Skip to content

יאיר נתניהו התייצב בבית המשפט לדיון בתביעות לשון הרע שהגישו נגדו קריים מיניסטר וסתיו שפיר

נתניהו הבן לא הגיב לענייני תביעות לשון הרע נגדו אבל בחר לתקוף ולומר כי ערוץ 12 הוא אחד הערוצים הכי מושחתים במדינת ישראל, ערוץ תעמולה אנטישמי. מאוחר יותר הגיעה לבית המשפט קבוצת תומכי נתניהו להפגין כנגד קריים מייסטר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אני קורא לכולם להפסיק לצפות בערוץ התעמולה, ערוץ 12 שעושה נזק פחות, רק פחות ממדינת אירן. הערוץ שלכם הוא אחד הערוצים הכי מושחתים במדינת ישראל, ערוץ תעמולה אנטישמי" "ואני קורא לכל הצופים המעטים שנשארו לכם לעבור לערוץ חדשות אמתי ערוץ 14", הגיב היום (שני) יאיר נתניהו, בנו של יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו, שהתייצב בבית משפט השלום לשאלת כתב 12 שביקש את תגובתו לתביעת לשון הרע שהגישה נגדו תנועת 'קריים מיניסטר'.

יאיר נתניהו בבית המשפט (צילום מסך ממסך החדשות של N12)


תוקף ומשמיץ את התקשורת – צילום באדיבות חנוך סער

"נתניהו השווה את אנשי התנועה למיליציות נאציות, טען שהם ממומנים בכסף זר ועל ידי פדופיל", טענו אנשי קריים מיניסטר כמו גם:  "נתניהו כינה את אנשי התנועה מטורללים אלימים עם בעיות פסיכוטיות קשות". את יאיר נתניהו ייצג עו"ד יוסי כהן, ואת תנועת קריים מיניסטר (עמותת חוזה חדש) ייצג עו"ד גונן בן יצחק. למבואת הכניסה לבית משפט השלום הגיעו כ-15 מתומכי נתניהו, קבוצה קטנה שמכילה כמעט את אותם אנשים  אשר נתן לראות בכל מפגני התמיכה בח"כ נתניהו. הקומץ הזה נקבץ לבית המשפט ולמאבטחי בית המשפט נדרשו דקות ארוכות על מנת להשקיט את כל הצרמוניה שהקימה הקבוצה. לעומתם, אוהדי קריים מיניסטר נותרו מחוץ לבית המשפט. נתניהו שיוצג על ידי עורך הדין יוסי כהן, ביקש תחילה לדחות על הסף את כתב התביעה היות ולטענתו 'קריים מיניסטר' איננה עמותת חוזה חדש, זו שתבעה אותו בבית המשפט. שופטת השלום  דחתה את בקשת נתניהו וקבעה מועד לדיון הוכחות ל- 24 באפריל הקרוב.

אוהדי נתניהו (צילום: באדיבות חנוך סער)

נתניהו בילה את יומו בבית המשפט. מוקדם יותר התייצב לדיון קדם תביעה בנוגע לתביעת הדיבה ההדדית שלו ושל סתיו שפיר. חברת הכנסת לשעבר שלא הגיעה לבית המשפט ולדברי פרקליטיה, עורכי-הדין אוהד רוזן, חגי קלעי וקרין תורן-היבלר,נוכחותה לא נדרשה כי הדיו שנערך היום הנו טכני בלבד במהותו. שפיר החליטה לתבוע את נתניהו בסך 260 אלף שקלים בעקבות ציוצים שבהם תקף אותה: "תלכי לאיזה כפר תתאסלמי ותעזבי אותנו בשקט". בנו של ח"כ נתניהו הגיש כנגדה תבע תביעת  פיצויים לאחר שטענתו הקניטה אותו בעבר וכתבה שהייתה צריכה "לקחת את המאבטח שהציבור מימן לי לטיול בפוסיקט". לפני כשלושה חודשים נקבע בבית המשפט המחוזי בתל אביב כי על נתניהו הבן לשלם רבע מיליון שקלים לאבי אלקעי עורך וואלה לשעבר בעקבות פרסומים בגנותו שפרסם נתניהו ברשתות החברתיות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן