלחתו הרבה, נפתחים עוד ועוד סניפים. ואלו הם הסניפים – אילת, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בני ברק, דימונה, חדרה, חיפה, יבנה, ירושלים מרכז, ירושלים תלפיות/בקעה, מודיעין, נהריה, נתניה, נתיבות, פתח תקווה, צפת, שהם, ראשון לציון, רעננה ותל אביב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן