Skip to content

קידום אתרים – כי הלקוחות הפוטנציאליים יאמינו בכם

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המון מחקרים וסקרים בוצעו על הנחיצות של קידום אתרים אורגני בשנים האחרונות. על פי נתונים סטטיסטיים ומקורות יודעי דבר, נמצא כי יותר מחמישים ושלושה אחוזים מסך התעבורת האינטרנטית מגיעה כתוצאה מחיפוש אורגני. בסקרים שנערכו לבחינת איכות קידום האתרים, דווח כי בשיעור של כשישים אחוזים הכריזו בקול רם, כי הלידים הכי איכותיים שלהם הגיעו מלקוחות שנחשפו לקידום האורגני שלהם. וזאת מדוע? משום שהם תרים אחר מענה יעיל, ומתוקף היותם בראש הדרג בגוגל, הצורך לדעת מי נמצא בראש הדירוג ממלא אותם בהרגשה טובה.

למה חייבים קידום אתרים, לא מספיק שיש אתר באינטרנט?

ויריעת הפתיחה שלנו מתרכזת בשאלה שלעיל – "למה חייבים בכלל קידום אתרים, לא מספיק שיש אתר אינטרנט?", ועל כך יענה לכם כל ילד קטן שגולש כיום באינטרנט – ממש לא מספיק שיש אתר באינטרנט. אולי בעבר הרחוק זה כן הספיק, אבל כיום המצב שונה לחלוטין, אם אתה לא מקדם את האתר שלך, אין לך זכות קיום, וזאת עובדה מוכחת. הדירוג בעמוד הראשון לפחות, ורצוי כמה שיותר למעלה, במנוע החיפוש של גוגל, הכרחי למען "יראו וייראו". כל הלקוחות הפוטנציאליים נושאים את עיניהם למי שנמצא למעלה. טיפוס למקומות הגבוהים שבעמוד הראשון עשוי להכפיל, כמו גם לשלש את כמות הקליקים לאתר האינטרנט שלכם. מסתמן, על פניו, כי מי שמשכיל להעלות לפחות כשלושים ארבעים תכנים מדי חודש, שונים זה מזה, מקוריים, ייחודיים, ובעלי ערך מוסף של מידע חיוני, מצליח לטפס אל על למקומות הראשונים בגוגל, ומצליח אף לשמור על מקומו לתקופה משמעותית. באמצעות ההתקבעות ההכרחית, יש לומר, במקומות העליונים בדף הראשון של גוגל, תהפכו בן רגע את המותג שלכם לגלוי לעין כל, ותציגו לראווה את כל מה שיש לכם להציע לקהל המאמינים שלכם.

צילום: FREEPIK

האם קידום אתרים הוא מחקר של מידע מקדים?

ואי אפשר לוותר על השאלה הזאת – "האם קידום אתרים הוא מחקר של מידע מקדים?", ברור שכן. אבל נתחיל את תשובתנו בהמלצה. כמובן, אתם יכולים לקדם את האתר שלכם בעצמכם, בכל רגע נתון. אך סביר להניח שאין בידכם את כל הכלים המתאימים לשם כך. רבים וטובים מכם בחנו את שיטות הקידום של גוגל, ואין עדיין ידיעה ברורה מה צריך לעשות בנדון. מה שבטוח, שמקדם אתרים מקצועי, כמו למשל – https://www.masamedia.co.il/, יודע יותר מכם. וההצלחה המוכחת שלו עד היום מדברת בעד עצמה. ונשוב למושא השאלה. כל אלמנט, אשר כרוך בקידום אתרים, מחייב ביצוע מחקר מקדים של SEO. ולא משנה אם מדובר בקידום אתרים ממומן, או בקידום אורגני, אשר נתמך בכתיבה ובהעלאה של כמה שיותר תכנים מדי חודש בחודשו. המשאבים והמאמצים שלכם מתכתבים בהצלחה עם הקידום האורגני, לרוב, וזאת על מנת לעזור לכם להגיע להחלטות באופן מושכל. כל מי שעוסק בקידום אתרים צריך לחקור שאילתה של חיפוש פוטנציאלית, או לנסות מלות מפתח שמתאימות ביותר לבית העסק שלו. בהמון מובנים, בחינה לאלתר של מה שאכן מצליח בשיטת קידום האתרים האורגנית, דרך כל מיני ערוצי שיווק, עשויה לחזק את הרעיון – אם הדברים אכן עובדים בשיטת השיווק שלכם. הדבר עשוי לסמן לכם איזה מגמות התעוררו בתחום שלכם, על איזה מרכיבי שירות או לחלופין מרכיבי מוצר אתם צריכים לשים את הדגש, ועל מה סביר להניח שילהיב את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, וכיוצא בכך. כל פועלכם נועד על מנת לבצע מיטוב של אתר האינטרנט שלכם, וזאת ייעשה באמצעות הבנה של תחומי העניין והאכפתיות של קהל היעד שלכם. כל זה רק עשוי לסייע בידכם ליידע כהלכה את מאמצי השיווק שלכם, כמו גם של המתחרים שלכם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן